İyi okumalar♥️
Sonunda kafeye varmıştım. Allah'tan abinin çenesi düşük değil vallaha çarpardım bir tane.
Zaten sinirliyim. Çünki canım arkadaşım yolda anamdan girdi babamdan çıktı. MaşAllah.Kafeye girdiğimde gözüm etrafı taradı sonunda kızları bulduğumda onların yanına doğru gidiyordum. İlk kalkan Derin di geldi beni kollarıyla sardı. Sonra yanaklarıma sulu birer öpücük bıraktı. Sanki az onnce beni söven o değilmiş gibi. Gerçekten bazen akıl hastanesinden geldiklerini düşünüyorum.
"Kızım nerde kaldın ya sabahtan beri seni bekliyoruz. Bak seni kiminle tanıştırıcam"dedi Derin ve karşımızda oturan kızı gösterdi.
"İsmi Melis bizim okulda okuyor 11C"
Dışarıdan 1.60 boylarında közüküyor. Siyah saçları var. Bir de gözlük takıyor. Kiloysa orta orandaydi. Gerçekten güzel bir kızdı."Ben seni daha önce okulda görmedim" dedim. Oysa bana çekingen tavırda. "Bu yıl geldim burslu okuyorum"dedi. Kafamı sallamak la yetindim. Ne diyecektim ki.
Garson geldiğindeyse siparişleri vermeye başladık. Herkes siparişini verdigindeyse dedikodu zamanı geldi demekdir. İlk söze başlayan Cansu oldu. O bu okulun en dedikoducu insanıdır. İnsanlar ona ayakta gezen qazete lakabını taktılar.
"Şu matematikçi varya fizikçiyle basmışlar" herkes bir şaşırma sesleri çıkartıyordu. Gerçektende oha yani okul deyil sanki kısmetse olur programı.
"Oha yani inanmıyorum okulda nasıl yapmışlar, bari gidin evinizde yapın "
Diye söze atladı Büşra. Oda Cansuyla beraber dedikodu topluyo amma Cansuyu geçen daha olmadı."Aman bize ne bok yiyiyorlasa yesinler kendileri bilir" diye söyledim. Hepsi bana şaşkınlıkla bakıyordu. Bir tek Melis öyle bakmadın çünki olmaları bilmiyordu.
"Ne!!"diye bağırdı Cansu. "Senin kadar dedikodu meraklısı görmedim ben ve bize nemi diyiyorsun inanmiyorum"diye ciyakladı seside ince kulağım sağır oldu. Yan masadakılarda bize bakıyordu. Onlardan özür diledikten sonra Cansunun kafasına bir tane vurdum.
"Ne bağırıyon kızım millet bize bakıyor haberin varmı acaba" diye azarladım.
"Üfff neyse boşver in nurdan çıkıp nereye gidelim"diye söyledi Naz geldiğimizden beri sesi soluğu çıkmıyor kim bilir ne derdi var garibanın.
"Ayyy bencede çıkıp bir gezelim elbise felan alalım. Ondan sonra pijama partisi. Sonrada ailelerimiz izin verirse benim evde kalalım" dedi Derin. Karşımda oturan Melisin huzursuzca kıpırdadığını gördüm. O burslu okuduğunu söylemişti. Belkide bütçesi yetmez.
"Aslında kızlar bence marketden abur cubur alıb evde film gecesi yapa biliriz değilmi?"diye sordum. Derin bana anlamayarak bakıyordu. Bende Meclisi işaret etdim. Bakdıkdan sonra beni başıyla onayladı ve "O zaman hadi benim eve gidiyoruz"dedikten sonra ayağa kalktı...
Merhaba😊
Nasılsınız?
Umarım iyisinizdir❤️
Arkadaşlar biliyorum kısa oldu ama şimdilik bu kadar yaza bildim en kısa zamanda yeni bölüm gelecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sev Beni|Texting
ChickLitX: Neden görmuyorsun beni X: Sadece tek isteğim beni sevmedi X: Bugün seni Adayla gördüm çok mutluydun X: Ona bakarken gözlerinin içi gülüyor X: Neden bana öyle bakmadın Egemen: Kardeşim sen kimsin?