Je ráno. Hrozně se těším, ale zároveň bojím. Snad to bude v pohodě. Doufám že ta Tomova holka bude taky fajn. Doufám že se budu líbit Billovým rodičům. Snad jo. Ale musím být v klidu. Kdo se bojí nesmí do lesa. Ke snídani si udělám kafe a ovesnou kaši. Za tři hodiny přijede Bill. Normálně se nechystám tak dlouho, ale musím vypadat dobře. Jako první jsem si udělala vlasy. Takhle:
S mými černo červenými skoro rovnými vlasy to vypadá líp. Potom jsem se namalovala:
Docela jsem experimentovala, protože normálně se maluju jinak, ale líbí se mi to. Make-up a vlasy mi zabrali skoro dvě hodiny. A to jen kvůli tomu, že jsem si asi třikrát předělávala účes a nešli mi nalepit řasy. Mám mám teda ještě hodinu a půl. Zbývá mi se obléct a rozhodla jsem se nalakovat si nehty na nohách. Donesla jsem si teda černej lak a pustila se do toho. Zabralo mi to i s usycháním 20 minut a teď už se jen obléct. Vlastně jsem vám ten outfit neukázala, tak to dělám teď:
Jo, fakt se mi to líbí. Vlasy mám super, make-up mám super, outfit mám super, tak čeho se pořád bojím? Za necelých deset minut je tu Bill. Ještě jsem se navoněla, vzala si žvýkačky a rty si přetřela leskem. Do kabelky jsem si dala lest, peněženku, klíče a telefon. Už zvoní Bill. Sluší mu to. „Vypadáš úžasně" pochválil mi Bill vzhled a dal mi pusu. Nasedli jsme do auta a jeli jsme do té restaurace. Celou cestu mě Bill ujišťoval že všechno bude v pořádku. Vešli jsme dovnitř a Billovi rodiče už tam čekali. Ještě tam ale nebyl Tom s tou jeho.
„Ahoj Kate, moc ti to sluší. Já jsem Simone a tohle je Jorg. Můžeš nám tykat" pozdravila mě moc mile jeho mamka. Podala jsem jí ruku a Jorgovi taky. Posadili jsme se a čekali něž přijde Tom. Za necelých pět minut už jsme tu byli všichni. Usmívala jsem se, ale když jsem viděla tu jeho přítelkyni, tak jsem se zarazila. Podívala jsem se na Billa a ten na mě koukal stejně zmateně. Byla to ta zrzavá holka, co jsme se s ní potkali ve městě na školním výletě. Koukala na mě jako na vraha. Pozdravili jsme se a sedli si ke stolu. Představila se nám, a jmenuje se Julie. „Nevěděla jsem že on je tvůj bratr" vypadlo z ní. „A já nevěděl že jsi Tomova holka" řekl pro změnu Bill. Tom vypadal zmateně. „Vy se znáte?" zeptal se a já mu odpověděla. „No, potkali jsme se ve městě když jsme byli na školním výletě." Tom jen kývl hlavou, že chápe. Objednali jsme si jídlo, pití a všichni si dohromady povídali. Simone a Jorg se nás ptali na spoustu věcí, a přišlo mi, že na mě byli milejší než na Julii. Ale nějak jsem to nehrotila. Jedli jsme, povídali si o škole, o životě, prostě o všem. Simone mě "obdivova" jak jsem se v 15 osamostatnila a jak to zvládám. Když jsme dojedli, ještě jsme si objednali dezert. Během jídla jsem se omluvila, že musím na záchod. Zvedla jsem se od stolu, a protočila očima protože Julie si prý taky musí odskočit. Jen co se za náma zabouchly dveře, jsem na ni začala mluvit. „Nevyšlo ti to u jednoho Kaulitze, a tak jsi musela sbalit druhého?" uchechtla jsem se. „Já nevěděla že jsou to bráchové, jasný?!" řekla a šla na záchod. „Jen tě varuju, zkusíš něco na Billa a jsi mrtvá" řekla jsem a taky šla do kabinky. „Nic zkoušet nebudu, mám Toma a navíc se tě bojim" nad tím jsem se jen zasmála. Spláchla jsem záchod a umyla si ruce. Na Julii jsem nečekala a prostě jsem šla zpátky ke stolu.
Bylo to asi deset minut a Julie pořád nikde. Přišlo mi to divný, tak jsem se tam šla podívat. „Julie?!" řekla jsem do prostoru. „Ježiši. Mně nejde odemknout kabinka, mohla bys mi prosím nějak pomoct?" řekla fakt zoufale. Pomohla jsem jí aby přelezla "zeď" a dostala se ven. Poděkovala mi a já se začala smát. Umyla si ruce a společně jsme šli ke stolu. „Co se stalo?" zeptal se Tom. „Zamkla se na záchodě" řekla jsem bez emocí a posadila se k Billovi. Ještě několik minut jsme si všichni povídali, a pak jsme se rozloučili. Julie mi ještě poděkovala a já se jen falešně usmála. S Billem jsme se domluvili, že přespí u mě, protože zítra jdeme na to tetování. Naposledy jsme se všichni rozloučili, a každý jsme jeli svým směrem.
Tak, pro dnešek poslední kapitola, snad se vám líbila. Moc si vážím všech hlasů a komentářů. Love u!
Naty🤍
ČTEŠ
Fell in Love with Emo boy | Bill Kaulitz
FanficKate je 17 letá dívka, která si prožila nehezké dětství. Matka jí umřela když byla Kate ještě hodně malá a otec jí to vyčítal. Po několika dlouhých letech domácího násilí a utrpení začala pracovat v kavárně aby se mohla odstěhovat. Teď je Kate 17 le...