Pomaly sa už začala otáčať no keď si ma všimla strašne sa zľakla. Určite by spadla na zem keby som ju nezachytil v tých jej krásnych čiernych šatách.
„Ahoj." pozerala na mňa ako na ducha, ktorý sa tu zjavil. Až keď som ju vydvihol, pozrela sa na mňa s ešte prekvapenejším výrazom.
Keď už stála na nohách, premerievala si ma celého od hlavy až po päty. Možno si to neuvedomila keď si kúsla do spodnej pery, ale bolo to fakt sexi.
„A, ty si nemal byť rovnako oblečený ako Richard?" nervózne sa začala škrabať po dekolte.
„Ja? Nie. Prečo by som mal byť?!" zatváril som sa akoby sa nič nestalo.
„Mhah, n-neviem alee, povedala by som že to je jedno. Ou, pes! Pes! Treba ísť po psa! Ideš so mnou." v sekunde ma stiahla dole zo schodov k sebe už sa otáčala, ale Karin ju zastavila.
„Ale veď pes je tu." ukázala na Rockyho, Karin.
„Ou, nie pes. Nechala som si tam kabelku." znova už šla smerom do auta ale Karin ju zastavila so slovami:
„Ale veď kabelku máš v ruke." Karin ukázala pre zmenu na jej ruku. V ktorej mala vážne kabelku.
„Kurva! Potrebujem ísť do auta a on ide so mnou. A načo, vám nemusím hovoriť!!" podráždene odpovedala a stiahla ma smerom do auta.
Dobre. Toto som úprimne nečakal, že ju takto zdeptá ten oblek. Ale som za to rád.
Oprela ma o auto a ruky položila okolo mňa, tak aby som sa nemohol pohnúť a odísť. Dobre, tento krok som čakal skôr od seba než od nej. Ale boli prípady keď žena urobila prvý krok, takže som to nechal tak.„To čo má znamenať?! Ako si sa mohol takto obliecť?"
„Ako takto? Takto ako sa ti to páči?" spýtal som sa jej priamo. Nachvíľu sa mi zapozerala do očí a potom si povzdychla.
„Dobre, dostal si ma. Som v riti. Z teba." hlavu si oprela o moju hruď a pozerala smerom dole, na naše nohy.
„Dobre, čo teraz?" ostatný sa stále na nás pozerajú a niečo rozprávajú, a toto vyzerá fakt divne.
„Dobre, toto vyzerá divne, takže sa vymeníme." povedala a otočila sa so mnou. Ja som mal teda ruky položené okolo nej, na aute a ona medzi nimi stála.
„Och, pane bože, ty si tak sexi!" zamyslene povedala, pozerajúc sa na mňa. Vážne si práve teraz zkúsla peru? Znova?!
„Chceš ma pobozkať?"
Túto otázku som naposledy počul v škôlke keď ma chcela pobozkať jedna spolužiačka.
„A ty mňa, chceš?"
Neodpovedala. Bola ticho.
Jediné čo spravila, bolo to, že mi chytila kravatu, a stiahla ma za ňu dole k nej. Pozeral som jej priamo do očí rovnako ako aj ona mne.
„Áno." povedala a pokračovala.
„Kurva, mám šukať ja teba alebo ty mňa?!"
„Aj tak je to jedno! Tak či tak dnes budeme šukať spolu, takže to je asi jedno."
„Hmm, toto sa mi páči. Asi si tento oblek budem dávať častejšie."
„Ty keby si vedel čo to so mnou robí."
„Nechcem to vedieť, ale cítiť." šepol som jej do ucha a znova ju pobozkal.
„My sme tak zvrlý." zasmiala sa mi do hrude.
„Omyl, my sme ten najzvrlejší pár na tomto svete." zasmiala sa nad mojou definíciou.
„No dobre.. poďme už, lebo si budú myslieť, že som tehotná."
ESTÁS LEYENDO
Only one signature... 2
Novela JuvenilPokračovanie príbehu, Only one signature... 1 Hlavná postava, menom Jasmína sa už zoznámila so svojím budúcim manželom a jeho rodinou. Doteraz bolo všetko ľahké, s úsmevom, tajomstvami, no ľahké. Všetko sa ale zmení v tejto...