1.6. Aggodalmak

141 5 0
                                    

  Az emlék az egyetlen dolog, ami soha nem vehet el tőlünk senki.

  A napjaim nagyrészt a könyvtárban és a Rengetegben töltöm. Próbálok oda figyelni a Reggie-vel és Perselussal való kapcsolatomra, de akármit csinálok csak egyre távolabb kerülök tőlük.
Ma van Halloween napja. Már alig várom a vacsorát! 

  A nap nagy részét Draco-val és a fiúkkal töltöttem. Kezdem érteni miért mondja azt Persi és Reggie hogy töltsek már egy kis időt lányokkal, vagy hogy legyek már lányosabb. De hát nincs mit tenni. Én így vagyok tökéletes. Nem vagyok egoista! (Csak egy kicsit)

  Hamar elérkezett az este. A Nagyterem csodálatos volt. Mindenhol denevérek röpködtek, tökök díszelegtek és a hangulat remek volt. Nem sokkal később a vacsora is megkezdődött, ami fenséges volt.

  Majd egyszer csak berontott Mógus.

  -Egy troll lent a pincében!- és elájult. Összenéztünk Reggie-vel és megforgattuk a szemünket. Míg mindenki felpattant és üvöltözni kezdett mi csendben vártunk Dumbledore parancsát. Végül azt mondta hogy prefektusok kísérjenek mindenkit a klubhelyiségbe. Nagyszerű! ÉS MI VAN VELÜNK?! Idő közben észrevettem hogy Reggie eltűnt mellőlem. Hol lehet? Ó, Merlinem remélem nem keresi meg azt a dögöt.

  Már mindenki befejezte a vacsorát és fel is mentek aludni de Reggie még mindig nincs itt.
Addig tanakodtam azon hogy mit tegyek hogy elindultam szólni Perselus-nak. Elégge meglepődtem a látványtól ami bent fogadt.

  Éppen a lábán lévő sebet ápolta le, ami ránézésre harapás nyomnak tűnik. Néhány másodpercig meredten bámultuk egymást, majd felocsúdva a döbbenetemből, villámgyorsasággal oda szökkentem és segítettem neki.

  Mikor ezzel végeztünk elég volt a szemembe néznie hogy tudja, nem ússza meg magyarázat nélkül.

  -Azért tiltott a harmadik emeleti folyosó mert őriznek ott egy tárgyat, és tartózkodik ott egy háromfejű kutya is. Az harapott meg.

  -És miért mentél te oda?

  -Mert valaki elakarja lopni. De azt nem fogom megmondani hogy ki.

  -Nem is kell. Tudom hogy Mógus akarja ellopni- válaszoltam rezzenéstelen arccal. Őszintén megdöbbent ami most az arcán is latható volt.

  -Mégis honnan?

  -Onnan hogy mindig elkap egy megmagyarázhatatlan sötét érzés a közelében, és a turbánja felől is furcsa suttogásokat hallok. Olyan mintha engem hívna. Vonz magához.- merengtem el pár pillanat erejéig, majd észre vettem Perselus rémült arcát.

  -Ez nagyon nem jó! Mi az hogy vonz?! Holnap reggeli előtt elmegyünk Dumbledore-hoz! Ha tényleg rosszban sántikál akkor az igazgató úrnak tudnia kell minden részletről!- nézett rám komolyan. Én csak megszeppenve bólintottam.- Egyébként hogy hogy ide jöttél? Baj van?- kezdett el rögtön aggódni.

  -Nem tudom hol van Reggie! Végig ott vártam a klubhelyiségben de nem jött! Mindenkit megkérdeztem de senki nem látta! Ezért jöttem ide.

  -Nem kell aggódnod. Ma a Griffendéleseknél alszik ugyanis hőskomplexusos és segített Potteréknek legyőzni a trollt. Mivel nem akarták hogy egyedül bolyongjon a kastélyban ezért náluk alszik.- mesélte el a történteket amin eléggé meglepődtem. Ennyire jóban lenne Potterékkel? Miért ment oda segíteni? Elmélkedésemből Perselus hangja szakított ki.- Ahogy látom te viszont mostanság nem igen aludtál.- utalt a sötét karikáimra és a szokásosnál is sápadtam bőrömre.- Történt valami?

Black ikrek (HP FF.) SzüneteltetveWhere stories live. Discover now