2. 1. Évkezdés és különórák

107 5 0
                                    

 
Z

okogtál már belül annyira, hogy kívűlről csak az űr látszódott a szemedben?

A második év Regulus és Dora számára viszonylag hamar eltelt. Legalábbis Dora részéről. A bátyjáról ez már nem mondható el. 

  Kezdjük az elejéről. Az Abszolúti bevásárlásnál és a vonat útnál nem történt nagy drámázás. Dora és Reggie a nyár folyamán próbálkoztak újra visszarázódni a régi kerék vágásba. Természetesen Dora bocsánatot kért a vonaton való viselkedéséért és azt mondta bár nem lesznek puszi pajtik megpróbál kedvesebben állni Potterhez és a kis barátaihoz. 

  A lakomán azonban Reggie-nek és Dora-nak is feltűnt, hogy a Griffendéles trióból csupán az egyetlen lánytag ül az asztalnál. Reggie persze egyből a legrosszabbakat feltételezte míg Dora csak megvonta a vállát és lehuppant Draco és Blaise közé. Nem kellett sok idő és Dora is csatlakozott a beszélgetésbe.

  Eközben Regulus csak forgolódott és tekintetével kereste barátait. Vajon hol lehetnek? Bajuk esett? Betegek? Pár pillanattal később Dumbledore, Piton, és McGalagony, Frics hívására kimentek a nagyteremből amiért Reggie még jobban aggódni kezdett.

  Már a vacsorának is vége lett mikor Perselus igen csak zabosan beviharzott a nagyterembe, mellette Dumledore-val aki szintén nem tűnt túl nyugodtnak. Bár Regulus nem akart de muszáj volt neki is vissza térnie hálókörletébe és álomra hajtania a fejét, nem tudván mi lehet két legjobb barátjával.

  Másnap reggel az ikreket korán kidobta az ágy így mindketten hamar felmentek a nagyterembe reggelizni. Tíz perce lehettek ott és beszélgettek csöndesen míg meg nem érkezett a két elveszett, nem is olyan gyámoltalan bárány. Reggie persze azonnal felpattant nem is törődve húgával, és jól megszorongatta a két jómadarat. Ezután beszélgetésbe is elegyedett velük ott hagyva Corvus-t a Mardekár asztalánál egyedül, és boldogan kezdett el a skarlát és arany színekben pompázó asztal felé sétálni. 

  Corvus próbálta nem szívére venni bátyja viselkedését ami elég nehéznek bizonyult tekintve hogy a lány éppen most akarta megosztani vele a hírt hogy idén a rohamai miatt Dumbledore- hoz fog különórákra járni.  Szomorkodásából Draco és Blaise szakították ki, akik mellé lehuppanva beszélgetésbe invitálták a lányt.

  Egy kis idő elteltével a nagyterem egyre jobban elkezdett megtelni. A sok hangoskodó gyerek zsivaját az éppen akkor érkező bagolyposta szakította félbe. Sok gyerek elé szállt bagoly. Volt akinek a családja küldött valamit, volt akinek barátok, volt a kinek a Reggeli Próféta érkezett meg. 

  Corvus-nak érkezett egy szám a Reggeli Prófétából és kapott egy, a Roxfort pecsétjével ellátott levelet is. Már épp felakarta bontani amikor meglátta rajta az írást. Csak akkor bontsd fel ha egyedül vagy. Dora kissé furcsállta de azt gondolta biztos az új órái miatt küldték és nem akarják elhíresztelni ezt a kivételes bánásmódot.

  Már épp folytatni akarta a reggelizést amikor egy fülsüketítő kiabálást hallott. Felnézve látta ahogy Weasley éppen a rivallóját hallgatja, mellette a megszeppent Potterrel. 

   -ELLOPNI A KOCSIT, AZON SE CSODÁLKOZTAM VOLNA, HA KICSAPNAK, KERÜLJ CSAK A KEZEIM  KÖZÉ, ESZEDBE SE JUTOTT, HOGY APÁD ÉS ÉN MIT ÉLTÜNK ÁT, AMIKOR MEGLÁTTUK HOGY ELTŰNT (...)

  Ezt hallva Dora kérdő pillantásokat lövellt bátyja felé. Az csak intett neki és felpattanva kiindult a nagyteremből, háta mögött húgával.  Miközben a kastély falai között bolyongtak Reggie bele kezdett  a történetbe, amit húga elképedve hallgatott végig. Pár perc csönd után végül Dora megszólalt.

Black ikrek (HP FF.) SzüneteltetveWhere stories live. Discover now