6.

195 13 2
                                    

Když jsme přišli na místo srazu, šli jsme s učitelkou do jídelny. Dali jsme si oběd a potom nám rozdala "rozvrh" na celý týden. Bylo tam v kolik máme vstavat, od kolika do kolika je nějaká akce, kdyz je oběd, večeře, snídaně a kdy máme volno. Do každé chatky byl jeden. Píše se tam, že dnes ve 14:00 máme být na místě kde máme srazy a mame mít plavky, protože půjdeme k nějakému jezeru/rybníku.
Oběd byl docela v pohodě. Měli jsme půl hodiny do srazu, tak jsem si šla vyndat plavky a odlíčila jsem se. Potom jsem si dala voděodolnou řasenku a voděodolné linky. Vzala jsem si plavky a na ně velké tričko a džínové kraťasy. Po mě se šel nachystat Bill. Do srazu zbývalo ještě asi 7 minut tak jsme si s Billem povídali a chvilku se líbali. Potom jsme šli. Ještě jsme tam čekali na nějaké žáky takže pohoda. Potom jsme teda vyšli. Přes rameno jsem s sebou měla černou plátěnou tašku a na ní lebky. V ní jsem měla moje a Billovi věci. Takže ručníky, pití, opalovací krém, deku a menší svačinu. S Billem jsme šli tentokrát někde uprostřed. Asi po dvou minutách chůze mě Bill chytil za ruku a já propletla naše prsty. Nenápadně jsem se na něj podívala a všimla jsem si že se usmál. Tak jsem se usmála taky.

Když jsme dorazili k jezeru, začali jsme hledat nějaké dobré místo kam si dát deku. Oba jsme koukali na takový plácek, kde byl z jedné strany les a ze druhé kameny. Koukli jsme se na sebe a vydali se tam. Rozložili jsme si deku a svlékli se do plavek. Já měla takové:

Když jsem si sundala triko, rozhlédla jsem se kolem sebe a viděla že na mě kouká pár kluků

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem si sundala triko, rozhlédla jsem se kolem sebe a viděla že na mě kouká pár kluků. Nikdo z mojí třídy neviděl moje tělo v plavkách, když nepočítám Billa, ten mě viděl před pár hodinama nahou. Moje postava je taková, že mám 172 cm, štíhlý pas a mám větší prsa a zadek. Když jsem viděla že na mě kouká Justin, musela jsem se zasmát protože hned vedle něj stála jeho holka a bylo na ní vidět že by nás oba nejradši zabila. Otočila jsem se čelem k Billovi, který si taky sundával oblečení a sundala jsem si kraťasy. Otočila jsem se a zase padlo několik pohledů na můj zadek. Přestalo mě to bavit, tak jsem se otočila na Billa, dala mu ruce kolem krku a začala ho líbat aby věděli že jsem jeho a oni nemají šanci. On mi dal ruce na zadek a spolupracoval. Když jsme přestali, šla jsem se namazat. Když mi zbývaly už jen záda, poprosila jsem Billa a ten to s radostí udělal. On se mazat nechtěl. Donutila jsem ho aby si namazal alespoň ramena. Chvilku jsme jen leželi a opalovali se. Potom se Bill zvedl ale neřešila jsem to a ležela jsem dál. Jenomže jen co vstal, zval mě a utíkal ze mnou do vody. On se smál a já taky. Když jsme bylo po Billův pas ve vodě, povolil stisk a já z něj slezla. Začala jsem na něj cákat vodu a on mi to oplatil. Smáli jsme se jak malý děti. Potom jsme plavali hezky vedle sebe a nejednou jsme slyšeli: „Neříkám nic, docela tomu emoušovi závidim. Nikdy bych neřekl že Kate bude mít takhle top postavu. Je fakt hot.” Bill nic neřekl a trochu se zamračil. Zastavila jsem se a když si toho všiml, zastavil se taky. „Co se mračíš?” „Nemračim” řekl a já se usmála. „Bille, já nejsem blbá. S někým z těhle kreténů bych nikdy nebyla. Já si umim vybrat dobře a proto jsem s tebou. Máš co oni mít nemůžou a nejradši by chtěli být tebou. Tak toho využij a pomsti se za to co to udělali když jsi k nám nastoupil. Jsi úžasnej kluk, tak neřeš tyhle kokoty” řekla jsem mu, oba jsme se usmáli a spojila jsem naše rty. On si mě na něj vysadil a chvilku jsme se líbali. A stáli jsme uprostřed jezera aby na nás všichni viděli, včetně těch kreténů.

Po nějaké chvíli jsme šli ven. Zbytek odpoledne jsme se opalovali, chodili do vody nebo jsme si povídali. V 17:40 na nás učitelka zařvala: „Za dvacet minut odcházíme, tak se můžete už jít převlíknout támhle do zadu. Kluci mají kabinky v levo a holky v pravo. Vzala jsem si teda suché oblečení a šla se převléct. V kabince jsem se potkala s Kim. Kim je Justinova holka. „Hele Kate, neber si to nějak špatně, ale všimla jsem si jak na tebe Justin kouká, nebalíš ho že ne?!” když to řekla vykulila jsem oci a trochu se zasmála. „Kim, neboj. Já mám Billa a miluju ho. Jsme spolu šťastní a teď si to neber nějak spatně ty, ale podle mě je Justin debil a nikdy bych s ním nebyla, neboj. Kim se na mě usmála a odešla. Když jsem se převlékla, šla jsem na místo kde jsme měli deku. Bill už tam byl tak všechny věci sbalil a dal je do tašky. V 18:00 jsme teda vyrazili do našeho "kempu".  Když jsme dorazili, šli jsme na večeři a potom do chatek. Šla jsem se osprchovat a po mně šel Bill. Potom jsme se oba odlíčili a šli jsme do postele. Před spaním jsme si ještě pustili film. Když film skončil, mazlili jsme se a já potom šla k sobě do postele. Zítra máme až do večera volno, tak jsme se domluvili že si dáme postele k sobě aby jsme měli jakoby manžeslkou. Bylo 21:45 a byla jsem celkem unavená, tak jsem usla.

Moc doufám, že se vám tato kapitola líbila, budu se snažit zítra vydat další a moc se omlouvám že teď moc nevydávám.

Fell in Love with Emo boy | Bill Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat