„Vážne?" prísne som naňho pozrela s rukami v bok.
Chris stál za mnou takže sme vyzerali ako jeho rodičia. Doslova. Aj sa nás pýtal ako rodičov.
„Dobre, tak o tri ulice ďalej. Ale máme sa stretnúť v tom parku kde venčíš Rockyho."
„To už znie uveritľnejšie. Nabudúce sa mi nesnaš klamať, jasné?" pohrozila som mu.
„Dávaj si pozor. A vezmi si kľúče, možno nebudeme doma keď sa vrátiš. Skús ich stratiť, alebo zničiť, alebo ich niekomu dať, či zabudnúť ich a si mŕtvy."
„Dobre mami." prekrútil očami.
„Ona to myslela vážne."
„Fajn, oci. Je to všetko?"
„Hej, ešte niečo. Uži si to." usmiala som sa úprimne. Chrisa som štípla do chrbta aby sa usmial aj on.
„Dobre, pá. A ďakujem." vzal si kľúče a celým domom sa ozvalo zabuchnutie vchodových dverí.
„Je divné že som si prišiel ako jeho otec a ty akoby si bola jeho matka?"
„Presne tak som si pripadala aj ja." Zasmiala som sa a smerovala som hore do Harryho izby. Chris šiel pozrieť nejakú reštauráciu kde majú zmrzlinu a vraj bol ešte hladný.
Zaklopala som na jeho dvere.
„Ďalej!" Ozvalo sa, ale dosť potichu. Čo sa tam deje?
Otvorila som dvere. Karin spala v jeho náručí. Harry ju hladkal asi všade. Raz na zadku, raz po vlasoch ale aj po bruchu a páse. Bože, oni sú tak zlatý. Potichu som tam došla. Bolo mi jasné že nikam nepôjdu ale aj tak som sa chcela spýtať.
„Ideme s chrisom na zmrzlinu do mesta. Šli by ste tiež?"
„Veľmi rád, ale teraz mám bábo na rukách takže nemôžem." kývol hlavou ku Karin.
„Dobre. Len aby si sa nedivil kde sme, ale možno ani nepôjdeme. Uvidíme. Tak pa, a dobrú." naklonila som sa cez Karin a dala mu pusu na čelo.
„Dík." pusu mi tiež opätoval na líce.
„Bacha Jasmína. Stále je to môj muž." usmiala sa mu Karin do hrude.
„Neboj, ja už som ti ukradla brata. Toho môjho si môžeš nechať aj tak mi je nepotrebný."
„No dovoľ!" potichu sme sa zasmiali.
„Dobre, idem. Čaute."
„Že, nikam nejdú. Takže buď ideme len mi dvaja a psy alebo len so psami do parku." ozvala som sa k Chrisovy, ktorý si robil hrianky.
„Do parku ísť nesmieme lebo je tam Richard a bude si myslieť že ho prenásledujeme. Takže navrhujem aby sme šli so psami niekde von a potom ťa pozveme na to najkrajšie rande na svete." pomaly ku mne pristupoval a rukou sa ma šiel dotknúť pásu.
„Ale nekončí sa náhodou rande sexom?" oblízla som si peru a nevinne sa mu pozrela do tváre.
„To áno, ale nemyslím si, že to pre nás bude problém." povedal a prisal sa mi na pery.
Do spodnej pery sa mi zahryzol následne som ju otvorila. Jeho jazyk hľadal ten môj.
„Nemali by sme ísť čo najrýchlejšie? Čím skôr pôjdeme tým bližšie k sexu." Poznamenala som keď som sa odtiahla.
„Bože, ty si hrozná. Veď ideme. Kľud."
S Chrisom sme došli do mojej izby. Po dlhom dohadovaní čo si oblečiem sme vyrazili preč. A prečo sme sa vôbec dohadovali? Pretože ten top bol vraj príliš vyzívavý. Rada by som ale podotkla že je vonku 29 stupňov.
YOU ARE READING
Only one signature... 2
Teen FictionPokračovanie príbehu, Only one signature... 1 Hlavná postava, menom Jasmína sa už zoznámila so svojím budúcim manželom a jeho rodinou. Doteraz bolo všetko ľahké, s úsmevom, tajomstvami, no ľahké. Všetko sa ale zmení v tejto...