22.Rész

4.1K 148 8
                                    


Sziasztok babócák, ne haragudjatok rám hogy ennyit kellett most is várnotok de nem vagyok valami jól, és nehezen megy kicsit az írás, de azért próbálom nem elhanyagolni a történetet. Ha jobban leszek ígérem folyamatosan lesznek új részek 😔😔😔💕💕💕💕💕


















A szívem a torkomban dobog, ahogy Noah egyre közelebb kerül csókjaival érzékeny testrészemhez. És végre amikor ajkaival megérinthetne, kopogni kezdenek.

- Kicsim fent vagytok még? - hallom apa hangját a túl oldalról. Noah-val össze nézünk. Azt sem tudod hova nyúljak mit vegyek fel, mert az oké hogy Noah boxerben van, de én teljesen meztelen vagyok. Basszus!

-Noah, add ide a nadrágom! - intek a földre miközen felveszem a pizsama felsőm, majd rá a köntöst. Gyorsan magamra húzom a nadrágom, és Noah miközben felveszi a rövödnadrágját, amit mellesleg azért hozott magával hogy fel is vegye, de most nem ez számit. Míg magára rángatja közben az ajtó felé bóklászik fél lábbal és felkapcsolja a villanyt majd gyorsan ajtót nyit.

- Gyere csak apa! - mosolygok mintha semmi sem történt volna.

- Csak azt szerettem volna megkérdezni van e szükségetek bármire! - mosolyog furfangosan. Még hogy van e szükségünk bármire.

- Köszi, de már pihennénk. Szerintem Noah-nak sincs szüksége semmire. Ugye? - döntöm oldalra fejem, mire kezét szája elé teszi, és komoran bólogatni kezd. Tekintetével szinte azonnal üzenni próbál, szemeivel rám, majd a padlóra néz felváltva, és amikor rájövök hogy a bugyim szinte apa szeme előtt van, hirtelen ki ugrom az ágyból majd átölelem apát, és az ágy alá rúgom az alsóneműt.

- Ohh kicsim! - ölel vissza apa! - Nem tudtam hogy ennyire hiányzok neked!

- Pedig így van! - válaszolom vigyorogva. Tényleg hiányzik minden percben, de az nem hogy meglássa a bugyimat.

- Örülök hogy itthon vagy. Nélküled amúgy is üres a ház! ‐ mosolyog rám.

- Viszont... - ásítok, majd nyújtózóm egy nagyot. - Eléggé elfáradtam a mai nap, és nem csak én.

- Hát persze kincsem pihenjetek csak! Jó éjszakát nektek.

- Jó éjt apa! - válaszolom mosolyogva.

- Önnek is jó éjszakát! - mosolyog Noah, majd ahogy apa elhagyja a szobát vissza zárja az ajtót, és rám néz egy pillantra.

Arcom azonnal elönti a pír. Eszembe jut az elmúlt fél óra, majd le ülök az ágyra. Noah azonnal mellém ül, majd kezét combomra helyezi.

- Ez lenne a megfelelő hely, idő, és alkalom? - suttogja. Tudom mire gondol.

- Nem tudom - nézek szemeibe majd ajkaira.

- Nem akarom elszúrni Picur. Veled nem. Ez a te első alkalmad.

- Nem Noah... - suttogom fejem rázva, majd hozzá érintem homlokom az övéhez. - Ez a mi első alkalmunk.

- Én nem sietek - simit végig arcomon miközben kis fiúsan mosolyog.

- Akkor talán még várhatunk kicsit...

- Ameddig csak akarsz.

- Azért nem könnyű nekem sem meletted. Kihozol belőlem valami olyat, valami újat amire soha nem volt szükségem. Nem vágytam eddig ilyen fajta dolgokra...

- Szokj hozzá! Ettől kezdve mindig csak többet akarsz majd - fogja meg derekam, majd egy mozdulattal az ölébe húz, tenyerét pedig újra a ruha alá, helyezi, és cirógatni kezd.

Enemy Love - Ellenséges Szerelem (Befejezett)Where stories live. Discover now