Je středa, a to znamená ŠKOLA. Ne jen to, že jsem unavená, ale uvidím se tam s Bille. Je mi líto že jsme se pohádali, večer jsem ještě brečela, ale já se prostě první neomluvím. Není čas na přemýšlení. Vstala jsem z postele a jako první šla do koupelny. Namalovala jsem se a přemýšlela co s vlasama. Nejdřív se půjdu oblíct, pak bude lehčí se rozhodnout. Vzala jsem si velké černé kalhoty s hvězdama, pásek a tričko.
Vlasy jsem si nakonec nechala rozpuštěné, ale vyžehlila jsem si je. Něco tomu chybělo, tak jsem si tam ještě dala černo bílý šátek. Ještě jsem si udělala kafe a vzala si tyčinku. Dneska moc času nemám, protože musím na bus. Vypila jsem kafe, vzala jsem si boty a vyrazila jsem na zastávku. Dneska jsem tam moc dlouho nečekala, tak pohoda. Musíme se usmířit, příští týden je ten ples. A hlavně nemám ani šaty. Ten ples je sice až v pátek, ale stejně. Dorazila jsem do skoly a Bill už tam měl auto. Nějak se mi sevřel žaludek. Šla jsem ke skříňkám a po cestě jsem potkala Kriss. Jen jsem se na ni znechuceně podívala a ona sklopila hlavu. U skříněk stál Bill. „Čau” řekla jsem. „Čau”odpověděl. Každý jsme si vzali co jsme potřebovali a šli jsme do třídy. Po cestě nikdo z nás neřekl ani slovo. Sedli jsme si do lavice a mlčeli jsme. Každou přestávku jsem trávila na záchodě abych tam nebyla s ním. Vypadá že je mu úplně jedno co se stalo. Teď je další přestávka a po ní máme poslední hodinu. Jsem zavřená v kabince a jen tam sedím. Najednou tam příjdou nějaký holky a začnou se bavit o plese. Za chvilku bude zvonit. Zvedla jsem se a šla si umýt ruce. Pořád se bavili a pak z nich vypadlo, že je ten ples už POZÍTŘÍ?!
„To je už tenhle pátek?!” zeptala jsem se celá v šoku. „No, jo?” odpověděla jedna z nich. No doprdele. Odešla jsem se záchodů a mířila jsem do třídy. Ten ples ja za dva dny. Za dva dny kurva! Já nemám šaty, boty, nic. A možná ani nemám partnera který se mnou půjde. Zašla jsem do třídy a sedla si do lavice. „Jak dlouho chceš bejt rozhádanej?” zeptala jsem se trochu podrážděně. „Dokud se neomluvíš” no to nemyslí vážně. „Já? Proč bych se měla omlouvat já?!” „Ty jsi na mě v té kavárně bezdůvodně vyjela!” už jsme trochu zvyšovaly hlas, ale ne moc aby nás neslyšeli úplně všichni. „Tak promiň že jsem ti řekla že jsem měla blbej pocit z toho že ti dala Kriss pusu!” „Kate, hádej je se mnou jak chceš, ale já se první neomluvím!” ani mi neřekl Kitty....
„Fajn! Ale nepočítej se mnou na ten blbej ples!” zařvala jsem už na celou třídu. Vzala jsem si věci a odešla jsem. I tu blbou hodinu to tam sním dneska už nezvládnu.Šla jsem do parku a sedla jsem si na lavičku. Sedla jsem si na lavičku a přemýšlela jsem o tom plese. Jedno vím jistě. I kdybych tam měla jít sama, tak tam budu vypadat nejlíp! Dneska to ještě musím všechno nakoupit, protože zítra jdu do práce. Možná už vím, s kým bych mohla jít. Třeba to vyjde. Zkusím mu zavolat.
Čaukoo, další kapitola je konečně tady. Dneska ještě minimálně jednu vydám. Snad se vám tahle knížka zatím líbí. Děkuju moc za vaši podporu.
Naty🤍
ČTEŠ
Fell in Love with Emo boy | Bill Kaulitz
FanfictionKate je 17 letá dívka, která si prožila nehezké dětství. Matka jí umřela když byla Kate ještě hodně malá a otec jí to vyčítal. Po několika dlouhých letech domácího násilí a utrpení začala pracovat v kavárně aby se mohla odstěhovat. Teď je Kate 17 le...