2. 2. Bonyodalmak hangja

107 6 0
                                    

Játszom a kemény lányt, akit nem érdekel semmi, mégis...
Akár egy szó is a padlóra tud tenni...

  A napok és a tanórák csak úgy elrepültek.  Reggie és Dora bár jelentősen kevesebb időt töltöttek együtt, a tavalyihoz képest nagyon jól megvoltak. Legalábbis látszatra. 

  Dora-nak nem igazán váltak be még a különórák. Az iskolába érkezés óta már 5 rohama volt. Szerencsére sikerült mindig úgy eljutnia a szobájába hogy a talárjába tudta rejteni sérült testrészeit és a megégett ruhadarabokat. Hála az égnek Regulus elől el tudta rejteni, nem akarta hogy bátyja a szokásosnál is többet aggódjon érte. Viszont Perselus és Dumbledore előtt ezt már nem rejtegethette és nem is tagadhatta. Persi mindig leápolta a sebeit és mindig rendbe hozta az égett ruhadarabokat.  Dumbledore pedig próbált oda figyelni arra hogy ne essen túlzásba és hogy egy pillanatra  se menjen ki a fejéből hogy Elladora még gyerek és nem szabad túlterhelni, ami elég nehéz feladatnak bizonyult, tekintve a lány lelkesedését és azt is hogy minden órán szinte hibátlanul teljesíti a feladatokat.

  Reg egyre jobban összekovácsolódott a Griffendéles trióval. Együtt tanultak dálutánonként, sokszor együtt étkeztek és nagyon sokszor ment be Reggie a klubhelyiségükbe. De Dora hiába hiszi azt, hogy nem tud az új sebeiről, Perselus mindig elmondja neki. Próbálja nem túl aggódni a dolgot, hiszen nagybátyja is azt mondta hogy rendbe fog jönni és már dolgoznak az ügyön. 

  A tanulás az ikreknek egyáltalán nem okozott nehézséget, ellenben roppant mód idegesítette őket az a bájgúnár Lockhart. Sok lány és sajnos még néhány fiú is elhiszi azokat a hülyeségeket amiket magáról terjeszt. Maradnak tehát SVK-ból önmaguk képzésénél. Legalábbis Regulus. Dora hetente kétszer jár Dumbledore-hoz órákra és nagyon jól haladnak. A következő órán, ami megjegyzem ma van, a patrónus-bűbájt fogják gyakorolni. 

  Mivel ma van Halloween napja a diákok egész nap lázban égtek. Regulus ugyanezen a napon megy a kimúlásnapi partyra is, Ron, Hermione, Harry, és a sok-sok unszolás és könyörgés után Dora is velük tart.


   A party előtt Dora sokat gondolkodott hogy egy ilyen eseményre vajon ki kell e öltözni. Végül maradt a jól megszokott stílusánál. Fekete ing, amelyt beletűrt fekete nadrágjába. Korán érő lány, így az idomai már most gömbölyödnek, ennek köszönhetően ha pár centivel magasabb lenne simán mondhatnák rá hogy tizenöt éves. Még viselkedésre is sokkal komolyabb mint kortársai. Haját felkontyolva és pálcáját Mardekáros talárja alá rejtve indult hogy megkeresse bátyját.

  Hamarosan együtt indultak el a partyra. Útközben becsatlakozott a Griffes trió is.

    Igazából a party unalmas volt. Dora egy helyben ült és nézte a sok szellemet. A semmibe való merengéséből négy alak szakította ki akik még élőnek tűntek. Azt kérték inkább menjenek vissza az élők közé, így elkezdtek felfelé vánszorogni. Egyszer csak Dora és Harry egy furcsa suttogásra figyeltek fel, és azonnal meg is torpantak. A Potter fiú már hallotta egyszer ezt a hangot de, a lánynak még újdonság volt.

  -...tépni...szaggatni...ölni...- a két gyerek a falhoz simulva követték a hangot. Közben Ron, Hermione és Regulus kérdezgették őket hogy mit hallanak. Aztán elértek egy falhoz amin egy hatalmas felirat díszelgett.

 A TITKOK KAMRÁJA FELTÁRULT. 

AZ UTÓD ELLENSÉGEI RESZKESSENEK!

  Elakartak tűnni a helyszínről, meghallva a diákok egyre hangosodó zsivaját de, már késő volt. A tömeg elkezdte körülvenni őket és mindenki arról beszélt mi történhetett. A tömegből egyszer csak egy harsány hang hallatszódott, amely túlságosan is ismert volt a négyes számára. 

Black ikrek (HP FF.) SzüneteltetveWhere stories live. Discover now