Beginning For The End -9
"ရိပေါ် နားပါအုံးကွာ... စစ်ဆင်ရေးကပြန်လာကတည်းက တောက်လျောက် မင်းအလုပ်တွေလုပ်နေတာ ကြာရင်မင်းလှဲသွားလိုက်မယ် "
" ယွီပင်း စုံးစမ်းလို့ရခဲ့လား "
"ဟူးးး ရှောင်းကျန့်က တစ်ဦးတည်သောသား ဖခင်က ရှောင်းစစ်ဟန် မိခင်က ရှောင်းမိန်း မိခင်က ငယ်စဉ်ကတည်းက ကား accident နဲ့ဆုံးသွားတာ ဖခင်က ရှင်းဟွားဆေးရုံပိုင်ရှင် ဒီလောက်ဘဲရိပေါ် ကျန်တဲ့အရှုပ်ရှင်းဘာမှမရှိအောင် ပြစ်မူမှတ်တမ်းကင်းတယ် "
"တစ်ခြားကော .."
" ဒါဘဲလေ ဆရာ၀န်တစ်ယောက်ရဲ့ ကိုယ်ရေးအကျဉ်းက ဘာထူးခြားမှာလည်း.. ဒါနဲ့ ထူးခြားတယ် ဆိုမှ accident ဖြစ်တဲ့ကစ္စ ဖိုင်တွဲကယူကြည့်လို့မရဘူး "
" ဘာလိုလည်း "
" ဖိုင်တွဲက ပိတ်ထားတယ် အဲ့တုန်းကအမူကိုင်က ခေါင်းဆောင်ကွ မင်းသေချာသိချင်ရင် ခေါင်းဆောင်မေးကြည့်ပေါ့ "
" Dragon ဂိုဏ်းနဲ့ပတ်သက်ပြီးတော့ကော "
" အဲ့ဂိုဏ်းကတော့ပြောမနေနဲ့ အစတောင်စွဲထုတ်လို့မရဘူး တော်တော် ပိရိတာ ရိပေါ် မင်း၀မ်ချောင်အမူကို အသည်းသန်းလိုက်နေပြီး အခုဘယ်လိုဖြစ်ပြီး dragon ဂိုဏ်းဘက်လှည့်သွားတာလည်း...မင်းနဲ့မညှိရင်တော့ လွတ်ပေးလိုက် အဲ့ဂိုဏ်းနဲ့သွားမရူပ်တာအကောင်းဆုံးဘဲ အထက်ကလူတွေတောင် လွတ်ပေးထားတာ ငါတို့ဘာမှတက်နိုင်မှာမဟုတ်ဘူး "
" ဆေးရုံကို ဆက်စောင့်ကြည့်ထား ဒေါက်တာရှောင်းကျန့်ကို တွေ့တာနဲ့ ငါကိုအကြောင်းကြား ယွီပင်း "
"ရိပေါ် မင်းအခုဘယ်ကစ္စနဲ့ပတ်သက်ပြီးလ်ိုက်နေတာလည်း ဒေါက်တာရှောင်းကျန့်နဲ့ကကော ဘယ်လိုပတ်သက်နေလို့ ဆေးရုံကိုပါစောင့်ကြည့်ခိုင်းတာလည်း ငါမင်းကို ယုံတာမလို ဘာမှမမေးပင်မဲ့ အနည်းကျဉ်းတော့ ငါသိထားရင်ပိုကောင်းမယ် ထင်တယ်"
" ကျန့်ကောက လူသတ်မူရဲ့ ပထမဆုံးမျက်မြင်သက်သေဖြစ်ထားတော့ တရားခံမမိမချင် အန္တာရယ်များလို့စောင့်ကြည့်ခိုင်းတာပါ ...ပြီးတော့ dragon ဂိုဏ်းကစ္စက ငါလိုက်နေတဲ့ အမူနဲ့ ပတ်သက်နေလို... ယွီပင်း ငါအခုကစ္စတွေအားလုံး မရှင်းပြနိုင်သေးဘူး ခဏလေးအတွင်းဖြစ်ပျက်သွားတဲ့ကစ္စတွေကို ငါတောင်နားမလည်နိုင်ဘူးဖြစ်နေတယ် "
"ရိပေါ် တစ်ချို့ကစ္စတွေက မင်းတစ်ယောက်ထဲအဖြေရှာတာထက် ကံရာကံရှင်ကိုမေးပြီး အဖြေရှာလိုက်တာက ပိုလွယ်ကူတယ် ၊ နားနားနေနေအလုပ်လုပ်အုံး ငါသွားပြီး "
YOU ARE READING
Beginning For The End (Complete)
Fanfiction၀မ်ရိပေါ်...မင်းကဟိုအစကတည်းက ငါမပိုင်ဆိုင်နိုင်တဲ့ ကြယ်ကလေး ။ 'ရှောင်းကျန့် မင်းရူးနေပြီး မင်းတစ်ကယ်ရူးသွားပြီး ' "ရှောင်းကျန့်" ကျန့်ကော...ခများကဟိုအစကတည်းက ကျွန်တော်သဘောကျခဲ့ရတဲ့ လမင်းလေး ။ '၀မ်ရိပေါ် မင်းရူးန...