JASMINE'S POV
Na večeru sme s Chrisom robili hamburgre, zatiaľ čo ostatný šli za našimi otcami. Väčšinu času kľačal predomnou a rozprával svoje životné príbehy nášmu dieťatku. Dokonca som za dozvedela aj to, čo si myslel keď ma prvý krát videl naživo.
Netušila som že som bola až tak sexi.„Keď dôjdeme do postele, tak z teba všetko vyzlečiem, jasné!" prehovoril, konečne ku mne.
„Nie, dnes nemám chuť na sex." pokrútila som hlavou.
„Včera som ti dal zabrať, čo kočka? Nie sex nie. Ale to keď sme sa mazlili nahý mi prišlo strašne milé a dôverné. Takže by som si to aj zopakoval." navrhol mi s jemným úsmevom.
„No, nečakala som čo s tebou spravím. Muž, ktorý je Boh sexu, ktorý preťahoval vždy inú ženu, sa teraz chce mazliť nahý s jednou jedinou. No, som dobrá." uznala som sa.
„To si. Takže, môžme?" uisťoval sa.
„Jasné že áno. Či už spíme nahý alebo oblečený. Je to jedno nie?" usmiala som sa naňho.
Keď došli ostatný domov, usadili sme sa a začali jesť. Jedlo na stole nečakali, takže sa potešili trikrát viac ako normálne. Počas jedenia nám rodičia rozprávali príbeh o mne a Richardovi keď sme sa narodili.
....
„Prečo tu chodíš nahá?" opýtal sa ma Harry, keď som vtrhla do jeho izby len v uteráku.
„Idem do sprchy. A už som bola mokrá, kým som nezistila že nejaký kokot menom Harry mi vzal MÔJ šampón na vlasy." zabila som ho pohľadom. A vzala si zo stola, čo som potrebovala.
„Prepáč, ja som si ho prezerala a zabudla ho tam vrátiť." ozvala sa Karin.
„Aha, oukej, tak mi ho nabudúce vráť, aby som tu nemusela liezť." usmiala som sa na ňu.
„Takže keď to spraví ona tak jej nič nepovieš. Ale keby som to spravil ja, Boh vie čo by si spravila." zanadával si Harry.
„Ty drž piču, lebo ti tu takú najebem, že ťa ani Karin nebude chcieť." chytil sa ma.
„Hiii! Ty buzna potratená!" zhýkla som. Karin sa začala smiať nad jeho prezývkou..
„Šak počkaj keď odtiaľ vylezieš, hodím ťa do bazéna!" Počula som ako zakričal keď som už zatvárala dvere.
„Môžeš odísť? Idem sa prezliecť." skúsila som vtip na Chrisa, tvárila som sa vážne. Ale jeho výraz mi to dosť sťažil.
„Čo prosím? No ale, choď mi do riti." zízal na mňa ako idiot. Bojím sa, že to nevydržím.
„Nezdržuj! Chcem ísť spať." vážne som sa snažila nesmiať sa.
Postavil sa a došiel ku mne. Chytil moje vlhké ruky a otočil si ma k sebe. Jeho jemné pery som už cítila na svojich. Ich pohyb bol ladný a synchronizovaný.
CHRISTIAN'S POV
„Už môžeme ísť do postele." usmiala sa na mňa.
Spustila uterák, ktorý jej kryl telo. Celé telo sa jej zachvelo od radosti. Jemne zapišťala a dupala nohami. Celým svojím nahým telom sa hodila do postele.
„Máš krásnu prdel, láska." opísal som doslova to čo vidím.
„Prestaň hovoriť o mojej prdeli. Poď spať. A môžeš ma za ňu aj chytiť." kľačala na štyroch na rohu postele a jemne sa ku mne naťahovala.
„Čo je moja?" pristúpil som k nej, chytil som ju pod bradou a prešiel jej prstom cez pery. „Chceš mi ho vyfajčiť?"
„Nie nechcem. Chcem aby si tvoje dokonalé telo ľahlo vedľa môjho a jemne sa dotýkali. To je vec ktorú chcem."
YOU ARE READING
Only one signature... 2
Teen FictionPokračovanie príbehu, Only one signature... 1 Hlavná postava, menom Jasmína sa už zoznámila so svojím budúcim manželom a jeho rodinou. Doteraz bolo všetko ľahké, s úsmevom, tajomstvami, no ľahké. Všetko sa ale zmení v tejto...