1.1 10 év és bagolyposta

200 11 1
                                    

A sebeket alakítsd bölcsességgé, hagyd, hogy a múltad érted dolgozzon.

  10 év. Körülbelül 10 éve hogy én és a bátyám Perselussal a nagybátyánkkal élünk. Emellett sokszor járunk a Malfoy családhoz. Náluk tanultunk meg zongorázni és kviddicsezni. Utána megkértük őket hogy tanítsanak nyelvet is, így tanították meg a franciát.


  A szabadidőnkben pedig a másod unokatestvérünkkel, Draco-val voltunk, vagy az én esetemben tanultam, olvastam, művelődtem. Az évek alatt Draco olyan lett nekem és Reggie-nek mint egy testvér.


  Év közben a Roxfortban voltunk ugyanis Perselus bájitaltant tanít. A diákok rólunk nem tudnak mert Pers úgy gondolta elítélnének és bántanának a nevünk miatt. Hisz gondolom senkinek nem kell bemutatni a Black családot. Halálfalók, tömeggyilkosok és vérmániások. A külvilág ezt látja. Visszatérve az évekre, az étkezéseket a lakosztályunkra kaptuk, és amíg a diákoknak órájuk volt, mi a könyvtárba lopóztunk, néha még a tiltott részlegről is hoztunk ki könyveket. Az évek alatt többször is jártunk a Tiltott rengetegben (amiért nem egyszer kikaptunk) és sokat jártunk Hagridhoz az iskola vadőréhez. Mindig sokat mesélt legendás állatokról amikért Reggievel mániákusan rajongunk. A másik mániánk a bájitalok. Persi mindent megtanított róluk amit csak tud.


  Ami a kinézetünket illeti hasonlítunk is, meg nem is. Reggienek rövid kissé hullámos fekete haja van van és heterokrómiája. Az egyik mélykék, míg a másik szeme fekete. Átlagos testalkata és magassága van. Perselus, Cissy és Lucius mindig azt mondja a heterokrómiát kivéve egy az egyben úgy néz ki mint apa.


  Nekem fekete göndör hátközépig érő hajam van és ugyanolyan szemem mint a bátyámnak. A testalkatom és a magasságom is átlagos. Azt mondják a szememet leszámítva úgy nézek ki, mint Bellatrix nénikém.


  Viselkedésre és személyiségre szinte ugyanolyanok vagyunk a bátyámmal. Mindig higgadtak, és nagybátyánk legnagyobb bánatára megtanultuk elrejteni az érzelmeinket is. Így csak azok előtt mutatjuk meg érzelmes oldalunkat akikhez közel állunk. Általában olvasni, viccelődni, másokat idegesíteni, és tanulni szoktunk. Az utóbbi időben például legilimenciát és okklumenciát gyakorlunk. Persze ha egymás között vagyunk sokat nevetünk és kikészítjük Perst az egyszerre beszéléssel.


  Hát ennyi lenne rólunk. Most térjünk át egy kicsit a mára. Tudjátok hányadika van? Nem? Segítek január 7. És tudjátok mi van ma? Hát a szülinapunk! Ma érkezik meg a Roxfortos levelünk. A hetet a Malfoy családnál töltjük így a levél is ide érkezik.


  Ma szinte egész nap kint voltunk és kviddicseztünk mikor Reggie felkiáltott.
  -Bagoly! Dora ott egy bagoly!


  -Suhanok!- kiáltottam vissza és már száguldottam is. Amikor leszálltunk azonnal ott teremtek a baglyok a leveleket elvettük és már el is szálltak.


  -Háromra bontsuk föl. Egy! Kettő! Kettő és fél...
  -Reggie!
  -Három!

ROXFORT
Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskola
Igazgató:Albus Dumbledore (Merlin‐díjas, Bűbáj-rend arany fok., okl. főmágus, Legf. Befoly. Nagym., Nemzetk. Szöv. elnökh.)
-------------------

Tisztelt Black kisasszony!
Örömmel értesítjük hogy felvételt nyert a ROXFORT Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolába. Mellékelten megküldjük a szükséges tankönyvek es felszerelési tárgyak listáját.
A tanév szeptember 1-jén kezdődik. Legkésőbb július 31-éig küldjön baglyot nekünk.
Tisztelettel:

Minerva McGalagony
Igazgatóhelyettes

Black ikrek (HP FF.) SzüneteltetveWhere stories live. Discover now