4.

203 11 2
                                    

Několik minut jsme se líbali a pak někdo zazvonil. Kurýr. Vážně? Zrovna teď? Šla jsem mu teda otevřít a vzala jsem si od něj balíček.
Objednala jsem si menší kufr, protože mám jen velké a jedeme tam na týden takže by bylo zbytečné brát tak velký kufr. Ten balíček jsem jen položila na zem a rychle jsem šla za Billem. „Aaa co budeme dělat teď?” zeptal se mě a já nevěděla co odpovědět protože bych nejradši pokračovala v tom co se dělo před několika minutama. „Noo, tak to nevím” odpověděla jsem na konec a oba jsme se zasmáli. „Máš laky na nehty?” „Jo, ale jen neutrální barvy” „Tak dones černou a bílou a nalakuju ti nehty.” šla jsem teda pro laky a nechala jsem jen na Billovi jak mi je nalakuje. Když mi lak zaschnul, všimla jsem si že máme stejné nehty:

 Když mi lak zaschnul, všimla jsem si že máme stejné nehty:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Donutilo mě to se usmát. Tak jsem se usmála a řekla: „Jee to je hezkyy” Bill se taky usmál a zase jsme se nudili. Otočila jsem se na Billa a on na mě koukal. Navázali jsme dlouhý oční kontakt a Bill promluvil „El, jak to teď mezi námi bude?” „No, tak to nevím, líbíš se mi, jsi hrozně milej, hodnej, je s tebou sranda, máš krásný oči a” než jsem to dořekla, Bill spojil naše rty a já spolupracovala. Po chvilce se Bill odtáhl a z jeho úst vyšlo: „Kate.... Budeš moje přítelkyně?” když to dořekl, vykulila jsem oči a souhlasila. Potom jsme se ještě chvilku líbali a povídali jsme si. Bill se mě zeptal jestli už jsem s někým spala. Řekla jsem mu že ano, dvakrát s mým bývalým klukem a jednou jsem byla znásilněná. Bill řekl že to je mu líto a potom řekl, že on ještě s nikým nespal a nechce mě zklamat. „Bille, pokud se jedná o mě, vůbec mi to nevadí, já počkám až budeš připravenej a jestli chceš abych byla tvoje první, tak s tím nemám vůbec problém” řekla jsem, on se usmál a já ho políbila. Ještě tak dvacet minut jsme si povídali a potom Bill odešel domů. Já si šla udělat večeři, večerní rutinu a šla do postele. Asi hodiny jsme si psali s Billem a potom jsem šla spát.
___________________________________
PŘESKOČÍME NA NEDĚLI RÁNO

Ráno jsem se probudila v 9:20. Zítra odjíždíme na týden s tou školou, takže si dnes musim zabalit kufr. Jako první jsem se nasnídala a přišla mi zpráva od Billa.

B: Ahoj Kitty, nechtěla bys dneska něco podniknout?
O doby co jsme spolu začali chodit, mi Bill 4íká Kitty, je to hezkýý.
K: Jo jasně, proč ne. A co?
B: Noo to neviim, tak se sejdeme v 15:00 u tebe a něco vymyslíme?
K:Dobřee, už se těším!

Po snídani jsem šla do koupelny a udělala si ranní hygienu. Potom jsem si šla zabalit, abych to stihla když jdu dneska s Billem ven. Uběhla asi hodina a půl a mám konečně sbaleno. Ráno si pak musim dát do kufru ještě kartáček, pastu, hřeben a tyhle blbosti. Když jsem dobalila, šla jsem se namalovat, učesat a oblékla jsem se.
Zvolila jsem tohle:

Ve 13:30 jsem si udělala oběd a pustila si můj oblíbený seriál

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ve 13:30 jsem si udělala oběd a pustila si můj oblíbený seriál. Ve 14:00 jsem dojedla a ještě jsem měla čas, tak jsem začala přemýšlet, co budeme teda dělat. Napadlo mě že by jsme se mohli jít projít, a rovnou by jsme vyvenčili psy z útulku. Nic jiného už mě nenapadali, tak jsem si pustila ještě jeden díl seriálu.Ve 14:50 jsem se šla obout, vyšla jsem ven a čekala na Billa. Když přijel, objali jsme se a dali si pusu. „Tak co budeme dělat Kitty?” „Napadlo mě, že by jsme se mohli jít projít a u toho vyvenčit psy z útulku.” „Jo, to nezní špatně. Já vůbec nevím že je tady útulek a psy mám hrozně rád, takže se těším.” Vydali jsme se teda k útulku a po cestě jsme se bavili o tom ja se těšíme, netěšíme, jestli máme sbaleno atd.
Když jsme přišli do útulku, šla jsem za "vedoucí" a řekla jsem Billovi ať vybere nějakýho pejska kterýho vyvenčíme. Vybral pejska co se jmenuje James. Je to hrozně hodný pejsek, a je mi moc líto že nemá domov a milující rodinu, ale to mi je líto každého zvířátka. Vzala jsem si teda Jamese na vodítko a šli jsme. „Chceš si ho vzít?” zeptala jsem se Billa. „Jo! Dej ho sem” řekl a vytrh mi vodítko z ruky. Došli jsme na moji oblíbenou louku a pustila jsem Jamese ať se proběhne. S Billem jsme se bavili o všem možném a po cca 25 minutách jsme šli zpátky do útulku. Chvíli jsme tam ještě byli a Bill se mazlil s nad se všema pejskama. „Já je všechny chci domů” vykřikl Bill a hladil u toho pejska. „No, to já bych si je taky hned všechny vzala” řekla jsem a šla za Billem. Po asi půl hodině jsme odešli a šli jsme ke mně.

Moc se omlouvám že teď dlouho nic nevyšlo, ale vůbec jsem nestíhala. Budu se snažit vydávat pravidelně alespoň jednu epizodu denně. A určitě mi dejte vědět, jak se vám příběh zatím líbí!
Naty🤍

Fell in Love with Emo boy | Bill Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat