0.Tanıtım

3.2K 264 269
                                    

Tanıtım videosu:⤵️

Açıklama:

Bir sabah tüm insanlık bir felakete uyanmıştı. Bu felaket çoğu insanın sonuna sebep olmuş, ruhları bu dünyayı terk etse de yeryüzünde geriye kalan bedenleri hayatta kalan insanların cehennemi olmuştu. Bu cehennemde hayatta kalmak için eskisi gibi tek oksijene ihtiyaç yoktu. Artık kurallar değişmişti. Hayatta kalmak için en çok ihtiyaç duyulan şey mücadele ruhuydu. Artık hayatta kalmak için ölüm vardı...

Her şeyin başlangıcı olan 'Zombi Virüsü' olarak adlandırılan ısırık yoluyla bulaşan salgın hastalık herkes gibi Felix'in de hayatını mahvetmişti. Sürekli yer değiştirmek zorunda olan genç kendisi hariç bir canlıya rastlasa da asla onlarla beraber barınmak istememişti. Bunun nedeni ise her şey berbatken bir duyguyu daha hayatına eklemek istememesiydi; Kaybetme korkusu...
Ancak bir gün erzak arayışındayken benzin istasyonunun market kısmında küçük bir odada yaşamını sürdürmeye çalışan, kendi yaşlarında bir genç ile karşılaşması sonucu "Şimdiye kadar kimseye bağlanmamak." kuralını bozmak zorunda kalacaktı ve onunla hayatta kalmak için bir mücadeleye girecekti.

Artık tek hayata sahip değildi şimdi iki hayata da sahip olacaktı...

Uyarı: Kitap da çok fazla şiddet, argo ögesi bulunmaktadır.

Okumadan önce bilmeniz gerekenler:

-Zombiler sadece zombi kelimesi dışında aylak, yamyam, ceset, yaratık, canavar diye adlandırılabilir.

-Zombiler geceleri duyma organları keskindir ama görme yetkisi olmadan saldırıları zayıftır. Ancak küçük bir ışık hüzmesi onlar için yeterli olabilir.

-Virüs ısırık yoluyla bulaşır veya herhangi açık yaraya temas eden kan veya tükürükten de bulaşması muhtemeldir.

- Aç kalan zombiler, belirli bir zaman geçtiğinde bedenleri zayıflayıp çürüyerek ölür.

-Virüs yüzünden bir çok grup ortaya çıkmıştır. Hepsi iyi değildir.

-Virüs sebebiyle yağmalama, çalma normaldir.

-Güvenli bölge şuanlık bilinmiyor. Fic ilerledikçe belki ortaya çıkabilir.

-Virüsün tedavisi maalesef yoktur.

Karakterler:

Lee Felix:
Yaş:22
Karakter görünüşü: (Yara izine dikkat)

Kaçışᶻ/Hyunlix√ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin