19.

130 12 8
                                    

Chytila jsem ji za rameno, otočila a praštila pěstí. Nevzdala se a snažila se mě taky zasáhnout. Její ráně jsem se vyhla a zasmála se. Chytila mě za vlasy a začala za ně tahat. Byla jsem zády k ní, tak jsem jí dala loket. Chytila se za břicho a klekla si na zem. Asi to bylo víc než jsem myslela. Stála jsem nad ní, a chytila jsem ji za bradu. Zvedla jsem jí hlavu, aby koukala na mě. „Ještě jednou sáhneš na mě nebo na něj, a přísahám že tě zabiju" řekla jsem a pořád ji držela. Chytila jsem ji za tvář, a praštila s její hlavou o zem. Začali se k ní sbíhat nejspíš její kamarádky a odešly pryč. „Baví tě mlátit holky?" zasmál se Tom. „Jo, hodně" zasmála jsem se já a objednali jsme další panáky. „Já jsem fakt vyhrál holku tyvole. Ví co je její, jen tak se něčeho nebojí, je sexy, vtipná, hodná, chytrá... Miluju tě Kitty!" řekl Bill, a mně se nahrnula červená barva do tváří.
Kopli jsme do sebe panáky a šli jsme tancovat. Tom už byl celkem dost opilej, tak vyskočil na pódium, vzal si mikrofon, oni mu pustili písničku a začal zpívat. S Billem jsme dostali záchvat smíchu. Když dokončil svoje vystoupení, běžel pro další panáky. My s Billem moc nepili ale on to do sebe lil jako vodu po tom, co dva dny nepil. Potom Tom vyskočil na stůl, a chtěl se začít svlékat a dělat striptýz. Chvilku jsme se smáli, ale než si stihl sundat kalhoty, vylezli jsme za ním, a odešli pryč. Chtěl jít ještě na bar, ale to už jsme mu zatrhli. Zavolali jsme mu taxi, Bill nadiktoval adresu a odjel. My už taky šli. Doma jsme si dali sprchu, odlíčili se, vzali si pyžamo a skočili jsme do postele. Je 01:15 a v 5:30 vstáváme. Bomba.

Ráno jsem se probudila totálně bez energie. Bill navrhnul vynechat školu, ale to jsem zatrhla. Teda on ať si dělá co chce, ale já do školy určitě půjdu. Moc jsme včera nepili, takže jsme na tom stokrát líp, než Tom. Jako první jsem šla do koupelny a nalíčila jsem se. Potom jsem si učesala vlasy, a šla se obléct. Po mně šel do koupelny Bill už oblečený. Dnes jsem si vzala tohle:

 Dnes jsem si vzala tohle:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Venku je dnes celkem zima. Potom jsem nám šla uvařit kafe a udělat snídani, protože to dneska jinak nepřežijem. Dnes jsem nemusela spěchat na bus, protože pojedeme autem. Bill normálně parkuje dál od školy, ale dnes nikde nebylo místo tak musel zaparkovat před školou. Všichni obdivují Billovo auto. Když jsme z něj vylezli my, všem to očividně vyrazilo dech. Neřešili jsme to, chytili jsme se za ruce a šli jsme do školy.

Po dlouhém dni, jsme šli na oběd. Povídali jsme si, a přemýšleli jsme. Doufám že nám to dnes večer už vyjde.
Po obědě jsme šli k autu a jeli jsme na poštu protože tam mám balíček. A jsou to boty!!
Rozbalím si to až doma. Vzala jsem tu krabici a šla zpátky do auta. Potom už jsme jeli domů.

Čaukyy, omlouvám se že další díl jsem vydala až teď, tak se vám to pokusím vynahradit. Love u!
Naty🤍

Fell in Love with Emo boy | Bill Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat