Prológus

267 9 0
                                    

  Viharos éjszaka volt. Az égiek tomboltak. Nem merészkedik ki ilyen időben senki. Az utcák üresen álltak. Egyszer csak egy halk pukkanás hallatszódik, melyet a hatalmas dörrenésektől és a szél süvítésétől alig lehet hallani.

   Egy csuklyás alak tűnik fel a sötétben. Nehezen, de az alakjából kivehető, hogy nő. Köpenye alatt, két gyermeket bújtat.
Mindkettejük sír. Félnek.

   A nő, egy nagy, tiszteletet parancsoló ház elé ér. Grimmauld tér 12. A Black ház.
 Néhány másodperc hezitálás után az ajtó elé lép, és kopog. Hamarosan ajtót is nyitnak neki, s egy kis termetű, denevér fülű lény jelenik meg a vésett, kissé kopottas ajtóban. Sipor a Black család házimanója.

   A manó mikor megpillantja gazdáját, utat enged neki, s a nő amint belép az étkező felé veszi az irányt. Ott leteszi a gyerekeket egy-egy székbe, és leveszi a csuklyáját. Így már tisztán kivehető gyönyörű arca, ébenfekete vállig érő haja és ónix fekete szemei. Aki ismeri a bátyját hamar rájön a hasonlóságokból hogy a nő aki vele szemben áll nem más mint Perselus Piton húga, Elladora Prince.

  -Regulus gyermekei. Ifjabb Regulus Arcturus Black és Corvus Elladora Kepler Black. Nem tudom mennyi időm van még vissza. Ha a méregre találnék is ellenszert, nincs elég időm elkészíteni. Bizonyára hamarosan ide érnek, hogy megöljenek. A gyerekekről nem tudnak. Arra kérlek, helyezd őket biztonságba, ha nem is viszed el őket rokonhoz, az se baj, akkor inkább maradjanak itt, csak ne essen bántódásuk– a házimanó csillogó szemekkel nézett egykori gazdájának gyermekeire, majd vissza vezette tekintetét  Elladorára és megszólalt.

   -Sipor gondoskodni fog róluk. Sipor minden tőle telhetőt megtesz értük– sipította a manó, magas hangján.

   -Köszönöm Sipor– a nő még egyszer utoljára megölelgette a két csöppséget, majd megfogadva magában, hogy erős lesz és nem néz vissza, csuklyáját felkapva indult ki a viharos éjszakába.

    Azon az estén a két gyermek egyszerre sírt fel, és Sipor akkor már tudta, hogy az ő jóságos Regulus gazdájának felesége, az akkor már Elladora Black-ként ismert nő távozott az élők sorából.

    Telt az idő, majd elérkezett a nap mikor a varázslóvilág egyszerre lélegezhetett fel. 1981. október 31. A Nagyúr eltűnése. Sipor meglepődve hallotta a hírt, miszerint a véráruló Sirius, Azkabanba került. De nem sokáig foglalkozott ezzel, hiszen az akkor már több, mint másfél éves ikrekkel kellett foglalkoznia.

    Pár héttel később felkereste a Malfoy családot. Tudta, hogy amíg a Nagyúr él és virul, veszélyes lenne őket felkeresni, így csak hetekkel később került erre sor.

    Mikor odaért, a család és az épp vendégségben lévő Perselus is meglepődve méregette a gyerekeket, hiszen rájuk nem számítottak. Végül a családfő Lucius Malfoy szólalt meg elsőként.

    -Sipor kik ezek a gyerekek?– míg a házaspár értetlenül, Perselus elgondolkodva fürkészte őket. Pontosabban a kislányt. Túlságosan is ismerős volt neki de nem tudta honnan.

    -Regulus és Elladora gazdám gyermekei. Ifjabbik Regulus Arcturus Black és Corvus Elladora Kepler Black. Elladora gazdám, halála előtt arra kért helyezzem őket biztonságba– ledöbbenve hallgatták a manó szavait, de talán még így is, Perselus volt a legjobban megdöbbenve, hisz ugyan tudott róla, hogy húga Regulus-szal házasodott, a gyermekekről fogalma sem volt.

    A házaspár, bár beakarta fogadni a gyerekeket, hisz a szüleikkel jó barátságot ápoltak, nem tudták Perselus fel akarja e őket nevelni. Végül megegyeztek abban hogy a fiatal professzor fogja őket nevelni és tanítani, viszont a Malfoyokkal is legalább havonta találkozgatnak, így az ilyenek, mint a kviddics, vagy a zene és nyelvtanulás sem maradnak ki.

Black ikrek (HP FF.) SzüneteltetveWhere stories live. Discover now