Selamünaleyküm herkese
Haydi bakalım güzel bir bölüm olsun
İnşAllahARAF DEMİR EROĞLU
"Allah aşkına siz ne anlarsınız be aşktan"
"Valla biz senden daha iyi aşk, meşk bilmeyiz ama komutanım bilir, değil mi komutanım"
Ayaza karşılık bana laf atan Alparslan'a baktım
"Lan oğlum ne arlanmaz insanlarsınız siz be,o kadar ceza veriyorum yok, hep çene hep çene.Benzediniz iyice elinde çekirdek mahallede etrafı izleyen teyzelere hee.""Ama komutanım napalım yani askeriyede hiç bir olay yok, ses yok bişey yok, şöyle bir kavga olsa kötü mü olur."
"Kötü olur ardınç, varya iyiki evlendin azcık büyürsün dedik sen burdakilerden daha beter çıktın" bana dudağını büzerek bakan Ardınç'a baktım resmen beni sinir küpü ediceklerdi.Yanımdaki yastığı alıp suratına attım.Diğerleri gülerken beynimi çatlatıcak olan baş ağrısıyla daha da sinirim bozuluyordu.
"Lan oğlum, yenge mi bu hale getirdi lan seni" diyen Ayazın yüzüne bu sefer o atmıştı yastığı.
"Ne sırıtıyon lan ne sırıtıyon,senide görcez evlen bir sen benden daha beter olucaksın""Allah korusun ben dağlarda sürünürüm ama bir kadının arkasından sürünmem, bu dizler sadece Allaha bükülür o kadar."
Göğsünü gere gere ayakta duran bir adet beyin yoksunu olabilecek şahısa baktım.
"uçucaksın birazdan Ayaz yavaş uç yerlere sermesinler aslanım seni. Yoksa fena tükürdüğünü yalatırlar sana.""Komutanım benim ya hep mi akıllı olur be. Zeka fışkırıyor zeka."diyerek yanıma gelen Ardınç'a baktım
" Bence daha fazla yanaşma Ardınç yoksa biyerlerine yiyiceksin mermiyi"
Deryanın sözleriyle, benim bakışlarım
Arasında duraklayıp yerine sessizce geçmişti Ardınç hele şükür bunu anlaya bilmişti.Daha fazla burda kalmamak için ayaklandım kapı ben açmadan sertçe açılmıştı.
Neye uğradığımı bilemeden sırtım duvara çarptığında acıyla dişlerimi sıktım. Karşımdaki yüze baktığımda sinirle bana bakan Karan Deniz'e baktım.
"Noluyo Lan"diyerek bağırdığımda yakalarımdan tutup o da bağırmaya başladı."Asıl sana noluya lan, haa asıl sana ne oluyor.Hani nerede o her operasyondan başarıyla dönen Araf,Hani nerede o rozetler verilen Üst teğmen haa nerede" diyerek kükreyen Karan'a baktım
Tabi yüzüme atılan yumruğu yemem de bir oldu.Ben dudağımı silerken arkadan onu tutmaya çalışan Asaf ve Yazvuza da bağırmaya devam ediyordu.
"Bırakın lan beni bu Adinin yüzünü dağıtmak bana farz oldu,bırak."Son söylediği laflar ağırıma giderken bu benim için son damlaydı.Suratına yumruğu geçirip bağırmaya başladım.
"Hani lan senin kardeşliğin beş paralık mıydı lan haa, beş paralıkmıydı.Kime sığar lan bu kime sığar."
"O kardeşlik benim canımı yakmadan önceydi Araf Demir, sen en büyük hatayı yaptın"
"Ne canından bahsediyorsun sen ne canından, ben sana zarar vericek bir adamıyım "
Sorumun cevabını alamadan içeriye Albay girmişti."Noluyo burda ha Noluyo, ne bu rezillik, kaç yaşına gelmiş adamlarsınız, hala daha çözemiyormusunuz derdinizi"
"Bu dert öyle bir dert değil Albayım, bu dert benim kardeşim saydığım insanın, kız kardeşime sahip çıkamaması"
Duyduğum sözlerle yerimde kala kaldım.Hümadan mı bahsediyordu, o muydu gerçekten, yıllar önce gördüğüm o kız mıydı Hüma.
"Senin kız kardeşin miydi o.. Hüma mıydı yani" laflar ağzımdan dökülemezken dengem şaşmıştı resmen.
Yüzüme nefretle bakan kardeşim dediğim insana baktım.
"Benim kardeşimdi o seneler önce tanıştığın, benim kız kardeşimdi o defilesini mafettiğin" içimdeki o azap bu sözlerle harlanırken ne yaptığı bilemedim, nefes almayı unuttum.
"Yeter daha fazla rezil etmeyin kendinizi, zaten bu olay için akşam hepiniz özür diliceksiniz Hüma dan ona göre hazırlanın" diyerek çıkan Albayın arkasından bakakaldım ve onun arkasından şiddetle çıkan Karana.
Yine onunla mı karşılaşıcatım, benim yüzümden yaralanan yüzünü, benim yüzümden tökezleyen vücudunu ama yinede masumca yüzüme bakan gözlerinimi görücektim.
Kendimi affetmezken, bana sorduğu o soruları, kendini suçlayıp ağlayışını, yinede içinde insanlara ümit veren yanını mı görücektim.
Özür dilemek bile onun karşında bir suçken o beni affedicekti.
Benim tanıdığım kız orada hala gözlerinde ve kalbinde yaşıyordu çünkü...Bölümü nasıl buldunuz bence çok etkileyiciydi.
Sizce Arafın bu düşünceleri neyden dolayı böyle?
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere
Kendinize iyi bakın, hoşçakalın<3Oy vermeyi unutma
👇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÂŞEKA
Chick-LitKüçükken masumiyetle bakan gözler şimdi aşkla dolmuş,yada gözlerim şimdi o aşkı görmeye cesaret bulmuş