1. 7. Emlékek, származás és évzárás

116 6 0
                                    

Tudod mi a legszomorúbb? Látni egy mosolyt, ami mögött nincs boldogság...

  Nem tudom mióta vagyok eszméletlen. Ha jól számolom talán egy hete hogy elájultam. Minden nap hallom ahogy az ajtóban állva Reggie könyörög azért hogy bejöhessen. Minden nap legalább tíz percig érzek egy szorítást. Perselus amikor csak teheti idejön, és mivel csak tíz percig lehet itt, igyekszik bele sűríteni tíz percbe mindent. Próbál beszélni hozzám, próbál a fejembe mászni hogy megtudja legalább itt boldog vagyok e. Mindeközben én próbálkozok hogy legalább egy kicsit megtudjam szorítani a kezét vagy valami.

  Még abban sem vagyok biztos hogy fel akarok e ébredni. Itt olyan jó. Elkezdtem apa életét végig nézni. Végre láthatom miért vesztette életét. Már  közel vagyok hozzá.

  Horcrux. Voldemort horcruxát akarja elpusztítani. Már nála van, kicserélte. Óh neee... inferusok! Sipornak adta a medált. Azt kéri pusztítsa el. Magával ragadják, levonszolják a víz alá.

  Eközben a javasasszony próbálta lenyugtatni a verejtékező és ziháló lányt. El sem tudta képzelni mit álmodhat.

  Ekkor rontott be Perselus mögötte Dulmbledore-val és McGalagonnyal. Piton amint meglátta mi történik Dorával odaszaladt és megragadta a kezét. Az elméjébe akart jutni. Ahhoz hogy lenyugtassák tudni kéne hogy mi a baja.

  -Miféle roham ez Poppy?– kérdezte Minerva miközben Perselus vállát szorongatta. Tudta hogy mennyire félti Perselus a Black lányt.

  -Fogalmam sincs. Egyszer csak elkezdődött. A láza hirtelen felment arra adtam már lázcsillapítót. De szerintem jelenleg nem fizikai betegségben szenved.– mondta a Madam.

  -Akkor mégis miben?– kérdezte Dulmbedore föltápászkodva, ugyanis eddig ő is a lány oldalán térdepelt a kezét szorongatva a legilimenciát próbálgatva. Az idős mágus most kíváncsian meresztette kék szemét az asszonyra.

  -Szerintem mentális eredetű. És valószínűleg emlékeket él át. A minap hallottam kuncogni is. De lehet hogy nem emlékek. Annak is megvan a valószínűsége hogy a képzeletében alkotott magának egy felhőtlenül boldog jelenetet és azt élte át. Most úgy tűnik egy rosszabb dolog történt.

  Corvus teste lassan elkezdett lazulni. Már nem rángatózott. Már csak könnyek futottak lefelé az arcán.

  A professzorok felváltva egymást maradtak mellette. Napközben is és este is. Féltették ezt kár lenne tagadni.

  Eközben Dora már elkezdte anyja életét nézni. Látott egy férfit. Egy fehér hajú heterokrómiás férfit. Mint én és Reggie! Jutott eszébe hirtelen a gondolat. Látta ahogy ez a férfi találkozik a nagyanyjával. Elieen mindig Gellertnek szólítja. 

  Furcsa nekem ez a férfi olyan ismerős. De biztos vagyok benne hogy még nem találkoztam vele. Gellert. Ez a keresztneve, a vezetéknévét még nem sikerült megtudnom.

  Ahogy telt az idő úgy nézte végig Corvus a férfi és a kor leghatalmasabb varázslójának párbaját. Innét már tudta hogy ez a férfi nem más mint Gellert Grindelwald. De miért találkozgatott az én nagyanyámmal? Tette föl magának a kérdést.

  Tovább nézte az emlékeket. Idő közben Gellertet bezárták a Nurmengardba. Aztán rájött hogy miért volt ez fontos. Ugyanis kilenc hónappal később megszületett Elladora Grindelwald ismertebb nevén Elladora Prince később Black.

  Gellert Grindelwald unokája vagyok! Csapta fejbe a lányt a felismerés. Sokkosan folytatta anyja életének nézését. Mikor a halálához ért alig bírta nézni. A zöld villanást soha nem fogja elfeledni.
  Ekkor elkezdett ébredezni. Hirtelen felszisszent. A jobb alkarjában égető fájdalmat érzett.
  Oda kaptam kezem a pontra és felhúztam a pólóm ujját. A halál ereklyéninek jele! Nyílt tágra a szemem. Erről a jelről nem szólok senkinek ez az én titkom marad.

Black ikrek (HP FF.) SzüneteltetveWhere stories live. Discover now