„Chodíš ještě s Julií?” zeptala jsem se docela nervózně. „J-Jo. Proč?” byl docela v šoku. „Hele, říká se mi to docela blbě, ale před chvílí jsem jí viděla jak se líbala s nějakým klukem” oznámila jsem mu a pustila to video. On si jen sklopil hlavu do dlaní. Objala jsem ho kolem ramen. Mezitím přišel Bill a sedl si k nám. „Moje první a nejspíš poslední přítelkyně. Prostě proč?! Vždycky jsem měl holky jen na sex, a ona byla první, kterou jsem představil rodičům. Já věděl že jsem si neměl hledat vztah” řekl to vážně smutně. Bylo mi ho líto. Jen jsme tam tiše seděli a Tom navrhl, jít do klubu. Je v takové situaci, kdy by bylo fakt blbý říct ne. Tak jsme souhlasili. Bill si šel sbalit víc věcí a Tom si prej vezme taxíka. Nasedli jsme k Billovi do auta a jedeme k Julii.
__________________________________________________
POHLED TOMA:
Jsme u Billa v autě a jedeme za Julií. Nechci to s ní řešit po telefonu. Byl zaparkoval a já se vydal k ní domů. Byl jsem docela nervózní, protože je to první holka, na který mi opravdu záleželo. Ale jí na mně očividně ne. Zazvonil jsem, a do pár vteřin se otevřeli dveře.J - Ahoj Tome. Pojď dál.
T - Čau.
J - Stalo se něco?
T - No, já nevím. Já se během našeho "vztahu" nelíbám s někým jiným.
J - Tome, promiň já-
T - Omluva mě nezajímá. Ja se jen ptám PROČ?!
J - Já ani nevím. S Alexem se znám hrozně dlouho a možná jsem k němu vždycky něco cítila. Ale myslela jsem, že on to má jinak.
T - Možná?
J - Určitě....
T - A proč jsi teda byla se mnou?
J - Myslela jsem, že on to cítí jinak a chtěla jsem se z toho dostat.
T - Fajn. Jen jsem ti přišel říct, že je konec. Nechtěl jsem to řešit po telefonu.Na to jen kývla hlavou a já odešel. Dneska se chci pořádně ožrat. Večer to bude jen chlast a já.
__________________________________________________Tom přišel naštvaný, a zároveň smutný. Všechno nám řekl, a jeli jsme ke mně domů. Tom se rozhlížel po bytě. Bill si dal věci ke mně do pokoje a já se šla převléct. Vzala jsem si tohle:
(tu rukavici fakt ne)
Tom se na mě koukal, jako kdyby mě teď nejradši ohnul, tak jsem na něj ukázala prostředníček. Můj večerní plán bude muset počkat na zítra. Chytila jsem Billa za ruku, a šli jsme. Ten klub není moc daleko. Tom vypadá že se dneska pořádně vožere. Tím pádem si myslím, že nepůjde do školy. Než jsme vešli dovnitř, kluci si ještě zapálili cígo. Já nekouřím. Vevnitř bylo hrozně vydýcháno. Ale co mi s tím uděláme. Sedli jsme si na bar, a Tom objednal 6 panáků. Jeden jsem do sebe kopla, a Tom hned dva. Objednala jsem si nějaký drink. Nalila jsem do něj toho druhého panáka vodky a pila jsem. S Billem jsme seděli na baru, a Tom šel nejspíš hledat nějakou štětku. Po několika minutách pití a povídání, jsem se vydala na záchod. Když jsem se vrátila k baru, kolem Billa se motala nějaká holka. Všimla jsem si už před hodinou, jak na Billa kouká. Asi čekala až tam bude sám. Bill jí několikrát řekl ať vypadne, ale ona sebou ani nehla. Tak byl čas, abych se do toho vložila já. Začali jsme se hádat, a během toho přišel i Tom. S Billem se tomu celému smáli.
(H=Holka)K: Měla bys vypadnout.
H: Proč jako?
K: Protože je zadanej. A kdyby ty ses nemalovala jako štětka, byla bys zadaná taky.
H: Já se maluju jako štětka? Se podívej na to, jak se oblíkáš. Oblečená jsi jak kurva která čeká až ji někdo ohne.
K: Já mám přítele, kterýho bych nikdy nepodvedla. A já budu sexy i když na sobě budu mít oblečenej pytel. Ty se musíš kroutit skoro nahá aby si tě někdo všiml.Když jsem to dořekla, už to nevydržela a vlepila mi facku, ale vůbec to se mnou nehlo. Chystala se uraženě odejít, ale to neví koho praštila.
Čauky, ano, tahle kapitola měla vyjít včera, ale když jsem ji měla skoro celou napsanou, tak se mi sekl mobil, a celé se mi to smazalo. V tu chvíli jsem neměla nervy na to abych to psala znova. Omlouvám se.
Naty🤍
ČTEŠ
Fell in Love with Emo boy | Bill Kaulitz
Fiksi PenggemarKate je 17 letá dívka, která si prožila nehezké dětství. Matka jí umřela když byla Kate ještě hodně malá a otec jí to vyčítal. Po několika dlouhých letech domácího násilí a utrpení začala pracovat v kavárně aby se mohla odstěhovat. Teď je Kate 17 le...