Nasılsınız canlarım ben şükür iyiyim.
Bu bölüm yorumlarınızı görmek isterim. Beni şimdiden kırmadığınız için sağ olun :))
Haydi bismillahARAF DEMİR EROĞLU
-Nurum-
"Oraya gidince dikkat et kış kendini belli etmeye başladı, hele siz birde dağdasınız terledim filan diye üstünü çıkarıyım deme ve yaralamadan gel olur mu?"
(2 hafta önce)"bu gün Osmanı aşı yaptırdım canı çok acıdığı için bende azcık ağlamış olabilirim ama şu an ikimizde iyiyiz, hatta o mutlu olur diye ona kıyafet bile aldım biraz kıza benzedi ama sevdi,yani umarım sevmiştir,sence sevmişimdir?"
(2 hafta önce)"Sen karadenizliyiz diyince bende gittim hemen kendime şalından aldım"
(2 hafta önce)"Sen gideli kaç gün oldu günleri sayıyorum da bereketi kaçarsa erken gelirsin diye hani bereketi kaçmasın diye sayılmaz ya bizim ki de o hesap gibi :) "
(1 hafta önce)"Seni acaba üniformayla görmek nasip olurmu diye düşünüyorum, sence nasip olur mu?"
(4 gün ön )Yüzüne, kokusuna,gülüşüne ona ama sadece ona hasret olduğum kadın bana sevgisini veremediğini düşünen Nur yüzlüm çokta güzel belli ediyordu ben onun bana sevgisini hissedebiliyodum ama onun ağzından seni seviyorum lafı duymadan içimde oluşan o boşluk kapanmicak gibiydi.
Lakin ben sevdiğimin ağzından o lafı duyacağıma çok emindim.
"Ellerini kaldır asker"
Arkamı döndüğümde eline silahını almış beni korkutmaya çalışan bir adet Karanla karşılaştım.Arkama iyice yaslanıp konuştum."Şakalar Şakalar" elimdeki telefonu cebime attığımda gözlerini devirip elindeki silahı beline koymuştu.
"Yemiyo mu lan" sorduğu soruyla gözlerimi kapattım
"Yemiyo kardeşim" dediğimde oda benim yanıma gelip tepemde dikilmişti."E be gerizekalı sen burda gecenin bu saatinde, dağın başında, ateş menziline açık yerde deve kuşu gibi kafayı saklayınca görünmediği mi zannediyorsun,Avanak mısın sen?"
Kendisi boş boş konuşup benim beynimi darlamaktan başka birşey yapmıyordu.
"Karan Allah aşkına boş boş konuşup benim beynimi şişirme"
"aynen kardeşim kafaya keleşi yiyincede aynen böyle konuş, hem sen kimle konuşuyorsun"Oturduğum yerden ayaklanmadan önce sorusunu cevapladım.
"Hüma'nın attığı mesajlara bakıyordum naptığımı öğrendiğine göre biryerlerin rahata ermiştir artık umarım"Ben ilerlemeye başlayınca oda arkamdan söylenerek geliyodu
"Hayır yani benim kardeşim böyle değildi sen onu böyle yılışık aşıklar gibi yaptın, naptın büyü filan mı yaptırdın söylede ona göre gidip bir hoca bulalım kendine gelsin""Aynen kardeşim, ben senide görümcem merak etme"
Bana o inanmıyormuş gibi bakarken o hiç kapanmayan çenesini açtı.
"Bir kere ben evlilik düşünen bir insan değilim o ne öyle yapışık yapışık."
Derin bir nefes alıp devam ettim."Birileri daha diyordu böyle ben kimsenin peşinde sürünmem dağlarda sürünürüm daha iyi diye şimdi yüzüne bakılsa dua edicek hale gelmiş kendileri, o yüzden hiç büyük konuşma"
Kulaklıktan gülme sesleri gelince bize bakan timi gördüm doğru herşeyi duymuşlardı."Evet sayın seyirciler laf ulaşması gereken yere ulaştı"
"Ulaştı, ulaştı ses soluk çıkmadığına göre baya büyük kapak yapmışsınız komutanım" Ardınç ve yavuz dalga geçerken kulaklıktan Deryanın öksürme sesi gelmişti uyarma amaçlı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÂŞEKA
ChickLitKüçükken masumiyetle bakan gözler şimdi aşkla dolmuş,yada gözlerim şimdi o aşkı görmeye cesaret bulmuş