5.bölüm

465 221 200
                                    

Fatih'ten

Ben köyüne, memleketine önem veren,aşırı derece seven insanlardanım,Belki de yıllarca köyüme hasret kaldığım içindim.

Evet hasret kaldım,yengem vefat edince Zehra'ya bir abi gibi davrandım,Zehra duygu karmaşası yaşadı.

Olup olmadık hayaller kurdu.Bu hayallere o kadar kaptırdı ki belki bir gün ikimizin birlikte olabileceğini düşündü.

Ona kardeşim olduğunu söylemem hiç bir şey değiştirmedi.Ben de şehirde yaşamaya karar verdim.

Ortaokuldan başlayan köy özlemim vali olmamla daha da artmıştı. Annem evlilik konusunda tek kelime dahi etmese de, insanların evlilik ne zaman soruları Zehra'yı ümitlendirdi.

Uzun aradan sonra Yavuz'un araması üzerine köye gelmiştim. Köye gelir gelmez ,köy halkı bizim eve gelip sıkıntıları anlatmaya başladı. Gece yarısını bulmuştu, onlarla konuşup neler yapıp yapmayacağımız.

Bir ara Mustafa amcanın camı hareketlendi. O an gördüm onu ,camını kapatıp perdeyi çekti. Anlaşılan seslerden rahatsız olmuştu.

Yasemin olma ihtimalini düşündüm, o değildi .Bizim yasemin çok çirkin kızdı .

Bu kız çok güzeldi. Yaseminin arkadaşı olmalıydı. Rahatsız olmasın diye konuşmayı kısa kesmeye çalışsam da gece yarısı olmuştu.

Köylünün eve gitmesiyle ,ben de odama çıkıp yattım.Sabaha kadar gördüğüm gözler uyumama engeldi.

Kimdi,ismi ne idi ,kim bilir nereliydi.Mustafa amcayla ne işi vardı ,diye diye düşünmekten uyuyamadım.

Sabah Yavuz aradı.Telefonu açıp,
"Kardeşim hayırdır, bir şey mi oldu?

Yavuz : Uyku tutmayınca seni aradım.

Fatih :Bu saatte. Rüyan da beni mi gördün hayırdır " dedim .Saate baktım sabah beş civarında idi. Beni uyku tutmamıştı ,peki Yavuz'a ne olmuştu.

Yavuz :Seni görmedim de ,balıkları görmüş olabilirim. Hadi kalk ,güneş doğmadan gidip tutalım dedi.

Fatih: Oğlum tutamasak ne olur ,gider alırız ,daha horozlar ötmedi farkındasındır inşallah. dedim sahte kızgınlıkla.

Yavuz: Ben farkındayım da seninle konuşmamız lazım, içim daralıyor kardeşim .dedi.

Ne olmuş olabilirdi iyice neraklandım.Hava daha aydınlanmamıştı.Konuşmaya devam ettik .

Fatih: Yavuz kardeşim iyi misin ?Bu halin ne ? Birşey mi oldu? diye ardı ardına soruları sıraladım.

Yavuz : Gelince konuşuruz kardeşim, dedi.Sesi üzgün geliyordu.

Fatih : Hemen geliyorum kapıya in, deyip telefonu kapattım.Uyuyamadığım için hızlı bir şekilde elimi ,yüzümü  yıkayıp ,yatağın köşesine çıkardığım kıyafetlerimi giyip ,şifonyerin üzerinden arabanın anahtarını alıp Yavuz'un evine gitmek için evden dışarı çıktım.Arabama binip hızla Yavuzlara doğru gittim.

Arabadan inip Yavuz'u aradım.Bu saatte tüm ev halkı uyuyordur,zili çalıp uyandırmayım diye düşünmüştüm.Yavuz onu  aramamla birlikte aşağı indi.Beni kapıda görünce şaşırmış bir şekilde bana bakmaya başladı.

Yanıma gelip : Selamün aleyküm kardeşim demişti. Beni hazır görmek onu  şaşırtmıştı.Tabi ben de onun hazır olmasına şaşkındım.Benim durum malum, onun durumu ne alaka.

Fatih : Aleyküm selam kardeşim dedim selamına karşılık. Önce sarıldık, sonra hayırlı sabahlar olsun kardeşim ,rast gelsin de balıkları tutalım, mangal da aldım, bir taraftan tutar diğer taraftan yeriz "dedim.

*SENSİZ OLMAZ*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin