„Takže ako to teda vyriešime?"
„Pozrite, ja môžem ísť v jednom aute s Chrisom, a vy ostatný choďte so šoférmi do dvoch áut." navrhla som.
„To nás už napadlo, ale Chris pil takže nemôžme." namietol Oliver.
„Chris možno áno, ale ja nie." vyvrátila som námietku.
„Ale veď ty si žena. Nemôžeš šoférovať za chlapa. Je to neetické." povedal Chris.
„No a? Etické neetické je to jedno! Vieš ty vôbec ako dobre šoféruje? Je v tom úžasná a keď jej povieš aby ti dala princess treatment, tak ti garantujem, že už iného šoféra nebudeš chcieť. Navyše, rada šoféruje, nebude jej to vadiť, však?" pozrela na mňa Karin, ktorá si ma zastávala.
„Samozrejme že nie. Teraz budeš ty, moja princezná." povedala som s úsmevom a roztrapatila mu vlasy, a pritisla si na ne pery.
„Fajn. Ale ja žiadna princezná nie som! To platí pre všetkých!" zazrel po všetkých a zdvihol sa so mnou na rukách, keďže som mu sedela v lone.
Všetci mu prikývli so zadržiavaným úsmevom.
„Pre mňa budeš vždy princezná." pošepkala som mu a znova som dlaňou zašla do jeho vlasov a začala ho škrabkať.
„Keby si tak dobre neškrabkala po hlave, už dávno by som si ťa prehodil cez plece a veľmi silno by som ti capol po riti. Až tak, že by si tam mala červený odtlačok mojej ruky."
„Vážne? Tak to sa naň už teším!" oblízla som mu vrch ušnice keď som mu to šepkala.
„Drž sa na reťazi Jasmína, nevieš kedy sa tá moja pretrhne." precedil pomedzi zuby.
Položil ma na zem už pred autom, capol mi po riti, na čo som sa zasmiala, obišiel auto a sadol si na miesto spolujazdca. Sadla som si za volant.
„Tak čo rýchlo a zbesilo alebo princess treatment?"
„Choď do riti. Nechcem aby mi bolo zle. Takže sa asi budem musieť zahrať na tvoju princeznú." povzdychol si a prstami si stlačil koreň nosa.
„No dobre. Tak teda poďme." povedala som a pritlačila som na plyn, už naštartovaného auta.
....
„Tak, vystupovať princezná." oznámila som keď som zaparkovala. Pozrela som naň. Zaspal.
Pane Bože, prečo je taký rozkošný a nádherný?!
S veľkým sebazaprením som sa premohla a začala ho jemne budiť.„Pane bože! Vždy spíš ako zabitý, kurva?!" zanadávala som keď som ho nevedela zobudiť.
„Baf!!" zvrieskol naklonil sa a schytil obe moje ruky zatiaľ čo ja som vrieskala.
„Pane Bože, ty si taký idiot! Vieš ako som sa... Toto mi nerob." smial sa, keď som hovorila.
„Si zlatá keď sa bojíš." usmial sa na mňa a vystúpil.
„Och bože. Ty si niekedy taký idiot. Normálne som si chvíľku myslela, že si úžasný múdri šikovný a zrelí muž, ale ty očividne nie si."
„Počkať, a to, že som sexi?! To si o mne nemyslíš?" Dotknuto sa na mňa pozrel.
„Ty si blázon." zasmiala som sa a povzdychla si pre seba.
„Ja viem." usmial sa na mňa otvárajúc dvere od našej izby.
„Dobre, tak ja sa idem osprchovať." povedal keď sa vyzul.
„Ale ja som sa chcela odlíčiť. Ak ti to bude trvať viac ako päť minút tak ťa odtiaľ vykopnem a pôjdem tam ja!" zakričala som za ním. Vystrčil svoju hlavu spoza dverí od kúpeľne. Na jeho ramenách chýbala látka, čo mi napovedalo, že sa už vyzliekol.
YOU ARE READING
Only one signature... 2
Teen FictionPokračovanie príbehu, Only one signature... 1 Hlavná postava, menom Jasmína sa už zoznámila so svojím budúcim manželom a jeho rodinou. Doteraz bolo všetko ľahké, s úsmevom, tajomstvami, no ľahké. Všetko sa ale zmení v tejto...