25.

101 10 3
                                    

Je čtvrtek ráno a to znamená, že zítra je ten pitomej ples. Alespoň že až do 18:00 nemusíme do školy. Dneska jsem si první dala snídani. Kafe a banán. Už asi třetí den nemám moc hlad. Potom jsem se oblékla a šla do koupelny. Tam jsem si udělala co jsem potřebovala a namalovala se. Teď se oblékám trochu jinak, protože se snažím nemít stejný styl jako Bill, ale chybí mi to. Obula jsem se a vyrazila na bus. Po cestě jsem vyfotila fotku a dala jí na story.

Na zastávce jsem se koukla kdo se ba to už stihl podívat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Na zastávce jsem se koukla kdo se ba to už stihl podívat. Je to tam 3 minuty a už to viděl Tom, Kim, Julie, Kriss, Jake, David,Jessica, Bill a nějaký lidi co neznám. Bill a Kriss byli jediní kdo mi nedali srdíčko. S Billem jsme byli jako spřízněné duše. A to nemluvím o tom tetování. Snad se to srovná. Jo, jsem zoufalá, ale jestli na to vztahu záleží i jemu, tak by se měl taky pokusit ho nějak zachránit. Když přijel autobus, nastoupila jsem a psychicky se připravovala do školy. Bill už tam měl auto. Vešla jsem do budovy a mířila ke skříňkám. Bill si tam povídal s Kriss. Určitě ho pozvala na ples. Ale co je mi vlastně do toho. Na tom plese si Billa nebudu vůbec všímat. Vzala jsem si co jsem potřebovala a vší silou zabouchla skříňku a odešla do třídy. Poprosila jsem třídní, jestli bych si mohla sednout jinam. Sedla jsem si teda co nejdál od Billa. Do zvonění bylo ještě dost času, tak jsem se šla projít na chodbu. Na chodbě mě zastavil Jake. „Ahoj Kate, mohla bys na chvilku?" co chce? „Jo. Co potřebuješ?" zeptala jsem se a on se nadechl. „Holky ze třídy včera po celý škole roznesli, že jste se s Billem dost pohádali. A napadlo mě, že jestli nemáš s kym jít na ples, tak že bys mohla se mnou" řekl to celkem zoufale. I kdybych neměla s kým jít, tak fakt nepůjdu s ním. Ale tak budu milá. „Promiň, ale já už doprovod mám. Ale zkus Kim, pořád na tebe kouká" mrkla jsem na něj. „Dobře. Nevadí. Tak ahoj" „Ahoj" rozloučili jsme se a já sla na záchod. Potom už jsem šla do třídy a do chvilky zazvonilo.

Po škole jsem šla na oběd. Dneska je jedno z mých nejoblíbenějších jídel, ale nemám chuť. Dám si něco večer doma. Chvilku jsem se v tom nimrala a nakonec jsem to odnesla. Bill se na mě divně koukal. Ze školy jsem hned jela na brigádu. Dneska to utíkalo celkem rychle. Najednou se ve frontě objevila Kriss s nějakou holkou. Sdělila mu svoji objednávku a já se pustila do práce. „Tak co Kate, s kýmpak jdeš na ples? Já jen že Bill je teda už zabranej, tak bys měla vypadat trochu k světu aby tě někdo chtěl" zasmála se. „Kriss, i kdybych šla sama, tak tam budu nejvíc sexy holka z celý školy a ty to víš. A nesnaž se tady působit jako královna protože jdeš s Billem. Nezapomeň, kdyby jsme se nepohádali tak máš smůlu" řekla jsem s klidným hlasem a podala jí kafe. Jen si odfrkla, vzala si ho a i s tou holkou odešla. Už jen hodina! Když jsem skončila, rychle jsem vyrazila domů. Jako první jsem se šla osprchovat. Vzala jsem si pyžamo a šla do kuchyně. Nemám hlad. Ale za celý den jsem měla jen banán. To je jedno, najím se zítra. Šla jsem do postele a napsala jsem Tomovi v kolik má zítra přijet. Jsem dost unavená, tak jsem vypla telefon a šla spát.

Další kapitola je tady a dnes ještě vyjdou minimálně dvě! Dneska mám nějak produktivní den, tak vám alespoň vynahradím to, že čtyři dny nebyla kapitola. Love you🤍

Fell in Love with Emo boy | Bill Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat