„Tak čo? Ako ste dopadli." usmievala sa na nás Loren, keď dychčivo rozprávala.
„Hej. Máme bábätko. Plánujeme to ísť povedať každému osobne. Takže stále diskrétnosť." odpovedal jej Chris a chytil si ma za pás.
„Ježiš, no to som tak rada. Užite si tehotenstvo. Hlavne nech je zdravé, a krásne bude určite po vás." bolo vidno ako sa s nami teší.
„Och, ani neviete aký som mala strach. Tak fajn. Nebudem vás rušiť." rozlúčila sa s nami a naše cesty sa znova rozišli. Zatiaľ čo mi sme došli až do izby, Loren šla zrejme upratať po večeri, spolu s ostatnými.
„Konečne to tu máme pre seba." povzdychla som si a hneď ako za nami zavrel dvere, stiahla som ho do tmy.
Za krk som si ho k sebe doslova pritlačila. On sa hneď chopil vedenia a pritlačil ma k stene. Podvedome som zdvihla nohu ktorú mi zachytil vo vzduchu. Stačilo len pár centimetrov aby som cítila erekciu na mojom podbrušku.
„Ešte chvíľku mi toto budeš robiť a spravím sa len na tomto." zmrmlala som pomedzi jeho sladké pery. Ktoré mi priam vysávali dušu z tela. Pane bože, ten chlap zo mňa spraví veľmi neposlušné dievča.
„No tak to v tom prípade by sme to mladej mamičke mali spríjemniť."
„A čo šarmantný otecko? On nebude chcieť nič?"
„Otecko si počká na to najlepšie."
Vlasy mi z tváre presunul za ucho pomocou prstov. Na ktoré som dlhšie hľadela, než je zdravé. Dlaňou mi prešiel až za krk a pritlačil si ma znova ešte viac k svojej hlave.
„Kurva, prečo ťa chcem viac ako minule?!"
„No, asi preto, že nie som kurva. Preto lebo chceš dieťa. A takisto som zrejme viac sexi keď som tehotná."
„Ja viem, že si múdra. Ale nič múdre mi počas sexu nehovor. Vážne si to nezapamätám." Posadil ma na posteľ.
Stál nadomnou, sklonil sa aby ma pobozkal. Počas toho si začal rozopínať nohavice, a ja som si dala dole kraťasy. Postavila som sa znova k nemu. Stiahla som mu dole tričko, na čo sa poriadne uškrnul. Rukou som ho potlačila aby si sadol na posteľ. Sebavedomo som si sadla do jeho lona znova som ho k sebe pritiahla. Rukou na mojom chrbte si ma stiahol k sebe dole.
„Kurva, chcem ťa hneď teraz." povzdychol si už len keď som sa ho dotkla na stehne.
Ruka mi až smrteľne pomaly kĺzala po jeho pokožke vnútorného stehna. Presne tak ako to robí on mne. Teraz mu dám ochutnať jeho vlastnú medicínu. Pomaly som chytila do ruky jeho erekciu.
„No a dosť ženská, takto ma týrať nebudeš." naštval sa.
Jemne si ma nadvihol. Silno mi stlačil zadok a behom sekundy bol už vo mne. Práve vtedy sa rozrazili dvere. Kurva toto nemôže byť horšie!
„Ahoj. Prepáč, že som tu tak vtrhla ale, dala by si mi prosím tvoj Instagram?" usmiala sa na mňa Karin.
„Hej, jasné. Dám ti, ale môžeme po večeri." hrala som akoby nič.
Prisahám, že som cítila moju vlhkosť ako steká dole po ňom. Toto je zvláštny pocit. Určite si to neužíva ani on. Dobre, beriem späť. Náramne si to užíva. Aby bolo jasné, Karin nevidela čo sa deje. Paplón nás z jej pohľadu prekrýval takže videla len to že sedím na jeho nohách. Spoza zárubne sa vystrčila ďalšia hlava.
„Áno, aj o tej večeri vám chcela povedať. Že, Karin? Len, že, či idete s nami, alebo ste už jedli?" spýtal sa nás Richard.
„Jedli. Ale ďakujeme." milo som ich odmietla, za oboch.
YOU ARE READING
Only one signature... 2
Teen FictionPokračovanie príbehu, Only one signature... 1 Hlavná postava, menom Jasmína sa už zoznámila so svojím budúcim manželom a jeho rodinou. Doteraz bolo všetko ľahké, s úsmevom, tajomstvami, no ľahké. Všetko sa ale zmení v tejto...