7. Garaj

1.4K 216 208
                                    

Tanıtım videosunu buraya da koyuyorum♡

Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim canlar💖

İyi okumalar...♡♡♡

<><><>

İnsanoğlu, dünyayı ve geleceğini değiştirmek için birçok icatlarda bulunmuştu. Bilinene göre taş devrinden başlayan ilkel yaşamda dahi hayatta kalabilmek için icatlar yapılmıştı. Yıllar geçtikçe bu yaşam tarzları gelişerek modern yaşama dönmüştü. Bu modern yaşamda birçok yaşamı sorgulayan meraklı insanlar ortaya çıkarken onlar sayesinde çoğu hastalığın tedavisi bulunmuş, günlük yaşamı kolaylaştıran araç-gereçler icat edilmişti. İnsanın yaşamını yetirmesine neden olan virüsler ve bulaşıcı hastalıklar için çok kolay olmasa da tedaviler bulmuşlardı. Ama gün gelir ki aklınıza bile gelmeyecek son derece tehlikeli ve bir o kadar da akıllı bir virüs düşünün. İnsanın ölmesine sebep olsa da tek başına beyni ele geçirerek ölen insanın uzuvları kontrol eden ve canlı bir varlığı ısırmak için kodlanmış bir virüs. İşte o zaman insanoğlu bundan korkmalıydı...

İçeride yatakta uyuyan bedene kısa bir bakış atarak kollarımı önümde ki demir korkuluklara yasladım. Altımda hareketlenenen zombilere tepkisizce bakarak parmaklarımın arasında sıkıştırdığım izmariti dudaklarıma götürüp içime derin bir nefes aldım. Ciğerlerime dolduğunu hissettiğim zehirli duman karşısında birkaç defa öksürdüm. Ardından da parmaklarım arasında dibini görmeye yakın sigaraya bir süre baktıktan sonra altımda ki aylakların üstüne tiksinircesine atıp kafamı gökyüzüne çevirerek bu sefer ciğerlerimi oksijenle doldurmuştum.

Eskiden insanın yaşaması için tek buna ihtiyacı varken şimdi bunun yanı sıra savaşmanda gerekiyordu. Belki de boş boş oksijen israfına sebep olan kişiler yüzünden bu durumdaydık.

Düşündüğüm şeyle kafamı iki yana sallayarak gülümsedim. İnsan kendini de suçlamazdı.

"Neye gülüyorsun?"

Duyduğum tanıdık sesle yanıma gelen Hyunjin'e baktım. Tıpkı benim gibi korkuluklara yaslanarak aşağımızda ki zombilere bakmaya başlamıştı.

"Görmüyor musun hayranlarımı? Beni güldürmek için yaptıkları hareketlere bak çok komik değiller mi?"

Dalga geçercesine dediklerim karşısında dudakları gerilmişti. Ona bakmayı bırakarak tam tepede olan güneşe gözlerimi kısarak bakmıştım.

"İyi uyudun herhalde?"

"Yerimi değiştirmeseydin belki daha iyi uyuyabilirdim."

Yaptığı ima ile ona ters ters bakarak koluna yumruğu sertçe geçirmiştim. Aptal!

"Seni yatağa kadar taşımak bile ölümdü be! Kapa çeneni de o mp3 çaları nereden buldun?"

"Dün girdiğimiz ikinci el dükkandan."

"Hani hiçbir şey yapmamıştın?"

"Yapmadım ki, sadece bir şey aldım o kadar. Ve bunu sende sevdin."

Bana tek kaşını kaldırıp söylediğiyle kafamı sallayarak onu onayladım. Sevmiştim. Hemde çok.

"Kaçmayı hala planlıyor musun?"

Sorduğu soruyu bende merak ediyordum. Kaçmak istiyor muydum? Bir yanım tekrardan tek tabanca takılmak istiyordu. Ama diğer kalan yanım ise onunla beraber kalmak istiyordu.

Kaçışᶻ/Hyunlix√ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin