8.

164 12 5
                                    

K obědu jsme měli rybu s bramborovou kaší. Nevaří tam nejhůř. Po obědě jsme se konečně šli zeptat učitelky, jestli se můžeme jít projít. Dovolila nám to, tak nám do toho snad už nic nevleze. Máme se vrátit do dvou hodin tak snad dobrý. Vůbec jsme nevěděli kam jít, tak jsme šli do nějakého lesa. Procházeli jsme se a najednou jsme slyšeli něco v křoví. „Je tu někdo?!" mohlo to být jen nějaké zvíře, ale stejně jsem se radši zeptala. Odpověď jsem nedostala, tak jsme to neřešili a šli jsme dál. Došli jsme na nějakou louku a bylo to tam fakt krásný. Sedli jsme si vedle sebe a koukali na krajinu před náma. Po pár minutách jsem otočila hlavu na Billa a koukala na něj. Když si toho všiml, usmál se a navázal se mnou oční kontakt. Hrozně jsem ho chtěla, ale čekala jsem jestli tentokrát spojí naše rty on. A po chvíli se tak stalo. Dal mi ruku na tvář a začal mě vášnivě líbat. Sedla jsem si na něj obkročmo a chytila ho za tváře. On své ruce přemístil na můj zadek, který potom zmáčknul. Sundala jsem si mikinu a rukama zajela pod Billovo tričko. Bill mi sundal "korzet" a tak jsem byla jen v podprsence. Když se ji Bill chystal sundat, všimla jsem si že nás někdo celou dobu pozoruje. Rychle jsem si přes sebe přehodila mikinu a běžela se podívat kdo to je. Dotyčný utíkal a zezadu mi byl povědomý. Bill běžel za mnou s korzetem v ruce. Ten kluk kterýho jsem honila, zakopnul o kořen a spadnul. Sedla jsem si ne něj obkročmo, otocila ho aby ležel na zádech a chystala se mu dát pěstí ale neudělala jsem to.

Byl to Tom. „Co tady děláš?" zeptala jsem se ho docela podrážděně a slezla z něj. „Děláš si prdel Tome?!" řekl v zápětí Bill a Tom se začal smát.
Kopla jsem do něj a on se postavil. Šla jsem za Billa a oblékla jsem se. „Už mame po škole, tak mě napadlo se za váma stavit a po cestě jsem vás potkal samotný tak mi přišla sranda vás sledovat" řekl a zase se začal smát. „Ty jsi fakt debil" řekla jsem a vražedně se na něj podívala. „Ale musim říct, že jsi fakt kost" řekl s úšklebkem na tváři. „Drž hubu nebo do ní dostaneš" řekla jsem pro změnu já a chytila Billa. „Taky jsi větší chlap než Bill" „Alespoň nejsem větší dement než ty" řekla jsem na Billovi bylo vidět že ho to unavuje. „Hele, mame ještě něco málo přes hodinu, tak co dělat něco normalního místo toho vašeho hádání?!" řekl Bill a my souhlasili.
Šli jsme si sednout na tu blbou louku a povídali jsme si o všem možném. Bill Tomovi oznámil, že už měl svoje poprvé a bylo to úžasný, ten na to jen řekl: „No tak si můj mladší bráška konečně zašukal" řekl a trochu se zasmál. Bill nad tím jen protočil očima. Už se blížil čas, kdy mame být zpátky tak jsme se rozloučili a šli jsme.

Přišli jsme přesně v čas. Bylo 16:20 a v 18:00 se máme všichni společně koukat na film. Šla jsem učitelce oznámit že už jsme zpátky a Bill šel mezitím do chatky. Po cestě do chatky mě zastavil Jake. Takovej kretén. Pokud si ho nepamatujete, první den ve škole s Davidem šikanoval Billa. Chytil mě za ruku a zatáhl za roh. Vyškubla jsem se ze sevření a začala naštvaně mluvit:
K: Co děláš doprdele?!
J: Nic, jen nechápu proč ztrácíš čas s tím emoušem.
K: Aha, a nejsem náhodou taky emo?
Řekla jsem ironicky
J: Proč nejsi s někým lepším?
K: Třeba s tebou viď, hah
J: Třeba.
Musela jsem se zasmát.
J: Kate neblbni, vždyť i v kalhotách má určitě jen takovou malou užovku
Zasmál se tentokrát on.
Rukama jsem ukázala velikost Billového penisu a úsměv z tváře mu zmizel.
J: Kecáš
K: Nekecám a nech mě na pokoji nebo dostaneš přes držku.
Řekla jsem a šla z Billem.

Tahle kapitola měla vyjít včera ale nestihla jsem to, tak se omlouvám. Doufam že se vám líbila a dneska vyjde ještě jedna!
Naty🤍

Fell in Love with Emo boy | Bill Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat