12.Rész

5.4K 191 19
                                    

Noah szemszöge


Egész éjszaka, csak rá figyelni... azért nem olyan könnyű, főleg ha részeg. Talán tényleg egy csendes lány, viszont ha iszik teljesen kifordul magából úgy veszem észre. Sokkal bátrabb, és mindenre nyitott. Egész éjjel táncolt, ivott, és tombolt.
Igazán boldog emlékeket kaptam tőle ma éjszaka. Ahogy nevetgélve felemelt karokkal táncolt, ahogy felhúzott táncolni, és gúnyosan vigyorgott rám. De azok a pillanatok amikor csillogó tekintettel nézett rám... amikor megérintette az arcom, majd apró ujjaival a hajamba túrt, és a teste enyhén hozzám préselődött... nah az a pillanat megmozgatta minden porcikám. Miért nem vettem őt hamarabb észre? Tudom magamról milyen voltam mielőtt igazán megismertem őt. Soha nem vágytam semmilyen kapcsolatra csak a szex érdekelt. Nem akarom őt megbántani még véletlenül sem, mert ígéretet tettem neki hogy elakarom nyerni a bizalmát, de basszus... ő olyan gyönyörű, és csinos. Akármikor meglátom őt egy rövidke kis ruhában, az eszem megáll! És ma is annyira dögös... mindig az! Elveszi az eszem, de teljesen. Soha nem volt még velem ilyen, de elég ha kicsit hozzám ér, a nadrágom oda lent azonnal szűkebb lesz. Nem tehetek róla, de teljesen beindulok tőle! Viszont... soha, de soha nem bántanám meg ezzel a dologgal. Mindent idejében.

- Noah! - szólal, meg az ágyamon fekve.

- Igen? - fordulok felé.

- Szeretnék neked valamit elmondani...

- Hallgatlak!

- De... tudod ahhoz közelebb kell hajolnod! - vigyorog.

- Oké! - válaszolom majd oda hajolok hozzá, ő pedig a nyakamba kapaszkodik.

- Nagyon éhes vagyok! ‐ suttogja, én pedig elmosolyodom, majd fel nézek rá.

- És mit szeretnél enni? - fürkészem végig arcát.

- Hmm.... azt hiszem hamburgert.

- McDonald's hamburger? - kérdezem miközben ő a hajam kezdi piszkálni.

- Igen! - bólogat hevesen.

- Akkor nincs más választásom... muszáj elvigyelek! - vonok vállat, majd felveszem az ölembe, mire nagyon nevet.

- Nem mehetünk kocsival hiszen te is ittál! - néz rám morcosan.

- Én nem ittam Picur!

- Akkor mindent bele! - vigyorog rám. Igen, még mindig részeg, de tetszik ez az éne. A kocsit beinditva elindulunk, és ő szinte azonnal lehúzza az ablakokat. A nyári friss levegő szerintem mindenkinek jól esik... hajnali egy órakor.

- Valamit ki akarok próbálni! - néz rám virgonc szemekkel, majd a karjaim alatt átbujva az ölembe fekszik háttal, majd fejét és karjait kilógatja az ablakon.

- Mit csinálsz Picur? - kérdezem meglepődve.

- Élvezem a friss levegőt! - kiabálja, miközben hangosan örül annak amit csinál.

- Szeretnéd ha kicsit gyorsabban mennénk?

- Igen, nagyon szeretném! - feleli, és kicsit fincákolni kezd az ölemben. A feneke... Jesszusom! Hozzám dörgöli magát, még ha ő nem is tud róla. Noah most vegyél magadon erőt! El ne szúrd! Kicsit a gázra lépek, de közben vigyázok arra hogy ne történjen semmi baja. Az utcák teljesen üresek, de azért jobb vigyázni. Nehéz a szemeim az utcán tartani úgy hogy ő az ölemben fekszik. A ruhája a kelleténél jobban fel van csúszva combjain, és nem beszélve a feszes hasáról... a melleiről... és az illata amitől lassan ejálulok, elég nehéz nem rá figyelni...

Sophie szemszöge

Nem gondoltam volna hogy a mai estém ilyen jó lesz! És végre nem történt semmi baj! Csak buliztam és ittam, és táncoltam, nah meg ittam, és csak táncoltam! És... még mindig nem fáradtam el. Noah pedig... annyira kedves... annyira rendes amit értem tesz. Melyik srác az aki hajnali egy órakor mekizni visz, és vigyáz rád egy egész éjszakán keresztül?

Enemy Love - Ellenséges Szerelem (Befejezett)Where stories live. Discover now