3. 3. Az élet kemény rúgása

129 7 0
                                    

SOHA A KURVA ÉLETBE NE ÉLD BELE MAGAD SEMMIBE!

  Ellának megsokszorozódtak a látogatásai a Tiltott Rengetegben. A fák míg másokra a frászt hozták, a lány számára nyugodtságot sugároztak. Éjszakánként szökött ki, s a markában pislákoló kék tűzzel világított.

  Ezen az estén is kilopózott. Néhol összetalálkozott egy két kentaurral, vagy hippogriffel. Az erdő mélyére vándorolt be, ahol szinte már semmi fény nem volt. Meglepően gyorsan haladt az animágiával, így már ma esedékes az átváltozás. A tünetek egyre csak erősödtek az elmúlt napokban. Dora többször került ez alatt az egy hét alatt gyengélkedőre, mint az elmúlt három év alatt összesen.

  Október harmincadikát írunk. Holnap Halloween. Ez azt jelenti holnap mindenki teletömi magát édességgel, majd a nagyobbak az otthonról, vagy a faluból csempészett alkohollal elmulatozzák az estét.

  Időközben a lány egy tisztásra ért. Sokan azt hiszik a Tiltott Rengeteg teljesen benőtte ezt a területet, de aki ismeri az erdőt, az tudja, hogy a közepén nincsenek növények fűn, és néhány elszáradt cserjén kívül. Kissé ijesztő, ugyanis az ember akármerre néz, sötétséget lát.

   A tisztás közepén egy magas, idős férfi állt. Talárt és csúcsos süveget viselt. Korunk legnagyobb varázslója, azaz Albus Dumbledore, most kedélyesen mosolygott az érkező lányra, s derűsen hunyorgott félhold alakú szemüvege mögül.

  -Üdvözöllek Corvus! Az elmúlt napokban észrevettem, hogy felerősödtek a tüneteid. Reménykedtem abban, hogy ma kijössz az erdőbe. Szerettem volna szemtanúja lenni az átváltozásodnak- magyarázta meg ittlétét.

  -A bájitalomat is kihoztam. Nagy a valószínűsége, hogy ma végre átváltozok. Vihar készül, ha jókor iszom meg a főzetet, s időben kimondom a varázsigét, még ma szemtanúja lehet az eseménynek, igazgató úr- már nem neheztelt annyira az idős professzora. Beletörődött, hogy neki ez a sorsa.

  Lassan elkezdett cseperegni, melyből hamar vihar alakult. Az égiek tomboltak. Dumbledore esernyőt csinálva pálcájából félre húzódott. Ha Ella nagy állattá fog változni, akkor veszélyes a közelében lenni. Ha ne adj Merlin sárkánnyá változik, egy mozdulatával képes lenne bármit elpusztítani, ami éppen az útjába kerül.

ELJÖTT AZ IDŐ!

   Dora felhörpintette a bájitalt, majd a megfelelő igét kántálva, várta a villámcsapást. Hamar meg is érkezett az első, amely hajszálpontossággal csapódott a lányba. Aki jól előkészült, a csapáskor nem érez fájdalmat, így Ella sem érzett.

  Átváltozás megkezdődött. A lány elkezdett összemenni, majd négykézlábra érkezett. Teste elkezdett szőrrel beborulni, végtagjai pedig mancsokká alakultak át. Arca megnyúlt, és szintén beborult szőrrel.

  Pár perccel később már teljes valójában láthatóvá vált, az animágia tanulás eredménye. Először egy nagy, fekete farkasnak tűnik. Ella megrázta magát, majd mikor valami furcsát érzett a hátán, elkezdte azokat is mozgatni. Kitárta az újonnan növesztett végtagjait. Dumbledore szemüvegét levéve sétált közelebb. Nem akarta elhinni amit lát. Nagyon ritka, hogy valaki animágus alakja mágikus lény legyen.

  Nagyjából két méteres volt, szárnyai másfél méteresek. Éjfekete bundája volt, melyben fehér pontok is megbújtak, s aki szemfüles az rájött, hogy ezek a holló csillagképet ábrázolják. A lány beakart pillantani az előtte álló férfi elméjébe, hogy lássa magát. A mágus rájőve a fiatal szándékára bepillantást adott neki az elméjébe, így a gyermek is megcsodálhatta magát.

Black ikrek (HP FF.) SzüneteltetveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora