9.BÖLÜM

63 4 0
                                    

#multimedyada ki melisanın eğlenmeye giderken ki hali#

Melly'den

zırr.. zırr..

okul alarmım çalarken, ben bembeyaz çarşafın içindeki pofuduk yastıklarıma sarılmış bir şekilde yatıyordum. güneş pencerenin aralanan perdesinden tam gözümün içine giriyordu. o malum sözü kendi kendime söylemeden edemedim. 'akşam güneşi güzele, sabah güneşi sidikliyee'  bir sidikli olmadığım kalmıştı diyerek kulaklarımı tırmalayan alarmımı kapattım. zoraki, yataktan kalkıp banyoya yollandım. ılık bir duş alıp üzerimi değiştirmek için giyinme odamın yolunu tuttum. bugün rahat bir şeyler giymek istiyordum. odaya girip pantolonlarımın olduğu bölüme geldim. bileğimin biraz üstünde biten, koyu mavi, tayt pantolonumu giydim. tişörtlerimin olduğu bölümden de salaş, kırık beyaz, tek omzu düşük tişörtümü bulup üzerime zorlukla geçirdim. her ne kadar tek kollu olmaya alışmış gibi görünsem de bu basit kişisel işlerimi bile halletmekte zorlanıyordum. ayağıma da bordo vans ayakkabılarımı geçirip, büyük, bordo kumaş çantamı da omzuma astım. odadan çıkarken gözüme çarpan, sakinleştirici etkisi olduğuna inanılan, neredeyse göbeğime kadar gelen, mavi akik kolyemi boynuma geçirdim. odamdan telefonumu ve rayban gözlüklerimi, çalışma odamdan da kitaplarımı alıp evden çıktım. bugatti veyronuma atlayıp okula gittim. arabamı her zamanki yerine park ederken geçen günkü olay geldi aklıma ve ister istemez kafamı engelli park yerine çevirdim. neyse ki o sinir bozucu çocuk bu sefer oraya park etmemişti ya da daha okula gelmemişti. açıkçası umrumda da değildi. dersin başlamasına on dakika kaldığı için aceleyle fakülteye doğru yol aldım. sınıftan içeri girdiğimde gözlerim Nergizi aradı neyseki sınıftaki favori ön sırama oturmuştu yanına gidip oturdum.

"günaydın Nergiz. nasılsın?"

"günaydın melisa. hiç itiraz istemiyorum. bu akşam kız kıza eğleniyoruz ve sende geliyorsun." belki nergize söz geçirebilirdim ama ne kadar diretsem de kevser ikna olmazdı.

"bakarız. kim gelecek ve nereye gidiyoruz?"

nergiz "kevser, ben ve sen tabi istersen Fatma ve tres te gelebilir. reina cluba gidelim diyorum."  dediğinde bu eğlenceyi benim için düzenlediğini anladım çünkü tres hariç diğerleri reinayı sevmezlerdi. aslında onları suçlayamam büyük ihtimalle burslu oldukları için reinanın gereksiz yüksek fiyatlarına katlanamıyorlardı. ben ve tres fiyatlara bakmaya alışık olmadığımızdan bizi pek etkilemiyordu bu durum. bu nedenle nergiz'e " gerçekten oraya gitmek istiyor musunuz?" diye sordum.

"evet gerçekten söylüyorum bak çok eğlenceli olacak. kız kıza bir eğlenceye hazır olll." o kadar mutluydu ki bunu söylerken gerçekten istediğine inandım.

"peki o zaman ben tres ve fatmayı ararım. kevser de sende." dedim.

dersin hocasının gelmesiyle ders başladı ve iki saatin sonunda yine derste uyuyakalmıştım. nergizin dürtmesiyle uyandım. resmen sınıfın ortasında uyurken salyalarımı akıtmıştım. annem okulun sahibi olmasa çoktan derslerden atılmıştım herhalde. ders çıkışı Fatma ve tresi akşam için aradığımda işleri olduğunu söylediler. neyseki kevser geliyordu. bizde üçümüz gideriz diye düşünüp kızlarla benim evde saat dokuzda buluşmak üzere sözleşip okuldan ayrıldım.

evimizin bahçesine girip arabadan indim. park etmesi için anahtarı şoföre uzattım. kapıyı her zamanki gibi Saadet açtı. "hoş geldiniz melisa hanım."

"hoş bulduk saadet. annem geldi mi?"

"geldi efendim. çalışma odasında."

koşarak annemin yanına çıktım. kızlar gecesi yapacağımızı haber vermem gerekiyordu, malum olaydan sonra sıkı takipteydim.

TAMAM MI? DEVAM MI?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin