28.

111 11 3
                                    

Mám s ním tancovat?! Už teď se na mě kouká jak kdyby mě teď a tady ohnul, já u něj nechci být tak blízko! Šli jsme po schodech dolů. Šel přede mnou a pak mi nabídl ruku. Tu jsem odmítla a sešla zbývající schody. Ostatní žáci udělali obrovský kruh a já šla doprostřed. James mě následoval. S odporem jsem ho chytila a on si užíval to, že mě držel za bok. DJ pustil písničku a tancovali jsme. Asi třikrát sjel rukou níž a pokaždý jsem ji dala zpět na bok. Viděla jsem Billa jak žárlivě kouká a Toma, kterému se nelíbí jak na mě sahá. Ten tanec byl nekonečný. Když skončila hudba, všichni až na pár výjimek tleskali. Rychle jsem se od něj odtrhla a šla za Tomem. Zbytek večera jsme tancovali, povídali si a pili. Snědla jsem tu jen pár jahod. Nemám hlad. Všechno skončilo o půlnoci. Tom mě odvezl domů. Šel se mnou do bytu a chvilku jsme si povídali. „Jsem zvědavej, co mi brácha řekne až se ukážu doma” zasmál se a já s ním. „No to nevim, ale musíš mi to hned napsat!”. Chvilku jsme si ještě povídali a pak odjel domů. Já se šla osprchovat, převléct a odlíčit. Trvalo mi to docela dlouho. Měla bych se najíst, ale kašlu na to. Zalezla jsem do postele a čekala až mi napíše Tom. Konečně! Přežil, tak dobrý.

T: Tyvole, tomu neuvěříš
K: Mluv!!
T: Přišel jsem domů a začal mě vyslíchat jak policajt
K: Pokračuj
T: Ptal se mě jestli si z něj dělám prdel, jestli s tebou chodím, jestli k tobě něco cítím a tak. Řekla jsem že NE a ty ke mně taky NE. Říkal že to líbání nechtěl, že ona políbila jeho a než se stihl odtrhnout, přišla jsi a viděla je. Prej je mu všechno co se stalo hrozně líto, ale já mu řekl, že mu jen tak neodpustíš a ať to nevykládá mě ale tobě. Podle mě je to na dobrý cestě, chce tě zpátky. Ale být tebou, jsem ještě chvíli nedostupnej, zaslouží si to.
K: S tebou ne pokec jak s holkou, ale děkuju. Máš to u mě.
T: A co takhle jít zítra na tu Jamesovu párty v 18:30? Šel bych taky a Bill tam bude.
K: Tak jo. Mohl bys zítra v 15:30 přijet?
T: Jasně. Hele jsu spát, tak dobrou, zítra přijedu.
K: Dobře. Já taky, dobrou!

Tak, zítra to bude perfektní. Jsem zvědavá jestli tam půjde sám nebo s tou štětkou. Ale nebudu to řešit. Ale musím vypadat víc sexy než normálně. No zítra něco vymyslím, Tom mi pomůže. Zítra budu mít dost času. Tak teď spát. Ještě jsem si nastavila budík na 9:00 a snažila se usnout. Moc mi to nešlo, ale podařilo se.

Ahoj, omlouvám se že je to tak krátké, ale dnes jsem neměla čas, a kdybych to chtěla udělat delší, tak už to dnes nestihnu. Zítra vydám snad hodně kapitol. Děkuju moc za všechny hlasy a komentáře🤍🤍
Naty🤍

Fell in Love with Emo boy | Bill Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat