„Kate? Víš proč jsi omdlela?” zeptal jsem se opatrně a ona kývla hlavou že ne. „Jsi podvyživená...Proč nejíš, Kitty?” měl jsem smutný tón hlasu a ona mě chytila za ruku.
„Já sama nevím Bille.....Co jsme se pohádaly, tak nemám nějak chuť ani hlad. A to i potom, co jsme zase spolu....Srovná se to určitě” jen co to dořekla, se usmála a já na ni taky. Sedl jsem si za ní, takže se zády opírala o mojí hruď. Přikryl jsem nás dekou a koukali jsme na filmy. Mazlili jsme se a bylo nám dobře. Po třech filmech, byl čas na oběd. Vzal jsem telefon a objednal jídlo. Po pár minutách zazvonil zvonek, já otevřel a zaplatil. S jídlem jsem šel za Kate a sedl si k ní. Lehce se na mě usmála a začala jíst. Nesnědla všechno, ale to se dalo čekat. „Kate? Všechno je v pořádku, ano?” řekl jsem opatrně a usmál se na ni. „Jo, já vím” usmála se taky a naklonila se, aby mi dala pusu. Pustili jsme další film, a během toho dojedla zbytek jídla. Nechci aby se jí něco stalo. Miluju jí. Skončil další film a já se kouknul na hodiny. Bylo 17:23. „Billy? Co někam zajít? Do klubu třeba?” navrhla. „Můžem, tak se běž nachystat” řekl jsem a dal jí pusu. Ona kývla a šla.KATE POHLED:
Jo, sice je zítra pondělí, ale máme ředitelský volno, bo učitelé jedou na nějaký zasedání. Navrhla jsem tedy jít do klubu. Bill souhlasil. Šla jsem se namalovat, vyžehlila jsem si vlasy, a nakonec oblečení. Líbilo se mi tohle:Možná je to moc, ale líbí se mi to. Fakt že jo! Šla jsem říct Billovi že jsem, a on se taky trochu upravil. Pochválil mi vzhled, a pak už jsme teda vyrazili. Oba budeme trochu pít, tak jsme to vzali pěšky. Je 19:12, což je ještě docela brzo, ale lidí je tu dost. Sedli jsme si na bar a Bill nám objednal drinky. Je mu 19, takže je plnoletej. Mně je teprve 17 ale nevadí no. Pili jsme a pak šli tančit. Pal zase pili, tančili a stále dokola. Dnes ne tam na Billa žádná holka nelepila. Štěstí pro ně. Je tu hroznej vzduch, tak jsem se rozhodla jít ven. Bill jde taky. Šli jsme ven, a Bill si zapálil. Taky jsem si vzala cígo a zapálila. Nekouřím, ale mám na to chuť teď prostě. „Potřebuju se vychcat, počkej tady ano?” řekl Bill a já kývla na souhlas. Přešel silnici a šel někam do křoví. Kouřila jsem a čekala na něj. Prošli kolem mě nějací dva kluci. Asi kolem 18-20. Zastavili se a začali se mnou mluvit.
X1: Ahojky holčičko. Co ty tady tak sama venku, večer?
K: Čekám na přítele, šel si odskočit
X2: A nechtěla bys jít s náma? Bychom něco podnikli. Co ty na to?
K: Ne, díky. A běžte už!
X1: Holčičko, nedělej scény. Pojď, bude se ti to líbitKdyž to dořekl, sáhl na mě. Dal mi pramínek vlasů za ucho a koukal mi do očí. Uhla jsem pohledem a vyhlížela jsem Billa. Znovu na mě sáhl. Tentokrát ale na bok a rukou jel pořád níž. Hned jsem ji ze sebe dala pryč. „Klid, buď v klidu a bude to hezký” řekl druhý a prsty mi jezdil po prsou. „Běžte pryč a nesahejte na mě vy kokoti zasraný!” vykřikla jsem a uhla stranou. Modlila jsem se aby už přišel Bill. Kdyby byl jeden, poradila bych si. Ale jsou dva, větší a určitě i silnější. Když jsem na ně zařvala, jeden mě chytl pod krkem a začal mi nadávat. Pak mi i vyhrožoval, že mě znásilní a tak. Pak naštěstí přiběhl Bill a zezadu ho kopl do nohy. Podlomily se mu kolena a spad. Druhý se otočil na Billa, toho jsem využila a vrazila mu pěstí. Bill do něj začal mlátit. Dal mu několikrát fakt obří rány pěstí, až mě překvapilo kde se v něm vzalo tolik síly. Já rychle šla k tomu co spadl a svýma vysokýma, tvrdýma a ostrýma botama ho kopla do ksichtu. Opět spadl a měl hubu od krve. Bill toho druhého úplně vyřídil a jemu nebylo nic. „Pojď, jdeme” řekl směrem ke mně a já šla. Pořád nechápu, že se najednou tak umí prát. Šli jsme domů a sedli si na gauč. Něco mi ale říká, že tahle noc bude ještě zajímavá.....
ČTEŠ
Fell in Love with Emo boy | Bill Kaulitz
Fiksi PenggemarKate je 17 letá dívka, která si prožila nehezké dětství. Matka jí umřela když byla Kate ještě hodně malá a otec jí to vyčítal. Po několika dlouhých letech domácího násilí a utrpení začala pracovat v kavárně aby se mohla odstěhovat. Teď je Kate 17 le...