Aşk nedir diye sormuş bir şair, cevap olarak mucize kelimesini almış.
Kalbe girince insanın içini ısıdan bir sevgiydi. Karşınızda size bakınca huzur, heyecan, stres her şeydi. İçinizi sımsıcak eden bir güneşte olabilirdi. Yaşama sebebinizdi.
Sabah uyanma sebebiniz, Akşam uyuma sebebiniz, mucizeydi, hayatınızın neşe kaynağıydı.
O olmadan önce dümdüz olan hayatınız o olduktan sonra yeni maceralar demekti. Bence her şeydi
Aşk uçsuz bucaksız bir çöldü.Sevgiyle sularsanız yeşerip doğa olacak kadar güzel, kırarak ,dökerek, kirli sularla sularsanız sadece çöpe dönüşecek bir çöl.
Kadın affetmem derse affetmez demişti bir yazar, erkek kadar merhamet taşımaz diye, erkek severse güzel sever, kırılırsa yine kırıklarıyla sever.
Kadın ömrü boyunca unutmazdı mesela, erkek için konu o an bir daha açılmamak üzere kapatılırdı.
İhanet varsa iki tarafta affetmezdi .....
🍁🍁🍁
Akşam Fatih bir yolunu bulup Yasemin ile konuşmuştu, O gün söyledikleri için özür dilemişti.
Bir daha çilli ,sümüklü yerden bitme demeyecekti, karşısındaki güzellik bunları hak etmiyordu.
Yasemin aynı cümleleri duyunca "yarın sen görürsün "dedi.
Fatih ne olduğunu anlamasa da yarın öğrenirdi sonuçta değil mi?🍁🍁🍁
Sabah'ın o eşsiz havasıyla gözlerini açtı Yasemin. Köy yerinde sabah ezanı ile işler başlardı, sabah henüz yedi olmasına rağmen uykusunu almıştı.
Yataktan kalkıp önce elini yüzünü yıkadı, kuruladıktan sonra üzerine ince hırkasını alıp balkona gitti.
Kolsuz badi ve eşofman altı ile uyumuştu ,ince hırkası ile balkona çıkabilirdi.
Annesi ,babası ,Osman avluda inekler ile ilgileniyorlardı. Osman gidip kümesi açınca olanlar olmuştu.
Çilli horoz kapının açılması ile Osman'ı kovalamaya başlaması aynı anda olmuştu. Buna mondofon inekte dahil olunca avlu karışmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*SENSİZ OLMAZ*
RomanceFatih ile Yasemin'in çocuklukları aynı yerde geçmiş okul okumak için gittikleri yerlerde ayrı düşmüş iki gencimiz. Zehra kuzeni Fatih' e büyük hayranlık duyan bunu aşk sanan kızımız Aileler bir karar verecek bunun sonucunda neler olacak bakalım. On...