Ráno mě probudil budík. Po probuzení jsem se tak hodinu koukala do mobilu a pak jsem šla do koupelny. Udělala jsem si hygienu ale nemalovala jsem se. Potom jsem se převlékla do domácího a šla do kuchyně. Moc nemám hlad. Udělala jsem si ovesnou kaši a banán. Zase jsem to nesnědla. Nesnědla jsem ani půlku. Co mi je? No, nechám to být. Šla jsem se koukat na seriál a za hodinu se musím jít chystat. Zkoukla jsem dva díly. Teď jsem objednaná na tetování tak se jdu namalovat a převléct. Když jsem byla hotová, vyrazila jsem na autobus. Trvalo to hrozně dlouho, ale hrozně se mi to líbí. Jela jsem domů a už je 14:30?! Za hodinu je tu Tom. Poprosím ho aby mě vyfotil, protože to mám na zádech. Mám špatný pocit z toho, jak vůbec nejím. Ale já prostě nemám chuť. Dala jsem si banán a koukala na seriál. Potom mi napsal Tom, že už tu je. Šla jsem mu otevřít. Ve dveřích jsme se pozdravili a objali. Sedli jsme si na gauč a on mi převyprávěl to, co se včera stalo. Jsem ráda že si Bill uvědomuje, co se stalo, ale budu si s ním ještě chvíli hrát. Za dvě hodiny je ta párty. Teď si ale chci vyfotit to tetování.
K: Tome?
T: Ano Kate, copak se děje?
K: Hahaha. Byla jsem na tetování, a potřebuju abys mě vyfotil.
T: Dobře, a kde ho máš?
K: Mám ho přes celý záda
T: No tak pojď na to, ta párty je za dvě hodiny tak ať se stihneš nachytat.
K: Haha, radši pojď.Celá jsem se svlékla a na sobě jsem měla jen tanga. „Hele Tome, já vim že bys mě teď nejradši ohnul, ale tvone práce je, mě vyfotit” zasmála jsem se a on protočil očima. Sedla jsem si na postel a chytila si vlasy. Vyfotil snad milion fotek, ale jedna se mi líbila hodila jsem přes sebe tričko a šla to dár na instagram.
Na tohle story mi dal srdíčko i Bill. Už bych se měla chystat. Namalovala jsem se, vyžehlila si vlasy, a teď outfit. To bude peklo. Zavolala jsem Toma aby mi pomohl. Tohle ne. V tomhle jsem jak pytel. Ta barva se mi nelíbí. Tohle je moc dlouhý. Tady mi skoro vypadávaj prsa. KURVA! Mám dvacet minut. Musim něco vybrat. Nakonec Tom sestavil další outfit, a ten se mi líbil:
A jo, ten pásem je od Billa. „Spokojená?” zeptal se vyčerpaně když jsem se oblékla. „Jo, a ty jako můj přítel?” zeptala jsem se a jemu se na obličeji objevil nechápavý výraz. „Moc” zasmál se nakonec a já taky vybouchla smíchy. Ještě jsem zkontrolovala make-up, vlasy a mohla jsem jít. Šli jsme do auta a jeli k Jamesovi. Přísahám, že jestli na mě něco zkusí, tak ho na místě zabiju. Po cestě jsme si povídali. Když jsme tam dorazili, všichni byli na zahradě. Zazvonili jsme a James nám otevřel. „Ale ale, královna plesu je tady” zasmál se. Nadzvedla jsem obočí a on nás pustil dál. Na zahradě hrála hudba a všichni chlastali. „Hele Tome, vím že nejsi můj kluk, ale nemusel by ses tady s někým líbat” řekla jsem mu. „Neboj, vypadalo by to blbě, a stejně jediná hezká holka tady jsi ty” zasmál se a já ho bouchla do ramene. „Ale fakt” zasmál se znovu a já tentokrát s ním. Šli jsme se něčeho napít. Po cestě jsem viděla Billa a ten zvedl hlavu jako pozdrav. Já od něj hlavu odvrátila. Nalila jsem si džus s vodkou a Tom si vzal pivo. Pili jsme, tancovali a užívali si večer. Někteří už byli hodně opilí, tak jeli domů. Zbylo nás tam asi 15. James nám řekl, ať jdeme dovnitř, že bude pršet. Vešli jsme do velkého domu a zavedl nás do obýváku.
Všichni jsme si sedli do kola a nějaká holka navrhla si zahrát flašku. Tom seděl vedle mě a Bill byl naproti. Z druhé strany mě seděl James. Super. Točila nějaká holka. Myslím Anna. Padlo to na Jamese. Vybral si pravdu. Ona se zeptala kdo je tady nejhezčí holka a on řekl že já. Potom točil James a padlo to na Toma. Ten chtěl úkol. James prý nevěří že spolu chodíme, tak se máme vykousnot. My ale nikdy neřekli že spolu chodíme. „My spolu nechodíme, ale tak proč ne” řekla jsem a u toho se koukala na Jennifer, která furt čumí na Toma. Sedla jsem si na něj obkročmo a než jsme se políbili, očima jsem naznačila že se omlouvám, ale on se jen usmál. Chytil jsem ho za tváře a spojila jsem naše rty. On mě chytl za boky a jednou rukou mi zajel do vlasů. Chvilku jsme se líbali a Jake pak zařval že to stačí. S Tomem jsme si užívali jak na nás ostatní žárlí. Hráli jsme dál a dál. Padaly zajímavé úkoly i otázky. Když to ale padlo na Billa, zarazila jsem se....
ČTEŠ
Fell in Love with Emo boy | Bill Kaulitz
FanfictionKate je 17 letá dívka, která si prožila nehezké dětství. Matka jí umřela když byla Kate ještě hodně malá a otec jí to vyčítal. Po několika dlouhých letech domácího násilí a utrpení začala pracovat v kavárně aby se mohla odstěhovat. Teď je Kate 17 le...