27.Rész

2.1K 104 12
                                    

Sziasztok babócák itt a következő rész is. Készítsek elő egy két zsepit mert még én is elpityeredtem írás közben is. Hamarosan elérkezünk a könyv utolsó részeihez.
Puszi nektek.🥰🥰😘😘😘












Sophie

-Gyerünk már ébredj! - talál gyomron egy rúgás amitől újra felszisszenek. Nincs időnk arra hogy szundikálj gyönyörűm! – guggol le elém Ronald egyik embere. – Mennünk kell! Sajna sikerült kideríteni a szerelmednek hol vagyunk! - rángat meg. Tehát Noah is velük van? 

– Ha megtalálnak titeket nem így fogsz majd vigyorogni! – nézek rá elszántan, és cserébe egy pofont kapok, majd vállamnál fogva a földbe döngöl, és én ezzel egyidőben a telefonját elveszem  zsebéből, majd egy hirtelen mozdulattal ágyékon rúgom, ezalatt a pár perc alatt pedig amíg ő fájdalmában a földre hogy eldugom a telefont.

–Te kis ribanc! Na várj csak ezért! - kapja el a hajam, majd újabb ütést készül rám mérni, de ebben a pillanatban Ronald jelenik meg.

– Elég legyen!– ordít a férfia. - Azt kértem hogy hozd a kocsihoz nem azt hogy verd meg! – lép közelebb a férfihoz majd erőteljesen orrba rúgja mire az felesik. – Idióta! Hát semmit sem lehet rád bízni? – ordítja le a fejét, majd csuklómnál fogva elkezd maga után vonszolni. 

- Hová viszel most?

- Az nem tartozik rád!

- Félsz ugye? Az apám megtalált, és rettegsz attól hogy újra börtönbe kerülsz! - eresztek egy fél mosolyt ő pedig felém fordul, majd torkomnál fogva a falnak szorít.

- Na ide figyelj kicsikém! Nincs kedvem szétverni újra a csinos kis pofikád, mert annak még rossz  vége lehet! - hajol arcomba.

- Ugyan...- sziszegem. - Ennél rosszabb már úgysem lehet!

- Tudod, ha nem képesek megállapítani a szépséged, azért mert én megverlek, akkor nem tudlak majd eladni! - vigyorog, bennem pedig meghűl a vér. 

- Hogy mit mondtál?- hökkenek meg.

- Jól halottad eladlak egy gazdag vénembernek, én pedig meggazdagszom belőled - mosolyog tovább, majd újra maga után rángat,  és a kocsiba tuszkol.

***

Kábé egy órája utón vagyunk, amikor meglátok egy pihenő helyet.

- Pisinem kell! - szólalok meg, de rám sem hederít. - Azt mondtam vécére kell mennem!

- Nem érdekel tartsd vissza.

- Ha nem állunk meg ide pisilek, és eléggé fülledt meleg van  a kocsi...

- Jó legyen! Öt percet kapsz, de csak is kísérettel!

- Jó! - szállok ki a kocsiból, majd  a mellettem ülő férfi azonnal kiszáll és mellém szegődik.

- Siess!  Nem érünk rá! - morogja, mire bólogatok. Belépek a mosdó ajtón majd az egyik fülkébe leülök, és előveszem a telefon. Ahogy bekapcsolom azonnal le némítom majd elküldöm Noah-nak a helyzetünket, így folyamatosan tudnak követni. Nincs jobb tervem, ha most megpróbálok megszökni, akkor biztos hogy megölnek. ez a hely is lepukkadt, nincs kitől segítséget kérnem. Még egy ablak sincs amin ki tudnék szökni, ez az egy lehetőségem van. Bízom abban hogy ők majd megmentenek.





Noah.

Végre megérkezünk arra a címre amit a lerakatnál kaptunk. Azonnal kiszállok a kocsiból és az épület felé haladok. Megpróbálóm kinyitni az ajtót, de zárva van ezért berúgom. Ahogy belépünk , azonnal Spohie-t kezdi mindenki keresni, de sehol nincs.

Enemy Love - Ellenséges Szerelem (Befejezett)Where stories live. Discover now