Kibírni mindent s menni mindig tovább, még akkor is, ha nem élnek már benned Remények és csodák.
Az események csak úgy pörögtek a kastélyban. Idő közben újabb merénylet történt. Ezúttal Justin Finch-Fletchey és Félig Fej Nélküli Nick esett áldozatul. Az esetből megint Potter került ki gyanúsítottként, ugyanis a helyszínen találták meg.
A téli szünet is elérkezett. A Black ikrek ezúttal is a kastélyban töltötték az ünnepeket. Bár megtehetnék hogy a Malfoy családnál legyenek az ünnepek alatt, de sokkal jobba szeretik Perselussal együtt ünnepelni a karácsonyt. Mindig találós kérdésekből és matematikai feladatokból kell kitalálniuk, hol vannak elrejtve az ajándékaik. Új évkor pedig saját kezűleg készítenek csillagszórókat és tűzijátékot. Számukra ez a tökéletes ünneplés.
Reggie az Istenért sem halasztaná el ezt a kis családos programot, most viszont egy másik ok is párosul ahhoz, hogy miért marad a kastélyban. Ő, és a Golden Trió azt tervezik, hogy százfűlé-főzet segítségével, becsempészi őket a Mardekár klubhelyiségébe, és kikérdezik Dracot hogy szerinte ki az utód. Ha ő nem tudja, akkor ha szerencséjük van, még lesz idejük Dorát is kifaggatni.
Ma fog történni az akció. Már minden kész van. Úgy gondolták, tervük tökéletes. Csak ezzel egy gond volt. Az egyik ember akit kiakarnak kérdezni, kiváló legilimentor. Dora már az elejétől fogva tudja mit terveznek. Végig nézte az egész bájital készítési folyamatot. Látta az összes hibát. Tudta hogy sehogy sem fogják tudni tökéletesre csinálni, hisz Granger hiába hiszi hogy okos, fabatkát sem tud, pláne nem az olyan bájitalokról mint a százfűlé-főzet. Lehet hogy ő azt gondolja a nagy könyves tudásával hogy, képes megfőzni egy ilyen komplikált főzetet, ez korántsem igaz. A meghajtófűből például igaz, hogy a könyvek 3 adagot írnak, aki ténylegesen érti a dolgát, tudja hogy 3 és fél adagot szoktak beletenni azért, hogy több ideig és jobban hasson.
Éppen a klubhelyiségben olvasott, mikor ránézett órájára. Regulus hamarosan hozza a bandáját, Draco kíséretében. Tudta hogy Harry, Monstroként fog belépni a helyiségbe, Ronald pedig Crack formájában. Ahogy azt is megtudakolta már, hogy Granger nem fog jönni, ugyanis Millicentnek macskája van, a talárján pedig rengeteg szőr található. Magában jót röhögött amikor megtudta hogy, a folyton tudálékos lány most megszívja.
Már hallotta a túloldalról a hangokat, így magára egy kiábrándító-bűbájt szórva, kíváncsian várta a jelenetet. Nem is kellett sok idő, a négyes megérkezett, majd elhelyezkedve elegyedtek beszélgetésbe. Draco először az Arthur Weasleyről szóló cikket mutatta meg nekik, miközben kárörvendve, s apja minisztériumi posztjával hencegve röhögcsélt. Dora persze átlátott a szitán. Tudta hogy másod unokatestvére igazából csak irigy a Weasley családra. Irigyelte hogy olyan boldogok, még ha pénz szűkében is van a família.
Aztán jött végre a lényeg. Rákérdeztek ki lehet az utód. Draco persze azonnal elkezdte hogy fogalma sincs, de ha tudná segítene neki. Erre Corvus csak a szemét forgatta. Belenézett a fejükbe, és majdnem hangosan felröhögött. Ezek komolyan azt hitték Draco az utód? Majd feltett az ál-Crack egy olyan kérdést, amitől Dora teljesen megmerevedett.
-Nem lehet hogy esetleg Corvus az utód?- A döbbent tekintetekre pedig azt válaszolta hogy ő is párszaszájú mint Potter, és gyanús hogy sosem lepődik meg az új merényleteken.
-Ne légy már bolond Crack! A húgom nem lehet utód! Egyrészt azért mert akkor én is az lennék, másrészt pedig tudom, hogy Dora sosem tenne ilyeneket. A párszaszájúságot bár én sem tudom megmagyarázni, hidd el ő is ugyanúgy meglepődik az áldozatokon. Csupán ő ezt elrejti. Te is tudod hogy nincs könnyű élete, emellett pedig még rendkívül makacs is.- Regulus most olyan szúrósan nézett Ronaldra, hogy félő volt nekiugrik. Dorát ez megkönnyebbüléssel töltötte el, hogy testvére kiállt mellette, és tisztában volt azzal is, hogy a Weasley fiú ezután egy jó alapos fejmosást fog kapni.
YOU ARE READING
Black ikrek (HP FF.) Szüneteltetve
FanfictionMit szólnál, ahhoz, ha azt mondanám, Regulus Black nem halt meg utód nélkül? Márpedig ez így van! Ikrei lettek, nem is akárkitől. A híres Elladora Prince az anyjuk! Hé! Hallottál már a Black Ikrekről? Azoknak vannak még leszármazottai? Hé! Hallottál...