Je úterý ráno, a to znamená že mám brigádu. Jeden týden mám pondělí, středa, pátek a další týden úterý, čtvrtek a sobota. Vzbudila jsem Billa a šla jsem se obléct. Tentokrát šel do koupelny první on. Na sebe jsem si vzala tohle:
A k tomu ty nové boty. Potom jsem šla do koupelny já. Vlasy jsem si jen vyžehlila a namalovala jsem se. Korektor, rozjasňovač, řasenka, tužka na oči, černé stíny a nakonec linky. Potom jsem nám udělala tousty a Bill kafe. Po snídani jsme nasedli do auta a jeli jsme do školy. Normálně se na lidi na chodbě nekoukám, ale všimla jsem si nějaké holky, co jsem tu dřív neviděla. Nějak jsem to neřešila a šli jsme ke skříňkám. Vzali jsme si vše potřebné a šli směr třída. S Billem jsme si povídali a ještě než zazvonilo, mi dal delší polibek na rty. Potom už přišel učitel. Než zahájil hodinu, přišla do třídy ta holka co jsem viděla na chodbě. Bomba. Nová holka, to mi ještě scházelo. Pro vaši představu, má asi metr šedesát, menší prsa, větší zadek, blond vlasy a zelené oči. Taková soft girl. Alespoň to není nějaká barbie, snad. Prej se jmenuje Kriss a sedla si ke Kim, protože jinde nebylo místo. Po hodině následovala krátká přestávka. S Billem jsme seděli v lavici a povídali si. Několikrát se na nás otočila a jakmile se na Billa usmála, probodala jsem ji pohledem a ona se otočila zpátky.
Když skončila poslední hodina, šli jsme na oběd jako každý den. Zase na nás, teda spíš na Billa čuměla ta nová holka. Neznám ji ani den, a už mě sere. „Ta Kriss mě pěkně vytáčí” řekla jsem Billovi potichu. „Proč?” „Furt na tebe čumí” zamračila jsem se. Bill se tomu zasmál a pokračoval v jídle. Po obědě mě Bill odvezl domů, já se převlékla a pak mě odvezl do práce. Dal mi pusu, a řekl že se staví. Po dvou hodinách práce mám konečně pauzu. Koukala jsem na instagram a projížděla reels. Vyskočilo na mě nějaké video kde se holka někam připravovala, a měla na sobě šaty. Do háje. Za týden máme ten ples! Na téhle střední, se vždy na konci září, dělá nějaká akce na přivítáni do nového školního roku. Ano, až po měsíci ve škole. Loni to byla tématická párty a tenhle rok ples. Super, šaty. Nenávidím šaty. Přemýšlela jsem nad tím, jaké šaty bych chtěla a tak. Z myšlenek mě vyrušil něčí hlas. „Dobrý den, poprosila bych ******” zvedla jsem se ze židle a podívala se na tu osobu. Byla to Kriss. „Jé, čau. Už jdu na to” řekla jsem a ironicky se usmála. Ona udělala totéž. Podala jsem jí to, ona mi dala peníze a rozloučila se se mnou. Já ale byla ticho. Koukala jsem na to jak odchází a čekala až bude za rohem. Najednou se před ní objevil Bill a ona na něj začala mluvit. Chtěla bych teď slyšet o čem spolu mluví. Celou tu dlouhou dobu jsem je pozorovala a najednou šla k němu blíž. Objala ho a on jí taky. Trochu jsem se zamračila. Než odešla, dala mu pusu na tvář a on šel dál. JO, ŽÁRLÍM! Vím že ona u něj nemá šanci, ale štve mě to. Bill šel za mnou do kavárny. Promluvím s ním o tom.
Ahooj, hrozně se omlouvám, že teď nic dlouho nevyšlo. Už zase budu vydávat normálně. Dnes vyjde jestě další! Love u🤍
ČTEŠ
Fell in Love with Emo boy | Bill Kaulitz
FanfictionKate je 17 letá dívka, která si prožila nehezké dětství. Matka jí umřela když byla Kate ještě hodně malá a otec jí to vyčítal. Po několika dlouhých letech domácího násilí a utrpení začala pracovat v kavárně aby se mohla odstěhovat. Teď je Kate 17 le...