Beginning For The End -5
"ဟောက်ရွှမ်း.. မင်းကိုငါဘာပြောလဲ အခုတော့ အသုံးမကျတဲ့အဖိုးကြီးတွေက ငါကိုပြောနေပြီး "
"အားးး ငါလည်းအခုလောက်ထိဖြစ်သွားမယ်လို့မှ မထင်တာဟို ကပ္ပတိန်စုတ်က အခုလောက်ထိလုပ်လိုက်မယ်မထင်ဘူးလေ"
"မင်းက မထင်တာ .. ၀မ်ချောင်ဘက်က လူနှစ်ယောက်ကျသွားတဲ့ အပြင် ကပ္ပတိန်က အခု၀မ်ချောင်ကိုစုံးစမ်းနေပြီး "
" အဖိုးကြီးတွေကို ပိတ်ခိုင်းလိုက်ပေါ့ကွာ "
" အခုမရတော့လိုပေါ့ .. အဖိုးကြီးတွေဘက်ကလည်း သူတို့ ကပ္ပတိန် တစ်ယောက်လုံး ထိထားတာ လွတ်ပေးမလား .. လွတ်ပေးလိုက်တယ် ထားအုံး.. ကပ္ပတိန် ၀မ်ကအညိမ်နေမယ် ထင်လို့လား...ကျစ် ထားလိုက်တော့ ဖြစ်ပြီးမှတော့ ဘာမှမတက်နိုင်ဘူး အခု၀မ်ချောင်ဘက်ကအခြေအနေ "
" ၀မ်ချောင်က အေးဆေးဘဲ ကြည့်ရတာ ဟိုကပ္ပတိန် သတိပေးရုံသက်သက် ထင်တယ် .. လူလွတ်လိုက်တာ ငါတောင်မသိလိုက်ရဘူး "
" မင်းတောင်မသိလိုက်ရဘူးဆို သူဘက်က သံသယ၀င်နေနိုင်တယ်.. မင်းအနေထိုင်ဆင်ခြေ"
" ငါကိုစိတ်မပူနဲ့ ..အခုဘာဆက်လုပ်မလည်း "
" လောလောဆယ် ငါအကြောင်းသိထားတဲ့ သူတွေအပြတ်ရှင်းရမှာပေါ့ ကပ္ပတိန်ဘက်ကလိုက်လိုက် ၀မ်ချောင်ဘက်က လိုက်လိုက် ငါတို့ဘက် နွယ်မလားအောင် လုပ်ရမှာပေါ့ "
" ငါဘာလုပ်ပေးရမလည်း "
" ဟင်အင်း ဟောက်ရွမ်း မင်းအခုတစ်လော အနေထိုင်ဆင်ချေ ငါရှိလည်း မဆက်သွယ်နဲ့ ၀မ်ချောင်ဘေးမှာဘဲခြေညိမ်နေလိုက် "
" မင်းကိုတိုင် ထွက်မလို့လား "
" အင်း "///////////////////
" ခများဘယ်သူလည်းး.."
" ငါဘယ်သူလည်း ဆိုတာထက် ၀မ်ချောင်မင်းနောက်လိုက်နေပြီး မလား.. သူပစ္စည်းတွေ မင်းတို့အဖွဲ့ ဖြတ်ခုတ်သွားတာ သိသွားလို့လေ "
" ခ ..ခများ ဘယ်လိုသိတာလည်း .."
" ဘယ်လိုသိဆို.. ငါကိုယ်တိုင် မင်းတို့ကိုခိုင်းတာလေ "
" ဘာ.. မဖြစ်နိုင်တာ ကျွန်တော်တို့ကို ပိုက်ဆံပေးတာ dragon ဂိုဏ်း...မ..မဟုတ်မှ "
" မင်းထင်နေသလိုဘဲ "
" တောင်း ..တောင်းပန်ပါတယ် ကျွန်တော် ၀မ်ချောင်တို့ဘက်ကို ဘာမှမပြောရသေးပါဘူး "
" အဲ့တော့ မင်းကပြောမယ်ဆိုတဲ့ သဘောပေါ့ "
" အဲ့လိုသဘော မဟုတ်ပါဘူး .. ကျွန်တော် ..ကျွန်တော်က.. မလှုပ်နဲ့နော် ကျွန်တော် အသက်ကိုချမ်းသားပေးဖို့ ခေါင်းဆောင်ကို ပြောပေး .. မဟုတ်ရင် "
" မဟုတ်ရင် ဘာဖြစ်လည်း မင်းအဲ့သေနတ် လေးနဲ့ငါကိုအနိုင်ယူနိုင်မယ် ထင်လို့လား "
" မင်း ..အ့့့"
" အင်း ဆက်ပြော ဒါမှမဟုတ်မပြောနိုင်တော့တာလား ... "
"အ့့ " သေနတ်ကိုင်ထားတဲ့ လက်က တစ်ဖြေးဖြေးတုန်ရီလာသလို မတ်မတ်ရပ်ထားတဲ့ ခြေနှစ်ချောင်းဟာလည်း အခုတော့ကြမ်းပြင်ပေါ်မှာ ဒူးထောက်လျက်သား ၊ ကြမ်းပြင်ပေါ် တစ်စက်ချင်းကျလာတဲ့ အနီရောင်အစက်တစ်ချို့... တစ်စက်ချင်း တစ်စက်ချင်းကနေ တစ်ဖြေးဖြေး အစက်ရေများလားသလို ခန္ဓာကိုယ်နေရာအနံက သွေးစက်များ ကျဆင်းလို့လားတယ် ..ခန္ဓာကိုယ်တစ်ခုလုံးရှိသွေးများ မရှိလောက်အောင်ကို ကြမ်းပြင်ပေါ်မှာ သွေးနီနီတွေဟာ မြင်မကောင်းဘူး ။ ကြမ်းပြင်ပေါ် လှဲကျနေတဲ့ သူဟာ အနီရောင်သွေးစက်တွေကြား အသက်မဲ့လို့နေတယ်။ အမှောင်ရိပ်ထဲကနေ ရပ်ကြည့်နေတဲ့ လူရဲ့ နှုတ်ခမ်းပါး တစ်စုံက လခြမ်းပုံစံ ကွေးညွန်းလို့နေတယ်။ ကွေးညွန့်နေတဲ့ နှုတ်ခမ်းပါးတစ်စုံရဲ့ လခြမ်းပုံစံ အပြုံးတစ်ပွင့်ဟာ နှစ်လိုဖွယ်ကောင်းပင်မဲ့ ကြမ်းပြင်ပေါ်က သွေးများနဲ့အတူ ကြောက်မက်ဖွယ်လည်း ကောင်းပြန်တယ်။
YOU ARE READING
Beginning For The End (Complete)
Fanfiction၀မ်ရိပေါ်...မင်းကဟိုအစကတည်းက ငါမပိုင်ဆိုင်နိုင်တဲ့ ကြယ်ကလေး ။ 'ရှောင်းကျန့် မင်းရူးနေပြီး မင်းတစ်ကယ်ရူးသွားပြီး ' "ရှောင်းကျန့်" ကျန့်ကော...ခများကဟိုအစကတည်းက ကျွန်တော်သဘောကျခဲ့ရတဲ့ လမင်းလေး ။ '၀မ်ရိပေါ် မင်းရူးန...