Tak, Bill odjel a za hodinu je tady. Ani mi neřekl kam pojedem. Nevadí, šla jsem se namalovat, vlasy jsem si dala do culíku a teď oblečení. Vzala jsem si šedé skiny jeans a černé tričko s dlouhým rukávem a bílými pruhy. Všechno mi zabralo 40 minut, takže mám ještě čas. Zapla jsem teda instagram a scrolovala. Kim si dala na story fotku s Jakem. Jsou spolu, jsem za ně ráda. Potom jsem ještě koukala na reels a už mi psal Bill, že je tu. Zamkla jsem a šla za ním. Vyšla jsem ven a viděla Billa na motorce. To bude super! Přišla jsem k němu a hned mu dal helmu. Nasadila jsem si ji a sedla si za Billa. Chytila jsem se ho kolem pasu a vyrazili jsme. Jeli jsme po několika starých cestách, kde už moc auta nejezdí a tam jel fakt rychle. Miluju rychlou jízdu. Jak autem tak na motorce. Přijeli jsme na nějakou vyhlídku. Sundali jsme si helmy a sedli si na lavičku. Tam jsem Billovi měla konečně čas dát pusu. On náš polibek prohloubil a naše jazyky se propletly. Už jsme se potřebovali nadechnout, tak jsme se od sebe odtáhly. „Líbí se ti tu?” zeptal se mě s úsměvem. „Moc. Jak tady o tom víš? Nebydlíš tady ani půl roku a já to tady za celej svůj život neobjevila” zasmála jsem se. „Jednou mi bylo fakt, ale fakt na nic, tak jsem vzal motorku a jel jsem kam to šlo. No, a moje cesta skončila tady” vydechl. Chvilku jsme nemluvili a jen si užívali výhled. Ten klid tady...Vydržela bych tu hodiny. Nakonec jsme tu byli celkem dlouho, skoro 3 hodiny. Prostě jsme si povídali a užívali si ten klid tady. Ještě jsme jeli do města na jídlo a potom už k Billovi. Doma prý bude jen Tom.
Dojeli jsme a šli hned k Billovi do pokoje. Tom byl v obýváku tak jsme se pozdravili. „Se divim že vás Bill nezabil” zasmál se a já musela taky. Bill na něj ukázal prostředníček a šli jsme teda nahoru. Skočila jsem mu do postele a on hned za mnou. Mazlili jsme se a dělali kraviny. Potom jsem si vzala telefon a dala na story fotku co jsme vyfotili:
Označila jsem tam Billa a hned si to přesdílel na svoje story. Tom nám to lajknul. Asi dvacet minut jsme se prostě jen tak váleli v posteli a pak jsme šli dolů, protože nás Tom volal. Sešli jsme ze schodů a já běžela za ním. Ležel na gauči a já na něj skočila. S Billem jsme se smáli, ale pak na nás skočil i on a to mi do smíchu až moc nebylo. Pak vypukla válka. Všichni tři jsme do sebe plátili, kopali, strkali a chovali se jak malý děcka. Už jsme byli unavení, tak jsme toho nechali. Bill ležel celý udýchaný a já se koukla na Toma. On na mě taky a bylo nám jasné co chce ten druhý udělat. Tom se zvadl a šel k Billovi. Ten měl zavřené oči a snažil se odpočívat. Ale to by jsme nebyli my, kdyby jsme ho nechali v klidu. Sedla jsem si na něj a čekala až mu Tom chytne ruce. Tomův dotek ho probral. Než se stihl zeptat co děláme začal se smát. Jo, začala jsem ho lechtat. Smál se na celý dům jak malý dítě. „Kate, Tome! Kurva! Nechte toho” smál se pořád a my museli taky. Prosil nás ať ho necháme, tak jsme nechali. „Holka to jsi neměla dělat” vyšlo z něj když jsme ho pustili. Přehodil si mě přes rameno a s Tomem mě začali plácat přes prdel. Ale jako fakt hodně. Fakt, fakt hodně. Smáli se tomu a já řvala ať mě pustí. Když už je bolela ruka, hodili mě na gauč a Tom šel udělat popcorn, že si pustíme film. „Tak, ty jsi trpěl, já trpěla, ale co Tom?” zašeptala jsem a oba jsme se zamysleli. „Mám nápad, dáme si do sluchátek budíka na 2:00 aby to neslyšel, pomalujeme mu ksicht a nakonec na něj vylejeme ledovou vodu” zašeptal nazpátek. Usmála jsem se a kývla na souhlas. Pak už přišel Tom j s popcornem a v klidu jsme koukali na film.
ČTEŠ
Fell in Love with Emo boy | Bill Kaulitz
FanfictionKate je 17 letá dívka, která si prožila nehezké dětství. Matka jí umřela když byla Kate ještě hodně malá a otec jí to vyčítal. Po několika dlouhých letech domácího násilí a utrpení začala pracovat v kavárně aby se mohla odstěhovat. Teď je Kate 17 le...