Doma jsme si vyčerpaní po škole sedli na gauč. Potom jsem si došla pro nůžky a rozbalila jsem si ten balíček. Byla jsem z těch bot nadšená. Mimochodem vypadají takhle:
Chápu že to není někoho styl, ale mně se líbí. Hned jsem si je nasadila, a potřebovala jsem zjistit, jestli jsem pořád menší než Bill. Naštěstí je Bill pořád vyšší. Někdo zvonil, tak jsem šla otevřít a zrovna jsem si vyzkoušela jak se v nich chodí. „Tyvole Kate, nejsi nějaká vysoká” zarazil se Tom. „Taky tě zase ráda vidím Tome!” řekla jsem docela ironicky a pozvala jsem ho dál. „Nazdar bráško, copak potřebuješ” zeptal se ho Bill. „No nic, prostě mě napadlo se stavit” řekl a rozvalil se na gauč. Šla jsem udělat pití a potom mířila do obýváku za klukama. „Jak jsem se včera vůbec dostal domů?” zeptal se a napil se pití.„Co posledního si pamatuješ?” zeptala jsem se já a čekala na odpověď. Tom chvilku přemýšlel ale nakonec řekl: „Vík, že jsi rozbila hubu nějaký holce co lezla po Billovi, a já potom běžel pro další panáky. Pak jsme šli tancovat a dál mám okno.” S Billem jsme se na sebe podívali a začali jsme se smát. „Co je? Co bylo dál?!” zeptal se vyděšeně Tom. „No, potom jsi šel pro další panáky a už jsi byl docela na mol, tak jsi vyskočil na pódium a začal jsi zpívat” řekla jsem a on si dal hlavu do dlaní. „No počkej, to není všechno” oznámil mu Bill a on se na mě vyděšeně koukl. „Pak, jsi vylezl na stůl, a začal ses svlíkat” zasmála jsem se. „Ale neboj, byl jsi jen bez trika, pak jsme pro tebe vlezli a zavolali ti taxík” zasmál se Bill, ale Tom se moc nesmál. Byl tam s námi ještě tak hodinu, a v 17:45 se rozhodl jet domů. Rozhodli jsme se jít si udělat úkoly, a potom jsem šla udělat večeři. Po večeři jsme se koukali na televizi a povídali jsme si.
Řekla jsem Billovi ať na mě počká na gauči a běžela jsem do pokoje. Teď už nás snad nikdo nevyruší. Oblékla jsem si to prádlo co jsem si koupila, a na to jsem si vzala velké tričko. Chytila jsem Billa za ruku a táhla ho k posteli. Posadila jsem ho na postel, sedla jsem si na něj a začala jsem ho líbat. Rukama mi zajel pod triko, a snažil se zjistit co to mám na sobě. Chtěl mi to tričko sundat, ale já ho zastavila. Místo toho jsem já sundala tričko jemu, a on si lehl. Pořád jsem byla nad ním a líbala jsem ho na krku. Následně jsem ho líbala na rukou a na hrudi. Zase zajel pod mé tričko, a jeho ruce cestovali po mém těle. Už to nevydržel, a chtěl zjistit co to mám pod tím trikem. Sedl si, chytil mě a položil na postel. Teď byl on nade mnou. Svou hlavou zajel pod mé tričko a líbal ně úplně všude. Následně mi ho sundal a dobrých 10 vteřin si mě jen prohlížel. Postavila jsem se vedle něj a strčila jsem ho na postel. Sundala jsem mu kalhoty a on si zase lehl nade mě. Sundal mi horní část prádla a líbal mě na hrudi. Poté i na prsou. Svými rty jel pořád níž až narazil na mé citlivé místo. Kalhotky dal stranou, a vjel do mě jeho prsty. Poté prsty vystřídal za pusu a jazyk. Během toho co mě uspokojoval, si sundal i boxerky. Konečně jsem mohla vzdychat jak nahlas chci, a bylo vidět, že si to užívá. Když skončil, dal mi rychlý polibek na ústa a vsunul do mě jeho pýchu. Pořád se divím, že mu bůh nadělil takhle velkého malého kamaráda. Zrychloval a přirážel pořád tvrději. Doslova jsem křičela jeho jméno a očividně se mu to fakt líbilo. Jemu taky már vzdychů z úst uniklo. Když už jsme byli oba vyčerpaní, jen jsme leželi vedle sebe a spokojeně oddychovali. Potom jsme si dali sprchu, udělali si hygienu a šli jsme spát.
Čaukyy, další kapitola je zde, a pokud máte nějaké nápady co bych sem mohla dát, určitě mi napište. Na zítra vám přeju hodně štěstí a doufám že se vám tahle knížka líbí! Naty🤍
ČTEŠ
Fell in Love with Emo boy | Bill Kaulitz
Fiksi PenggemarKate je 17 letá dívka, která si prožila nehezké dětství. Matka jí umřela když byla Kate ještě hodně malá a otec jí to vyčítal. Po několika dlouhých letech domácího násilí a utrpení začala pracovat v kavárně aby se mohla odstěhovat. Teď je Kate 17 le...