„Presne takto to dopadá keď ma chceš provokovať."
„No čo, aspoň sa pripravujeme na večer a ty získavaš rozmery," mykol som ramenami a pobozkal ju na krk zozadu.
„Rozmery?! Sex?! Si normálny?! Jediné čo o tomto tam viem je to, že sa na tom nedá sedieť a je to nepríjemné," poznamenala a ruky si založila na prsiach.
„No to bude preto pretože sa na tom sedieť ani nemá. Ja to mám kurva strčiť do teba a poriadne si vychutnať tvoje vzdychy, to ako si úzka, teplá a vlhká," už som slintal po tej predstave.
„Tak toto je pre mužov sex? Užívanie si ženy?" spýtala sa do vzduchu Jasmína.
„Veď to isté je aj pre ženu. Užívanie si muža." obhájila si ma Karin.
„To nemyslíte vážne. Ako si žena má užívať bolesť, ktorú jej muž spôsobuje?!" pozrela na nás s Karin ako na šialencov.
„Och bože, ženská! Už sa do teba niekedy chlap spravil? Alebo si sa ty niekedy spravila pri ňom?" spýtala sa jej Karin.
„No, nie." priznala po chvíľke.
„Tak potom?! Ako to môžeš súdiť keď si ešte nezažila ani orgazmus. Veď to je tá najlepšia vec je svete! Sľubujem ti, že hneď po prvom sexe si to obľúbiš. Ver mi," povedala Karin a oprela sa o operadlo stoličky.
Spoza Jasmíni sme si dali placák, že nám to vyšlo. Lebo teraz už je pripravená na sex, a k tomu dostala aj názor ženy, nie len od nadržaného muža.
Ale len pre informáciu, nadržaný som z nej.„Och, bodaj by som už mala znova menštruáciu. Aspoň by si nechcel furt sex," povzdychla si.
„Ja sa krvi nebojím. A ani toho, že sa zašpiníme," uškrnul som sa jej pri uchu.
„No ale keď to budete robiť daj mi vedieť aké to je. Lebo som to mala v pláne skúsiť ale bojím sa," priznala sa nám Karin.
„Jasné, dáme vedieť," hneď som jej prikývol za nás oboch.
„Čože? Nie! Žiaden sex počas menštruácie nebude. To mám akože trpieť bolesťou z menštruácie a tvojho vtáka vo mne?! Ani náhodou!" zatrhla nám to Jasmína.
„Ale mi sme sa už dohodli. A k tomu môžeš si vziať tabletky od bolesti! Tak pocítiš len jeho vtáka. No bóže.." prekrútila očami Karin.
„To ako vážne chceš so mnou šukať počas menštruácie?" Jasmína sa na mňa celá otočila, takže na mne sedela obkročmo.
„No tak, mne to vadiť nebude. A upratovačky máme, aspoň sa nebudú nudiť.“ povedal som a usmial sa na Karin, ktorá sa začínala červenať za Jasmínu.
„No ale čo ak sa všetko vpije do matracov?“
„No počkať počkať, tá otázka znela akoby si s tým začínala súhlasiť.“ Jej otázku som odignoroval.
„Nie! Ja nechcem sex počas menštruácie. Určite nie. Ja sa len pýtam či to naozaj chceš ty.“ obraňovala sa.
„Mňa len prekvapuje ako si si rýchlo zvykla na to, že nám máš porodiť dieťa a vychovať ho so svojím manželom.“ Povedala Karin a ukázala na mňa.
Musím povedať, že takúto otázku by som jej nikdy nepoložil aj keď ma odpoveď zaujímala už dlhší čas.„Ja neviem. Proste sa to všetko tak rýchlo zvrtlo, všetky tie pocity, neviem ako sa to všetko stalo ale asi som sa do teba zamilovala. Ťažko sa to priznáva, ale áno. Ja som sa do teba zamilovala,“ počas celého jej monológu na mňa uprene hľadela.
YOU ARE READING
Only one signature... 2
Teen FictionPokračovanie príbehu, Only one signature... 1 Hlavná postava, menom Jasmína sa už zoznámila so svojím budúcim manželom a jeho rodinou. Doteraz bolo všetko ľahké, s úsmevom, tajomstvami, no ľahké. Všetko sa ale zmení v tejto...