0.4

114 4 7
                                    

Medya: Barış

Sabah kalkınca lavaboya gidin rutin işlerimi halledib çıktım. Okul formamı giyib okula yürümeye başladım.

Ben gerçekten yorulmuştum. Sevdiğim çocuğu başkasıyla görmeye. Neden gidin acilmiyorum diyiyorsaniz hayır cevabı almak istemiyorum buna hazır diyilim daha.

Offff! Yarın babamla yemeğe cikicaktik. Öğrendiğime göre yemeğe cikicagimiz adamın 1 oğlu varmış. Umarım sapik felan değildir.

Okula vardığımda sınıfa çıkıb kızlara bakındım amma burda değillerdi.
Bende kantine gittim Burdada yoklardi. Heralde lavaboya gittiler.
Gelmişken kendime kahve aldım. Giderken birine çarptım ve çay uzerime döküldü. Karşımdaki çocuğa baktığımda bana boş boş bakıyordu.

Selin: Ne bakıyorsun be!

Selin: Önünü görmüyor musun!

Selin: Senin yüzünden üzerim kahve oldu!

Çocuk bana kızmış bır şekilde bakıyordu.

Selin: Ne bakıyorsun be!

Arkadan bir çocuk seslendi.

X: Barış tamam sakin ol. Sizde kusura bakmayın yanlışlıkla oldu.

Adının Barış olduğunu öğrendiğim çocuk sınırlı bir şekilde bana bakıb kantinden çıktılar.

Kizlar yanıma gelib bana azarladilar niye mi?

Derin: Kızım sen kafayimi yedin. Sen kime bagirdiginin farkında mıydı!

Selin: Ne yapsaydım. Dikkatsizce gelmiş bana çarpıyor. Bir de özürmü dileseydim.

Derin: Kızım o bu okulun en belalı tiplerinden. Uyuşturucu sigara her şey çeker.  Sırf bir çocuk kalemini izinsiz aldı diye çocuğu dövdü.

Derinin soylediklerini şaşkınca dinlerken içimden şunlar söyledim
'İste şimdi siçtim'

Sev Beni|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin