25. - priateľ

16 1 0
                                    

„Si adoptovaná." povzdychol si a akože s ľútosťou na mňa pozrel.

„Tak tebe dobre jebe." začala som sa mu smiať do ksichtu.

„No na tvojom mieste by som sa nesmial. Ja si pamätám ako som s rodičmi išiel do detského domova!" snažil sa byť vážny, ale tiež mu ťahalo kútiky úst hore.

„Dobre, už prestaň so sprostosťami a hovor čo si mi chcel včera povedať." ukľudnila som sa a dala srandu už bokom.

„Hej hej. Dáte si kávu? Alebo čo pijete ráno?" opýtal sa ich zo zdvorilosti.

„Nie dik. Kľudne sa bavte mi už niečo z chladničky vyberieme." usmiala sa na neho Karin a čapla mu po zadku. Takže ona je dobyvateľ v ich vzťahu?

„No, bola tu Nina. Kebyže stále chodíš do školy a vieš aká tam je dráma. Ty kokot. Vieš tá Nikola nie?"

„Čo ti dáva!" rukou som si prekryla ústa, „Oni ma majú v papuli! No hovor čo sa deje!?"

Po tomto sa k nám už priklonila Karin a Richard aby to počuli. Viem že Chris počúval tiež.

„Poviem ti presne to čo mi Nina povedala. Cez veľkú prestávku šla s tým Lukášom."

„To je ten týpek s ktorým si sa bavila?" opýtal sa Chris pre objasnenie. Prikývla som mu a znova sa pozrela na Harryho.

„Počula ako sa o tebe bavia tie kurvy. Ani si nevieš predstaviť čo o tebe rozšírila Nikola. A to skoro po celej škole."

„Môžeš to prestať už naťahovať ako žuvačku?"

„Po celej škole hovorí že si kurva, a to doslova. Vraj si vyfajčila riaditeľa. A práve kôli tomu máš vraj dobré známky. Pane bože, ako na dne musí byť keď urobí niečo také." zasmiala som sa už len keď hovoril o tom fajčení.

„To hej. Je mi jej ľúto. Bože, kam tento svet vôbec vedie? Namiesto toho aby sa snažila byť lepšia, taká ako ja, a namiesto učenia sa robiť si mejkap by sa mala učiť matiku. Lebo je z nej totálne tupá. Kebyže sa vie aspoň líčiť. Ale ani to nevie." zasmiala som sa druhý krát keď som si predstavovala jej odporný ksicht.

Na mojej reakcií sa smiala aj Karin.

„Bože, tú chuderu by som chcela vidieť naživo. Keď sa už po piatykrát snaží spraviť si linku." smiala sa Karin a zvodne oblízala lyžičku od bieleho jogurtu, keďže vie že na ňu Harry pozerá ako na surový kus mäsa. Podľa mňa aj naozaj šťavnatý.

„To teda, vieš si predstaviť aká škaredá musí byť bez toho make-upu?" opýtala som sa jej.

Dvoma prstami pred jej otvorenými ústami imitovala že ju napína. Milujem ju. Vážne!

„Och bože, prečo ste také hnusné. Čo ak si prechádza zlým obdobím? A ty si práve tá, ktorá jej vadí lebo pôsobíš, že sa máš dobre." došiel spoza mňa Chris. Ruku si prehodil cez môj pás a vtisol mi pusu na vlasy.

„Nechcem byť hnusná ale ja si prechádzam zlým obdobím celý život."

„To je fakt." prikývla mi Karin.
Chris mi do úst vložil nejakú proteínovú tyčinku.

„Jedla si už?" opýtal sa ma a znova si odhryzol z tyčinky.

„Nie. Objednané si pizzu?" spýtala som sa Harryho pohľadom.

„Hej, môžme. Idem objednať, koľko?"

„Daj asi tri." počítala som v hlave.

„Dobre, má niekto z vás nejaké alergie, alebo konkrétne prosby?" pýtal sa, keď už stál vo dverách kuchyne. Nikto neodpovedal, takže hneď odišiel.

Only one signature... 2Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ