1.

381 19 10
                                    

Ahoj, já jsem Kate. Je mi 17 a v 15 letech jsem odešla z domu. Mám černé delší vlasy a v nich tmavě červené melíry. Chodím do druháku a po škole na brigádu. Nejraděli poslouchám Slipknot, Rammstein, Rob Zombie, Scorpions, Linkin Park, Black Sabbath, Korn a spoustu dalších skupin.

Je úterý, 5:30 a já vstávám do školy. Bomba.
No nic, musim. Jako první jdu jako vždy do koupelny. Vyžehlila jsem si vlasy a namalovala jsem se. Většinou si dávám jen korektor, pudr, černý stíny, tužku na oči a řasenku. Už mi jen zbývá si vybrat oblečení. Dnes jsem zvolila tohle:

Je 6:40 a já si jdu udělat nějakou snídani

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Je 6:40 a já si jdu udělat nějakou snídani. Nemám moc hlad tak si udělám jen kafe. Už je 7:05 tak jestli chci stihnout bus měla bych jít. Na zastávce jsem sama, skoro jako vždy. Konečně přijel autobus a divím se že je tam místo. Konečně jsem před školou. Je 7:20 a první hodinu mám v 8:00. Když přijdu ke skříňkám, vidím že tam David a Jake šikanují nějakého kluka. Asi je tu nový. Má dlouhé černé vlasy a bílými pramínky, černé uplé tričko, černo šedé kalhoty a na očích černé stíny. Je pěkný. Ale radši tam zajdu. Klidně se i poperu, rány od ostatních mě nebolí, protože jsem zvyklá na obří rány od táty, taky mám za sebou několik lekcí karate a sebeobrany. Když tam přijdu, Jake se chytá dát tomu klukovi pěstí. Naštěstí jsem mu stihla chytit ruku. „Ale ale, emařka přišla" řekl Jake a já mu pustila ruku. „Nech ho bejt ty kreténe" řekla jsem mu a on hned odpověděl: „Nebo co?" když to dořekl, začal se s Davidem smát. „Nebo ti rozbiju hubu" řekla jsem a usmála se. „No to bych chtěl vidět" řekl a zase se zasmál. Najednou se ozval David: „hele, nech ho být." Už několikrát jsem se s ním porvala a vždy jsem vyhrála. „Ne. Já se slečny emařky nebojím" řekl a natáhl ruku že mi jednu vrazí. „To jsi neměl dělat frajere!" řekla jsem když jsem mu chytla ruku a začali jsme se rvát. Pořádně jsem ho zbila, už delší dobu mi lezl na nervy. Tekla mu krev z nosu a měl rostrženej ret. Ten novej kluk na mě jen s obdivem koukal. Jake se postavil ze země a s Davidem odešel. „Jsi v pohodě?" zeptala jsem se ho a on mi hned odpověděl. „Jo, jo jsem. Děkuju. A jak se jmenuješ?" „Hele nemáš za co, je to hroznej čurák. A já jsem Kate. Ty?" řekla jsem a usmála jsem se na něj. „Já jsem Bill a jsem tu nový, ale to jsi asi poznala" řekl a taky se usmál. Je fakt hezkej. A ty jeho oči?! Chvilku jsme si povídali a zjistila jsem, že bude chodit se mnou do třídy. Když zazvonilo, šli jsme do třídy. Já šla na svoje místo a Bill mluvil s paní učitelkou.

Uč: Tak mládeži, sklidněte se. Tohle ne váš nový spolužák.
B: Ahoj, já jsem Bill Kaulitz a přistěhoval jsem teprve nedávno.
Uč: Dobře Bille, běž si někam sednou a zahájíme hodinu.
Když to učitelka dořekla, naznačila jsem Billovi ať si sedne ke mně. Chvilku jsme si povídali a potom jsme se začali soustředit na hodinu.

Čauky! Rozhodla jsem se psát ještě tenhle příběh, ale nebojte, budu pokračovat i v tom prvním. Doufám že se vám bude tenhle příběh líbit, a pokud jste nečetli můj první, tak to určitě napravte!
Naty🤍

Fell in Love with Emo boy | Bill Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat