26.Rész

2.2K 116 9
                                    

  Sziasztok, tudom azt ígértem folyamat lesznek részek, de annyi minden történt. először is nem volt netem nagyoon sokáig, és itt vannak a ballagók is amire készülődni kell, és a harmadik dolog hogy ezt a réészt nagyon nehezen sikerült megirnom... talán pont azért mert elérkeztünk az utolsó részekhez, s nem akarok megválni a könyvtől. De termszetesen a részeket azért még elhozom. Jó olvasást nektek... Puszii










Noah








– Jól vagy Hannah? – veszem ölembe a kishúgom.– Noah? Noah, miért verted meg apát? – pislog rám nagyokat, mire meglepődöm. Még csak öt éves.– Azért mert rosszat tett anyával, és anya nem ezt érdemelte.– Hmm... ‐ ráncolja össze szemöldökét miközben maciját szorongatja. ‐ Anya és apa már nem szeretik egymást? – néz rám boci szemekkel, én pedig magamhoz ölelem. Bárcsak tudnám mi történik a családunkkal. ‐ Bátyus? – szólít meg újra.– Igen?– Az a lány, ki volt itt az előbb? Ő is sírt... pont mint anya, amikor apával kiabálnak – néz maga elé, de mire bármit is mondhatnék Peter rohan be.

– A francba Noah!

– Mi a baj?

– Sophie sehol sincs! Azt mondta megvár a kocsiban de sehol nincs!

– MI VAN? – állok fel azonnal.

‐ Ez csak is miattad van! – néz rám dühösen majd meglök. – Ide jött miattad, mert féltett téged, te pedig a magad sajátos módján elűzted innen!

– Állj le Peter! – fogom meg karjánál.

– Azt mondta jöjjünk el érted, azt mondta szeret téged.... hogy lehetsz egy ekkora barom?

– Nyugi lehet hogy nem várt meg, hanem taxival ment vissza. Azonnal hívom Abby-t! – veszem elő telefonom. – Halló Abby!

– Szia Noah - szólal meg.

– Sophie ott van? – kérdezem miközben kihangosítom a telefont.

- Nem nincs. Miért? Történt valami?

– Figyelj nagyon fontos tudnom hogy merre van, ha ott van kérlek add oda neki a telefont!

– Noah mondom hogy nincs itt! Mi történt? - kérdezi újra idegesen.

– Össze kaptunk kicsit, és...

– Igen, és? – emeli fel hangját.

– Próbáld meg hívni őt rendben?

– Monnd el mi történt!

– Csak hívd folyamatosan hátha eléred! –teszem le. – Basszus! Bassza meg! Bassza meg! Bassza meg! – orditok majd a falba öklözök.

– Hiába hívom én is, nem veszi fel! – csörgeti folyamatosan Sophie-t, Peter.

– Mi van ha... – nézek rá tágra nyílt szemekkel. – Mi van ha az a faszfej elrabolta?

– Micsoda? – néz rám Peter, kiakadva.

– És ha elvitte? Ha elrabolta? Mi van ha bántani fogja? Vagy... vagy ha... – zavarodok meg, egy pillantra, mire Peter, és Isaac is megofgják a vállam.

– Megtaláljuk! – szól biztatóan Isaac.

– Meletted maradunk, és segítünk! – néz rám Peter, én pedig még mindig kiakadva a vérző apámra nézek, és egy pillanat alatt mellé szegődöm majd elkapom a torkát.

– Ez az egész miattad van! – hajolok a pofájába.

– Noah! – kiabál rám Peter de nem érdekel.

Enemy Love - Ellenséges Szerelem (Befejezett)Where stories live. Discover now