14.

298 12 0
                                    

Figyelem a részben 18+ tartalom olvasható!

Apa teljes mértékben támogatta a még nálunk sem kimondott kapcsolatunkat. Odáig és vissza volt Tomért. Apa beszámolt neki Amerikai turnéjáról és tapasztalatokat osztott meg vele a gitározás kapcsán. Nagyon jó volt látni ahogyam egymásra talaltak a zene ipar terén. Apának nem volt új a zenekaruk és boldogan hallgatta azt amit a Raszta mesél neki.

Ebédünk végeztével apát kivittük a reptérre mivel repül vissza Angliába. Miután elköszöntünk tőle, vissza indultunk hozzánk, ahol átöltöztem itthoni kényelmes ruhába. Tom a szobámba várt és tanulmanyozra azt.

- Minden okés? - kérdeztem mikor vissza értem.

- Persze Szivi - kacsintott rám. Lehajtottam fejemet, hogy ne látszodjon a fülig pirult arcom. - Csak, nem gondoltam volna, hogy ennyira rajongsz értünk - folytatta miközben a falamon lévő plakátokat nézte.

- Eddig észre sem vetted? - csodálkoztam.

- Tudod Hazel, mikor elősször voltam itt akkor nem a szobádat akartam feltérképezni, hanem a testedet. Ami - tűnődött el - teljesmértékben megvalósult a lehető legjobb módon - vigyorgott rám.

Csak centik válaszottak el minket egymástól. Nem néztem a szemébe, hanem a földet bámultam mintha lenne ott valami érdekes. Kezei közé fogta az arcomat, hogy mindenképp a szemébe nézzek. Gyönyörűek a szemei. Teljesen elvesztem benne, közelebb hajolt és érzékien megcsókolt. Viszonoztam cselekedetét, elengedte az arcomat és a csípőmbe markolt ami miatt belenyögtem a csókunkba. Átkaroltam a nyakát és úgy simultam jobban hozzá.

Kezei az óriási pólóm alatt voltak és simogatták a hátamat, majd kicsatolták a melltartómat.

- Akarlak - vált el az ajkaimtól. Válaszra sem méltatva, combaim alá nyúlt, felemelve engem és óvatosan az ágyra dobott.

Csak a fehérnemű maradt rajtunk. A Raszta csókokkal hintette be az egész testemet. Csiga lassúsággal haladt lefelé majd vissza felfelé, néhol meg-megszívva a bőrömet.

- Tom - nyögtem - kérlek...
Tom megállt és belenézett a szemembe. - Igen Szivi? - vigyorgott kajánul és puszit nyomott a fülem mögé.
- Csináld végre - nyöszörögtem alatta.
- Mit szeretnél, hogy csináljak? - suttogta a fülembe még egy puszi kíséretében.
- Tom..- nyögtem. - Mond ki Hazel, hogy mit csináljak! - morogta, végig simított testemen és óvatosan beleharapott a nyakamba, amitől újabb nyögés tört fel belőlem.
- Oh a kurva élet, dugj már meg - tört ki belőlem. Nem kellet kétszer mondanom letépte rólam a fehérneműmet majd a sajátját is levette.

- Kérlek Tom ah.. gyorsabban - szuszakoltam ki a szavakat a számon. Gyorsított. Kibaszott jól csinálta, nem sokára mind a ketten átléptük a gyönyör kapuját és a Raszta kimerülten dőlt mellém az ágyra.

Nem sokáig volt melletem, felkelt és sietősen lement a konyhába. Egy pohár vízzel és gyógyszerrel tért vissza.

- Vedd be - utasított és a kezembe adta -, fogamzásgátló, sajnálom későn tértem észhez - tette hozzá.

Tom éppen ciki sztorikat mesélt Billről mikor meg szólalt a telefonom. Ismeretlen szám. Kicsit félve de felvettem.

- Igen? - szóltam bele.

- Szio, Zeze - hallottam meg egy ismerős hangod.

- Oh, szia Diego, új telefonod lett?

- Nem, az egyik barátom telójáról hívlak mivel lemerültem. - adott választ a kérdésemre - na mindegy nem ez a lényeg, remélem nem zavartalak meg semmibe, - Tom csak megforgatta a szemét mivel hallotta a beszélgetést, nyilván nem örült Costi hívásának. Meséltem neki már róla, szóval tisztaban van vele, hogy csak barátok vagyunk. Mosolyogva tátogtam neki  szeretleket majd visszatértem a beszélgetéshez.

- Nem dehogy - válaszoltam.

- Na akkor jó rengeteg mesélni valóm van tudunk valamikor talizni? Elmehetnénk mekizni vagy mit tudom én - vázolta fel az ötletét. - Fhu nem bírok magammal Haz - folytatta izgatott hangod -, képzeld találtam neked valakit aki szerintem tökéletesen passzolna hozzád és már meséltem is neki rólad - közölte majdnem már sikítva. A kelleténél gyorsabban szalad fel a szemöldököm a hír hallatán és a Rasztára néztem aki a szemével simán megtudott volna ölni bárkit. Szembe vele, beleültem az ölébe, és végig simítottam az arcán, kezét a fenekemre tette. Reméltem ettől kicsit megnyugszik, de még mindig szikrázó szemekkel figyelte a telefonom.

- Figyu, Costi tudod nekem nem kell senkit sem keresni, mert - kezdtem volna bele, de félbe szakított.

- Na ne csináld már Hazel, régóta nem voltál senkivel sem Jeremy után meg teljesen bedepiztél, ideje, hogy végre valami kis kaland legyen az életedben. Na készülődj fél óra múlva tali, mindjárt küldöm a címet. - közölte és nemes egyszerűséggel kinyomott. Megsemmisülve ejtettem a kezembe a telefonomat.

A csendet Raszra törte meg.

- Sosem meséltél Jeremyről - kerdőn rám emelte tekintetét. Én csak lesütöttem a szememet. Nem szívesen mesélek a volt barátomról aki miatt majnem a halál kapujában találtam magam.

- Nem szeretnék róla beszélni - valszoltam.

- Rendben, viszont, ha elakarsz menni a találkozóra akkor én is jövök veled. - közölte ellentmondás nem tűrő hangon.

- Okés, de nem szeretnék balhét. Megígéred? Tom bólintott.

A megadott címhez érve megálltuk a meki előtt. Tom nem látszott idegesnek én viszont tudtam, hogy belülről majd felrobban. Lábujjhegyre álltam és megpusziltam az arcát. Mosolyogva nézett le rám és szájon puszilt.

- Nyugi, minden oksi lesz. - suttogtam és elváltam tőle.

Tekintetemmel Costit kerestem akit nem volt nehéz nem észrevenni az utca túloldalán. Fehér bővebb fazonú nadrágot viselt egy sárga galléros pólóval (?) rajta pedig egy ríkító rózsaszín pulcsit viselt. Fején fehér baseball  sapka volt haja a szemébe hullott. Hozzá fekete adidas cipőt viselt és vászontáska volt a vállán. Az imént említett táskába nagyon bele volt merülve míg várt, hogy zöldre váltson a lámpa. Amint ez megtörtént nagy léptekkel indult a gyorsétterem felé ahonnan már integetve üdvözöltem.

Costi szeme egyikünkről a másikra cikázott mikor kellően közel jött már. Látszott nem igazán érti a helyzetet. Megszorítottam összekulcsot kezünket majd elengedtem, hogy öleléssel üdvözöljem őt.

- Szia Costi - köszöntem.

- Őő.. sziasztok - válaszolt rövid szünet után.

Javasoltam menjük be és majd ott beszélgessünk. Egyetértettek velem.

- Khm.. - köszürölte meg a torkát Diego -, azt hiszem tárgytalan amit szerettem volna tovább mesélni.

- Én is így gondoltam - közölte magabiztosan a melletem ülő fiú.

- Tom - rivalltam rá - majd Diegohoz fordultam -, Costi beszertném mutatni a barátomat Tomot - mutattam rá. Tom napszemüvegét levéve nézett farkas szemet vele. -, Tom bemutatom az egyik legjobb barátomat Diego Costanzot. Egy idejig még szemeztek majd Costi rám nézett.

- Bocsi Zeze, azt hittem nincs senkid - mondja sajnálozó hangon.

- Semmi baj, viszont remélem nem valami csövesnek meséltél rólam - nevettem fel.

- Örülök, hogy megismerhetlek - fordult vissza Tomhoz - Zeze nagyon szerencsés lány, hogy ilyen fiút talált magának - kacsintott rám. Tom szorítása ellágyult és mosolyra húzta a száját. - és tőled is bocs - tette hozzá. A Raszta csak biccentett neki ezzel jelezve, hogy minden rendben.







Sziasztok!

1. Köszönöm szépen hogy ennyien olvassátok és remélem tetszik a kis történet 🤞🏻
2. Elsem hiszem, de már csak 2 fejezet van hátra és befejeződik. Mit szóltok hozzá?
3. Hálás vagyok, hogy ilyen türelmesek vagytok és igyekszem hozni a részeket ahogyan csak tudom.

Vigyázzatok magatokra
puszi 💋



V

Megőrjítesz Kaulitz!Kde žijí příběhy. Začni objevovat