1.1

75 5 2
                                    

İyi okumalar♥️

Sabah güneşin ışıklarıyla değil telefon sesiyle uyandım. Ne kadar güzel değil mi? Kim bu salak sabahın köründe arıyor acaba?
'Derin' salak Allah bilir niye arıyor.

"Ne var!"

"Kızım öyle telefonum açılır insan bir merhaba güzel arkadaşım nasılsın der dimi"

"Offff gerizekalı sabahın köründe aramışsın ne dememi bekliyordun ki acaba"

"Kızım ne sabahın körü saat 1 artık galiba kör olmaya basladin"

"Ne!" Komidinin ustundeki saate baktım. Saat 1 di ve ben bu vakte kadar uyudum mu. Ben hiç bir zaman bu kadar uyumazdım

"Kızım saatten haberin yok mu?"

"Yok" göz devirdigine emindim.

"Üffff boş boş konuşma kızlarla Nazla buluşucaz gelmek istersen gel konum aticam" cevap vermemi beklemeden yüzüme kapattı. Ne bu asırlık kardeşim. Heralde ters tarafından kalktı.

Kalkıp hazırlanmaya başladım. İlk önce lavaboya gidip dişimi fırçaladım. Sonra yüzümü yıkadım. Kuruladıktan sonra kıyafet seçmeye başladım. Bir dizi yırtık beyaz pantalon. Siyah bir crop üzerine beyaz bir gömlek. Siyah Nike şapka, siyah Converse giydim. Siyah çantayla kombini tamamladım. Şimdi sıra makyajdaydı çok ağır makyaj yapmam aslında pürüzsüz bir cildim vardı çünki bir watty kiziyim. Amma yinede göz altlarımı kapatmam gerek. İlk önce yüzüme nemlendirici sürdüm. Göz altlarıma kapaticiyi sürdüm ve süngerle yedirdim. Pembe bir ruj sürdüm. Kipriklerimi kıvırdım. Ve bitti. Artık hazırdım. Ve parfüm.
Size rutinimi göstermek istedim. Ve hazırlanma 1 saatden çok sürdü. Hemde baya baya çok.

Derinin o baş ağrıtıcı söylenmelerini dinlemek istemediğim için çabuk çıkmak zorunda kaldim. Kapıyı açtığımda abimin odasını gördüm.

Aslında size söylemedim değil mi? Benim bir de abim var. O tam bir baş belası. Şuanda Amerika'da üniversitenin son yılını okuyor. Ne yazık ki eve dönücek. Aslında abimi severim amma her gün kafama yastık yemek, yada yemeyini paylaşmak, yada yanında bir erkek gördüğünde kendini kaybettiğinde, bu sevgim daha çok büyüyor, yalan söylemeyelim şimdi. Abimi herkesten çok severim. Hemde çok çok severim. Sadece kıskançlıkları olmasa iyiydi.
Ne zaman döner bilmiyorum. Amma geç dönse daha iyi bence. Şahsi fikrim. Sadece bana özel.

Düşüncelerinden telefon sesi böldü. 'Derin' Şimdi iki saat kafamı şişirecek.

"Efendim Derin"

"NEREDESİN SABAHTAN BERİ SENİ BEKLİYORUM! FARKINDA MISIN! KİME SÜSLENİYOR SUN Kİ BU KADAR?!!"

Telefonu kulağımdan uzaklaştır dım. Bu kadar da bağırımaz. Ama haklı çünki mesajda saat 3 de orda olmam lazımdı. Amma şuan saat 3:30.

"Ya tamam geliyorum işte. Anca hazırlandım. Ve lütfen bağırma kulağımın zarı patladı"

Bir şey demesine izin vermeden kapattım. Ohh be hayat varmış he. Sakinlik felan. Aşağıya indim. Ve evet babam evdeydi ve şuan bana bakıyordu. Sakinlikle konusdu.

"Nereye gidiyorsun?"dedi babam

Babam beni sorgulamazdı ki. Noldu birden bire. Boş boş üzüne baktığımı fark Edib kendimi toparladım.

"Arkadaşlarla kafede buluşacağız da, oraya gidiyorum." Dedim.

"Tamam git, eve erken gel konuşacağız" dedi ve yukarıya çıktı.

Bende evden çıkıp taksi bekliyordum. Evet taksi. Babam ne kadar zengin olursa olsun yine taksi bekliyordum. Çünki 18 yaşıma basmadan bana araba almayacağını söyledi. Şanssızım.

10dakikadir taksi bekliyordum. Ve yok gelmiyordu. Ne kadar bekledim bilmiyorum amma sonunda biri geldi. Arabanın kapisini hırsla açtım ve aynı hırsla kapadım. Taksici qarip qarip bakıyordu. Ne var derecesinde kafamı salladım. O ise bana

"Abla nereye gitcen"

"Abla mi?"

"Ne diyeyim?"

"Abicim kızın yaşındayım bana abla diyiyorsun. Şaka mısın?"

"Ne diyeyim?"

Allah'ım sanki adam robot. Böyle geri zekalilar ancak benim karşıma çıkıyor zaten.

"Dayı ne diyiyorsan de Allah aşkına beni rahat birak"

"Nereye gideceksin peki"

Adresi verdikten sonra kafeye doğru gidiyorduk...

Merhaba nasılsınız?

Ben iyiyim.😊

Biraz geçildi amma olsun.

En yakın zamanda yeni bölüm gelicek.

Hoşçakalın☺️

Sev Beni|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin