0.0

245 6 1
                                    

Medya: Egemen

Kütüphanede oturmuş kitap okuyordum. Buna okumak denirse.
Aklım hep ondaydi. Dışardaki yağmur bile onu hatırlatıyor.

İlk önce kendimden bahs edicem.
Benim adım Selin. 11 sınıfa gidiyorum. Ailem... Bu kelime bana hiç bir şey ifade etmiyor. Ailem bana sevgi göstermez. Hayatım hep dadılarla gecti. Annem hep dışarıda magaza mağaza dolasir. Babam hep iştedir. Onu çok az görürüm. Hiç bir zaman aile sevgisi görmedim. Mutluluğu hep başkalarında aradim ve buldumda 2 yıldır asik olduğum çocuk ismi Egemen. O okulun popüler çocuğuydu. Arkadaş grupları var tüm kizlar ona hayrandır. E tabi bende. Şimdi diyeceksiniz ki niye gidin açılmadın. Tabiki açılmak istedim.

Bir gün sınıftan çıkmış Egemen'in sınıfına doğru gidiyorum çok heyecanlıydım. Çünkü sevdiğim çocuğa açılıcaktım. Sınıfa baktığımda sınıfta yoktu. Bende aramaya koyuldum tüm okulu aradım bulamadım. Tek bı yer kalmıştı o da eski müzik odası.
Oraya baktığımda artık ben yoktum tüm ruhum çekilmişti.
Başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü sanki.
Okulun popüler kızı Adayla ile öpüsüyorlardı.
Alayarak kizlar tuvaletine girdim tüm ders boyu çıkmadım. Ağladım.
Tuvaletten çıktığımda Ada Egemen'in koluna girmiş geziyorlar di, gülüyorlar dı.
Peki ya bundan sonra ne olacaktı?

Sev Beni|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin