Geçmişe yolculuk

90 5 1
                                    

Arkadaşlar Egemen ve Barışın geçmişini yazmak istedim.

Barışdan

Şuan sevgilim Sudeyle beraber Egemengike gidiyorduk. Egemen benim en yakın arkadasimdi. Yediğimiz icdigimiz ayrı gitmezdi. Her zaman bir birimize guvenmistik. Orta okulun ilk yillarindan beri arkadaştik ve hala bozulmadı.

Sudeyle 6 aydır çıkıyorduk. O benim ilk sevgilimdi. Şimdiyse yurt dışına ailemle 2 haftalığına gidiyorduk. Babam şirket sahibiydi ve yurt dsina cikmak zorundaydı. Bende tatil yapmak için gidiyordum. Aslında Sudeyede söyledim bizimle gelsin amma ailesi izin vermedi. Bende Egemene bırakmak istedim.

______________________________

Kapının önüne geldiğimizde zili çalmadan önce Sudeye döndüm. Bana garib bakıyordu anlam veremiyorum. Neden Egemende kalmak istediki? O kadar arkadaşı vardi.
"Sude beden Egemende kalmak istiyorsun" diye sordum.
"Ne olacak canım senin en yakın arkadaşın, bende onunla iyi anlaşmak isterim"
"Bak eminmisin?"
"Ya aşkım bana guvenmiyormusun"
"Tabiki güveniyorum askim"
Dudağına bir öpücük kondurdum ve zili çaldim.Egemen kapıyı açtığında bizi görmeyi bekliyordu tabiki. Gelmeden önce söyledim.

______________________________

Sudeyi Egemene bıraktıktan sonra. Havalimanına doğru yola çıktım.
Havalimanına geldiğimde annem ve babamda burdaydi. Aslında zengindik kendimize ait uçağımız vardı. O yüzden yas tutma meselesi falan sorun değildi benim için. Kaç kere uçakla kendi başıma seyahetler ettim.

Uçağa bindik ve yola koyulduk.

                          ✈️✈️✈️
________________________________

2 hafta sonra...

Uçaktan indikten sonra aileme döndüm. "Anne baba ben Egemen gile gidiyorum akşama gelirim beni merak etmeyin"
"Tabi hayatım zaten bizde şirkete geçicez akşama geliriz" dedi annem. Arabama bindikten sonra Egemen'in evine doğru yola çıktım.

Arabadan indikten sonra Egemen'in evinin önünde durdum. Bende yedek anahtarı vardı sürpriz yapmak istedim. Eve girdiğimde salona baktım yoklardi. Bende yukarı kata çıktım. İnleme sesleri geliyordu. Sesin geldiği odaya geldiğimde kapıyı açtım. Gözlerim karardı sanki. Gözlerim doldu. Egemen Sudenin uzerinde si-
Neyse işte. En yakın arkadaşım ya. Nasıl yaptı bunu.

Egemen beni gördüğünde şaşırdı amma sonra üzerini giyinmeye başladı. Sudeyle yorganın altına girdi.
Utaniyordu sanki.
"SİZ GERCEKTEN BUNU YAPTİNİZMİ?!"
"Lütfen dur açıklayalım"
"Neyi aciklayacaksiniz?! NASİL SİKİŞİGİNİZİMİ?!"
"Aşkım lütfen açıklayalım bir dinlesen"dedi sude
Sinirle güldüm. Gülüşüm kahkahaya döndü. Onlarsa bana garib garib bakıyorlardı.
Gidib Sudenin saçından yapisdim.
"GERÇEKTEN SURTUK OLDUGUNU DUSUNMEZDİM?!NASİL YAPTİN BUNU. NİYE YAPTİN?! NE GECTİ ELİNE?! MUTLUMUSUN?! SOYLE BENİ BOYLE SALAK YERİNE KOYDUGUNA MUTLUMUSUN?!" Sert bir şekilde tokat attım. Normalde kadına sidette karşıyım amma böyle kadın olmaz olsun gerçekten. Egemene döndüm sadece bize bakıyordu. Gözlerinde hiç bir duygu yoktu pişmanlık desen yok, kırgınlık desen yok, korku desen i hiç yoktu.
Suratına yumruğunu geçirdim. Hala devam ediyordum. Ağzı burnu kan içinde kalana kadar devam ettim.
"BUNDAN SONRA KARŞIMA ÇIKMA ANLADIN MI ÇIKMA?!"
Diyin evden hızlıca çıktım. Gözlerim doluyordu. Kim bilir kaç kere aldattı beni. Allah belalarını versin onun.

Arabama binip vara doğru yola çıktım  bara girib sabaha kadar çıkmadım nerdeyse ya bundan sonra ne olacaktı...

Buda Barış aşkımın geçmişteki hikayesi
Minik kuşumu çok üzmüşler

Sev Beni|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin