„Takže, po anglicky alebo arabsky?" spýta sa Kat.
„Vie niekto z vás arabsky?" otočila som sa na Darlingovcov.
„Nie."
„Tak... po anglicky." rozhodla som nakoniec.
„Oukej no..."
„Nabúrali sme sa mu do počítača!"
„Pane Bože komu!!?" zhrozila som sa.
„Ježiš. Nie jemu ale jemu." povedala Kat s dôrazom na druhé slovo 'jemu'.
„Počkať, takže komu?" zarazila som sa.
„Kleinovi?" vliezol do toho Chris.
„Ježiš, veď on to viac chápe ako ty!" povzdychla si Kat, a chytila si koreň nosa.
„Ježiš kľud. Hneď sa na ňu štveš. Vieš veľmi dobre, že to nie je pre ňu práve najľahšia téma. Tak nebuď zlá." šťuchla do nej Bet.
Ako reakciu ma k tomu Chris chytil oboma rukami za ruku.
Samozrejme, že to bol náznak toho, že tu je pre mňa, že sa naňho môžem spoľahnúť a že je to moja opora. Veľmi si jeho podpory cením to naozaj, ale teraz mi to prišlo ako niečo zlé. Možno to je fóbia, ktorú mi spôsobili starý kamaráti alebo iný ľudia, ktorí mi ublížili, ktorí predstierali to, že ma majú radi a že ma podporujú. A keď som sa od nich stala priam závislá práve vtedy zmizli. Všetci do jedného.
Nechcela som mu ublížiť ak to myslel dobre a tak som si povedala, že mu ju pevnejšie stlačím, ako znak, že jeho energiu prímam.„Dobre, to je už jedno. Zistili sme čo chcel a chce docieliť tvojou minulosťou, budúcnosťou a žiaľ aj prítomnosťou." na sekundu pozrela na Darlingovcov.
To že ma chce zneužiť pomocou nich mi došlo už dávno. Veď prečo asi tu som. Keby to nechcel tak by sme sa už nikdy nevideli.„Dobre a čo má v pláne?" opýtam sa.
„Toto si pozrieš doma na USB kľúči máš všetko. To čo sme ti ale prišli povedať je to, že po tebe ide už celá rodina a aj po tvojom majetku. Hlavne naša stará mama a aj tvoj starý otec. A pár ľudí ktorý ťa chcú zabiť aby získali trón. Aj keď nechápem prečo teba, lebo šak buď ty, alebo my, ale to je vlastne jedno."
„Takže ty máš zdediť trón?" (Karin).
„Ty budeš kráľovná?" (Richard)
„To preto máš v šatníkoch toľko šiat!" (Karin)„Ja budem kráľom!!" nadšene zvolal Chris a chytil sa za hruď s úsmevom na tvári.
„Nie! Nie! Nie! A prepáč Chris, ale ty tiež nebudeš kráľom. Ja som len princezná nič viac, nasledkyňa je buď Kathryn alebo Bethany." zastavovala som ich hneď.
„Čo to trepeš?! My dve nebudeme kráľovnami. Ľud si zvolil teba, ako budúcu kráľovnú. Ty si tá ktorá bude vládnuť celým Spojeným Arabským Emirátom."
„Ale mňa nezaujíma ľud! Ja hovorím nie. Budú si musieť vybrať medzi vami. Mňa nezaujíma že sa rozhodli keď ráno vstali že hm, zvolíme si Jasmínu. Mne je to ukradnuté! Nech idú do riti!" hnev ma trochu ovládol, čím zapríčinil, že som päsťou buchla do stola.
„Tyy, netrieskaj mi tu po stole lebo ti s ním jebnem po hlave." vyštartovala po mne Kat s nervami.
„Ouh, to vážne?! Len aby tebe neskončilo niečo v hlave."
„Takže nakoniec je moja chyba že ty si sa dnes zle vyspala, lebo si mala asi blbý sen?!" zvýšila na mňa hlas, rovnako ako ona - nedržala som sa pozadu.
„Že ja som sa zle vyspala kôli snu? Nechceš ma náhodou už zobudiť?! Pretože očividne ten blbý sen trvá už celý môj život!!" praskli mi nervy.
KAMU SEDANG MEMBACA
Only one signature... 2
Fiksi RemajaPokračovanie príbehu, Only one signature... 1 Hlavná postava, menom Jasmína sa už zoznámila so svojím budúcim manželom a jeho rodinou. Doteraz bolo všetko ľahké, s úsmevom, tajomstvami, no ľahké. Všetko sa ale zmení v tejto...